МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТЗавдання студентом вибирається за порядковим номером у списку журналу. У звіті з лабораторних робіт має міститися завдання, основні формули для виконання роботи, хід роботи з застосуванням комп’ютерної техніки та результати виконання роботи в роздрукованому вигляді. В кінці роботи має бути чітко сформульована відповідь або висновок.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Основна 1. Томашевський В.М. Моделювання систем – К: Видавнича група BHV, 2007. – 352с. 2. Таха Х. Введение в исследование операций: В 2-х книгах. Кн.1,2. Пер. с англ. – М.: Мир, 1985. – 479 с. Додаткова 3. 6400 Сучасна теорія управління. Методичні вказівки до проведення та виконання лабораторних робіт з теми “Використання теорії масового обслуговування у керуванні виробництвом” 4. 7567 Сучасна теорія управління. Методичні вказівки до проведення та виконання лабораторних робіт з теми “Розв’язнання задач управління запасами підприємства”
Додаток 1 Статистична таблиця значень заштрихованої частини графіка нормального розподілу при μ=0
ЗМІСТ 1. Загальні відомості..............………………………….........................….… 3 2. Зміст дисципліни…................……………….........................…….……....4 3. Питання для підготовки до іспиту..............................................................6 4. Виконання лабораторних робіт...................................................................8 5. Вказівки до виконання лабораторних робіт……………………………60 6. Рекомендована література.........................................................................60 Навчальне видання
МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМ
Методичні рекомендації до вивчення дисципліни та виконання лабораторних робіт для студентів напряму 6.050101 “Комп’ютерні науки” заочної форми навчання
Укладачі Л. Ю. Маноха, канд. техн. наук І. Д. Гаркуша, Н. В. Ліманська
Комп’ютерна верстка
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|