Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання завдання 10

Побудувати модель розімкненої мережі СМО, в якій є два пристрої для обслуговування, до якої надходять заявки кожну 21 хвилину. Час обслуговування першим одноканальним пристроєм рівномірно розподілений на інтервалі від 5 до 15 хв. Часові переходи можуть мати позначки, які вказують розподіли для їх тривалості.

Після обслуговування 85% вимог надходять до другого одноканального пристрою із середнім часом обслуговування 11 хв., розподіленим за експоненціальним законом, а інша частина заявок залишають систему.

Рис.50. Модель розімкненої мережі СМО.

 

В побудованій мережі наявні наступні позиції:

- р1-початковеве маркування мережі, генерує маркер для ініціалізації роботи мережі, також даний вузол є місцем введення і виведення маркерів для часового переходу Т1, який стає активним кожні 21 хвилину;

- р2- маркери до даного вузла надходять через кожну 21 хвилину, який моделює чергу для обслуговування першого пристрою. Перехід Т2 імітує роботу обслуговування першим пристроєм в діапазоні часу від 5 до 15 хвилин. Функція ranm() – генерує випадкові числа в діапазоні від 5 до 15.

- р3 – маркери до даного вузла надходять після обслуговування першим пристроєм і подається на перехід Т3, де відбувається перерозподіл заявок: 20%-залишають систему, 80% - подаються на обслуговування другим пристроєм.

- р4 – до даного вузла надходить 80% маркерів, які були обслужені першим пристроєм і потребують обслуговування другим пристроєм. На переході Т4 імітується обслуговування другим пристроєм з інтервалом часу 11 хвилин.

- «червоний вузол» накопичує заявки, що покинули систему після обслуговування першим пристроєм;

- «зелений вузол» накопичує заявки, які були обслужені двома пристроями.

 



Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 10 | ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.