МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПИТАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ1. Кристалічна будова металів. Елементарні кристалічні гратки металів. Анізотропія. 2. Дефекти кристалічної решітки. 3. Алотропні перетворення в металах. На прикладі кривої охолодження заліза поясніть суть алотропних перетворень. 4. Поняття кристалізації. Криві охолодження та їх побудова. 5. Утворення зерен. Їх види, форма, розміри. Дендритна кристалізація. Штучне регулювання форми і розмірів зерен методом модифікування. 6. Особливості кристалізації зварного шва. Міжкристалева ліквація у зварних швах. Зона термічного впливу. Дефекти зварних з'єднань, пов'язані з кристалізацією металу. 7. Металографічне дослідження металів і зварних з'єднань. Методика готування макрошлифів і дослідження структури на злам як метод оцінки внутрішньої будови металу. 8. Методика готування мікрошліфов. Металографічні мікроскопи, їх устрій і робота. Методика мікроаналізу металів і зварних з'єднань. 9. Накресліть діаграму розтягу, зазначте характерні точки на ній. При якій напрузі на зразку з'являється шийка? 10. Що називається твердістю? Опишіть основні способи визначення твердості. 11. Що називається в'язкістю? Опишіть метод визначення ударної в'язкості. 12. Які властивості відносяться до технологічних? Яке вони мають практичне значення? Перерахуєте основні технологічні випробування. 13. Сировина для доменного виробництва. 14. Пристрій доменної печі. Доменний процес. Продукти доменного виробництва. 15. Опишіть процес одержання сталі в кисневому конверторі. 16. Опишіть мартенівський спосіб одержання сталі. 17. Опишіть одержання сталі в електропечах. 18. Перерахуєте основні способи розливання сталі і дайте їм порівняльну характеристику. 19. Опишіть пірометалургійний спосіб одержання міді. 20. Накресліть схему електролізера для одержання алюмінію й опишіть сутність процесу електролізу глинозему. 21. Зазначте основні вимоги до формувальних і стрижневих сумішей. 22. Що собою представляє модель для одержання виливка? З яких матеріалів виготовляються моделі? Зазначте переваги металевих моделей. 23. Коротко опишіть основні види формування і зазначте область їхній застосування. 24. Перерахуйте основні вимоги, запропоновані до ливарних матеріалів. Зазначте їх значення для одержати якісних виливків. 25. Опишіть технологію виливків із сталі. Чим викликані труднощі одержання сталевих виливків? 26. Коротко опишіть технології одержання виливків спеціальними методами лиття. 27. Зазначте температури холодної і гарячої обробки піском і опишіть процеси, що протікають у металі при цих видах обробки. 28. Як класифікуються прокатні стани? Типи прокатних станів. 29. Опишіть процес гарячого штампування металів. 30. Опишіть процес холодного штампування металів. 31. Опишіть процес пресування металів. 32. Опишіть процес волочіння металів. 33. Що називається квалітетом? Які квалітети встановлені ГОСТ 25340-89? 34. Намалюйте схему токарного різця, Зазначте головні його частини, кути. Зазначте їх практичне призначення 35. Зазначте основні вимоги до ріжучого інструмента і поясніть їх значення. Чинники, що впливають па стійкість інструмента. 36. Які інструменти застосовуються при poбoтi на свердлильних верстатах? Коротко їх опишіть і зазначте область застосувати кожного. 37. Поясніть поняття «сплав». Які існують способи одержання сплавів? Дайте визначення понять "система", "фаза", "компонент. " 38. Типи сплавів. Умова їхніх утворень. 39. Опишіть принцип побудови діаграм стану сплавів. Зазначте значення діаграм стану сплавів. 40. Накресліть діаграму стану сплавів із відсутністю взаємної розчинності компонентів у твердому стані. Поясніть значення точок і ліній діаграми, зазначте структури у всіх областях діаграми. Опишіть процес утворення евтектики. 41. Накресліть діаграму стану сплавів із необмеженою розчинністю компонентів у твердому стані. Поясніть значення точок і ліній діаграми. Зазначте структури у всіх областях діаграми. 