МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практично-семінарське заняття №6Запитання і завдання для контролю 1. Розкрийте поняття “інновація”. Його суть і роль у підприємницькій діяльності. 2. Охарактеризуйте основні типи інновацій, їх суть. 3. Суть цілей, що поставлені перед економікою (народним господарством). 4. Суть п’яти фундаментальних питань, яких необхідно дотримуватися в умовах ринкової економіки. 5. Проаналізуйте взаємозв’язок цілей інноваційного процесу з цілями економіки (народного господарства в цілому). 6. Мета дисципліни “Економіка й організація інноваційної діяльності”. 7. В яких питаннях розкривається предмет “Економіки й організації інноваційної діяльності”? їх суть. 8. На які знання спирається вивчення курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності” і чому? 9. Суть циклічної концепції розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу. Теми рефератів 1. Сутнісна характеристика інноваційних, процесів. 2. Охарактеризуйте і сформулюйте мету курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності” 3. Циклічна концепція розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу Практично-семінарське заняття №7 Запитання і завдання для контролю 1. Розкрийте поняття “інновація”. Його суть і роль у підприємницькій діяльності. 2. Охарактеризуйте основні типи інновацій, їх суть. 3. Суть цілей, що поставлені перед економікою (народним господарством). 4. Суть п’яти фундаментальних питань, яких необхідно дотримуватися в умовах ринкової економіки. 5. Проаналізуйте взаємозв’язок цілей інноваційного процесу з цілями економіки (народного господарства в цілому). 6. Мета дисципліни “Економіка й організація інноваційної діяльності”. 7. В яких питаннях розкривається предмет “Економіки й організації інноваційної діяльності”? їх суть. 8. На які знання спирається вивчення курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності” і чому? 9. Суть циклічної концепції розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу. Теми рефератів 1. Сутнісна характеристика інноваційних, процесів. 2. Охарактеризуйте і сформулюйте мету курсу “Економіка й організація інноваційної діяльності” 3. Циклічна концепція розвитку інновацій і поняття інноваційного циклу Практично-семінарське заняття №8 Запитання і завдання для контролю 1. Менеджмент інновацій в системі менеджменту підприємства в цілому. 2. Суть управління інноваційною діяльністю. 3. Інформаційна база і суть контролю в інноваційній діяльності. 4. Оперативний менеджмент інновацій. Його суть і вплив на виконання інноваційної стратегії фірми в цілому.
Читайте також:
|
||||||||
|