Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

З метою забезпечення більш гнучкого механізму комплексного оцінювання рівня засвоєння матеріалу пропонується рейтингова система оцінювання. За цією системою рівень виконання завдань оцінюється сумою балів, одержаних за показниками, що наведені в таблиці 3.1.

 

Таблиця 3.1 – Критерії оцінювання

8-й семестр (іспит)

Вид контролю Кількість балів Усього за вид контролю
Лекції всього 18 годин - відвідування лекцій (1,5 бал кожну лекцію); - наявність конспекту; - робота на лекціях.   13,5 3,5  
Поточний та підсумковий контроль - проведення тестового опитування за тематикою лекційного курсу (9 тем лекцій); - реферати за тематикою лекцій (1 бал за реферат); - наукові статті, тези.    
Робота студентів на практичних заняттях усього 18 годин (9 практичних занять) - відвідування заняття (1 бал за заняття); - захист практичних занять (максимум 1 бал за кожне заняття); - підготовка до заняття; - виконання практичних занять.      
Усього  

 

Позитивна оцінка за результатами поточного контролю в цілому може бути одержана лише за умови, що за всі перераховані вище пункти студент отримав позитивні оцінки. Рівень позитивної оцінки (задовільно, добре чи відмінно) визначається глибиною наведених пояснень, чіткістю формулювань під час усних відповідей, якістю викладання матеріалу та його оформлення під час проведення практичних занять, виконання контрольних та тестових завдань. При цьому для оцінки А враховуються граматичні показники відповідей, володіння державною мовою, відповідність графічного та іншого оформлення діючим стандартам.

За виконання всього обсягу роботи в семестрі за результатами поточного контролю студент може одержати максимальний бал – 100.

Перерахунок балів за традиційною національною системою здійснюється таким чином:

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності Оцінка ECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90–100 А відмінно     зараховано
82–89 В добре
74–81 С
64–73 D задовільно
60–63 Е
35–59 FX незадовільно з можливістю повторного складання не зараховано з можливістю повторного складання
0–34 F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 



Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема роботи: розрахунок вентиляції виробничого приміщення | СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.