Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практично-семінарське заняття №6

Запитання і завдання для контролю

1. Розкрийте поняття “інновація”. Його суть і роль у підприємницькій діяльності.

2. Охарактеризуйте основні типи інновацій, їх суть.

3. Суть цілей, що поставлені перед економікою (народним господарством).

4. Суть п’яти фундаментальних питань, яких необхідно дотримуватися в умовах ринкової економіки.

5. Проаналізуйте взаємозв’язок цілей інноваційного процесу з цілями економіки (народного господарства в цілому).

6. Мета дисципліни “Економіка й організація інноваційної діяльності”.

7. В яких питаннях розкривається предмет “Економіки й організації інноваційної діяльності”? їх суть.

8. На які знання спирається вивчення курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності” і чому?

9. Суть циклічної концепції розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу.

Теми рефератів

1. Сутнісна характеристика інноваційних, процесів.

2. Охарактеризуйте і сформулюйте мету курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності”

3. Циклічна концепція розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу

Практично-семінарське заняття №7

Запитання і завдання для контролю

1. Розкрийте поняття “інновація”. Його суть і роль у підприємницькій діяльності.

2. Охарактеризуйте основні типи інновацій, їх суть.

3. Суть цілей, що поставлені перед економікою (народним господарством).

4. Суть п’яти фундаментальних питань, яких необхідно дотримуватися в умовах ринкової економіки.

5. Проаналізуйте взаємозв’язок цілей інноваційного процесу з цілями економіки (народного господарства в цілому).

6. Мета дисципліни “Економіка й організація інноваційної діяльності”.

7. В яких питаннях розкривається предмет “Економіки й організації інноваційної діяльності”? їх суть.

8. На які знання спирається вивчення курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності” і чому?

9. Суть циклічної концепції розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу.

Теми рефератів

1. Сутнісна характеристика інноваційних, процесів.

2. Охарактеризуйте і сформулюйте мету курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності”

3. Циклічна концепція розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу


Практично-семінарське заняття №8

Запитання і завдання для контролю

1. Менеджмент інновацій в системі менеджменту підприємства в цілому.

2. Суть управління інноваційною діяльністю.

3. Інформаційна база і суть контролю в інноваційній діяльності.

4. Оперативний менеджмент інновацій. Його суть і вплив на виконання інноваційної стратегії фірми в цілому.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практично-семінарське заняття №4 | Практично-семінарське заняття №8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.