МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівкиУ цій темі варто вивчити класифікацію легованих сталей за структурою у відпаленому (відповідно до діаграми залізо-цементит) і нормалізованому стані, по утриманню легуючих елементів за призначенням. Вивчити маркування цих сталей відповідно до ДСТ. Необхідно навчити розшифровувати марки легованих сталей. Питання для самоконтролю 1. Як класифікуються леговані сталі за призначенням? 2. Як класифікуються леговані сталі за вмістом легуючих елементів? 3. Як класифікуються леговані сталі за структурою у відпаленому і нормалізованому етапах? 4. Як маркірується легована сталь. за ГОСТ. Які позначення для легуючих елементів прийняті за ГОСТ? 5. Назвіть декілька марок легованої конструкційної сталі, розшифруйте їх. 6. Назвіть декілька марок легованої інструментальної сталі, розшифруйте їх. Тема 11. 3 Конструкційні леговані сталі Вимоги до конструкційних сталей. Сталі, які цементуються та поліпшені сталі, високоміцні сталі. Сталі з підвищеною міцністю. Література: [1, с. 141-144]: [2, с. 215-220]; [5, р. 330-343]. Методичні вказівки Вивчаючи конструкційні леговані сталі, потрібно чітко уявляти собі ціль легування, переваги легованих сталей перед вуглецевими. Основною ціллю легування конструкційних сталей є збільшення їх прогартованості. Сталь повинна забезпечувати прогартованість деталі в робочому перетині. Звичайно, чим більше діючі навантаження і робочий перетин деталі, тим більше легована сталь. Відзначте в конспекті, що сталі, які містять до 0,25% вуглецю, піддаються цементації з наступним загартуванням і низькотемпературним відпуском. Ці сталі називаються такими що цементуються. Деталі зі сталей, що містять 0,35-0,50% вуглецю і ті що піддавалися великим навантаженням, проходять поліпшення (загартування і високий відпуск). Вони називаються такими, що поліпшуються. Сталі, що містять 0,55-0,75% вуглецю мають підвищену пружність і призначені зазвичай на виготовлення ресор і пружин. Вони піддаються загартуванню і середньо-температурному відпуску, або ізотермічному загартуванню. Питання для самоконтролю 1. Які вимоги пред'являються до легованих конструкційних сталей? 2. Назвіть марки легованої конструкційної сталі, що піддаються поліпшенню. 3. Назвіть марки легованої конструкційної сталей, що піддаються цементації. 4. Які чинники враховуються при виборі марки легованої сталі для виготовлення пружин і ресор? 5. Яка причина утворення шиферного зламу в легованих конструкційних сталях, який вплив цих дефектів на експлуатаційні властивості сталей? Читайте також:
|
||||||||
|