Практично-семінарське заняття №8
Запитання і завдання для контролю
1. Маркетингові дослідження і їх роль в інноваційній діяльності.
2. Чим обґрунтовується доцільність виробництва нового виду продукції?
3.Виробничі можливості створення нової продукції. Оціночні показники.
4. Охарактеризуйте здатність підприємства до технологічних змін
5. Проаналізуйте основні оціночні показники техніко-технологічного стану підприємства
6. Охарактеризуйте зміст концепції нового товару
7. Проаналізуйте чинники на яких комплексно базується концепція нового товару
Читайте також: - II. Навчальні цілі заняття
- II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|