42. Поясніть поняття "ліквація". Охарактеризуйте ліквацію по питомій вазі, зональну ліквацію, дендритну ліквацію. Зазначте способи попередження й усунення ліквації. 43. Накресліть діаграму стану сплавів з обмеженою розчинністю компонентів у твердому стані. Поясніть значення точок і ліній діаграми. Зазначте структури у всіх областях діаграми. 44. Накресліть діаграму стану сплавів для випадку утворення між компонентами хімічної сполуки. Поясніть значення точок і ліній діаграми. Зазначте структури у всіх областях діаграми. 45. Яка залежність між структурою сплаву і його механічними, фізичними і технологічними властивостями? Накресліть діаграми, що показують залежність властивостей від структури. 46. Накресліть діаграму "залізо - цементит", зазначте структури у всіх областях діаграми і значення всіх критичних точок і ліній. 47. Які структури можуть бути в залізовуглецевих сплавах? Дайте визначення структур: аустеніт, ледебурит, ферит, перліт. цементит. 48. Як класифікуються сталі і чавуни відповідно до діаграми Fe -Fe3С? 49. Зазначте, які структури мають доевтектоїдні, евтектоїдні. заевтектоїдні сталі при кімнатній температурі. Дайте визначення і зазначте основні властивості цих структур. 50. Зазначте, які структури мають доевтектичні, евтектичні, заевтектичні чавуни при кімнатній температурі. Дайте визначення і зазначте основні властивості цих структур. 51. У чому відмінність евтектичного перетворення від евтектоїдного? Дайте визначення перліту і ледебуриту. 52. - 61 Задача. Накресліть діаграму "залізо-цементит". Зазначте структури у всіх областях діаграми й опишіть перетворення при повільному охолодженні сплаву від температури плавлення до кімнатної температури (вміст вуглецю в сплаві в таблиці №1) Побудуйте криву охолодження заданого сплаву. Таблиця 1.
62. Поясніть маркірування призначення. властивості вуглецевих конструкційних сталей 63. Поясніть маркування властивості вуглецевих якісних сталей. 64. Поясніть маркірування. особливості, призначення і властивості автоматних сталей. 65. Поясніть маркірування. призначення, властивості і термообробку вуглецевих інструментальних сталей. 66. Опишіть вплив основних домішок на властивості вуглецевої сталі. 67. -76. Задача. Поясніть, до якої групи за призначенням відносяться задані марки сталей (див. табл. 2). розшифруйте маркірування, зазначте призначення, основні властивості, застосування. Поясніть вплив хімічного складу на властивості вуглецевих сталей Зазначте їх структури відповідно до діаграми. Таблиця 2
77. Поясніть класифікацію чавунів за формою графітних включень і за структурою металевих основ. 78. Поясніть маркірування чавунів. Опишіть вплив мікроструктури чавунів на їх властивості. 79. Опишіть спосіб одержання ковкого чавуна. Приведіть схему відпалу білою чавуна, що графітизується. Поясніть структурні перетворення, що протікають при першій і другій стадіях графітизації. 80. Які параметри характеризують режим термообробки? Від яких чинників залежить їхній вибір при призначенні термообробки? 81. Перерахуйте основні види відпалу. Коротко охарактеризуйте їх призначення, режими. 82. Поясніть, із якою ціллю необхідна витримка деталей у печі при відпалі. Які види браку можуть виникати при порушенні витримки і температури нагрівання? Які структурні перетворення відбуваються при нагріванні? 83. Поясніть ціль загартування, призначення, дайте його визначення. 84. Поясніть, чому для заевтектоїдних сталей проводять неповне загартування. Дайте визначення структур сплавів ферит, цементит. Як відповідно до діаграми "залізо-цементит" вибирається нагрівання під загартування? 85. Приведіть визначення понять "відпал", "нормалізація", "загартування". Поясніть, як впливає швидкість охолодження після нагрівання вище критичних температур на остаточні властивості сплавів. 86. Дайте визначення структури "мартенсит". Приведіть діаграму ізотермічного розпаду аустеніту і на ній накресліть криву критичної швидкості охолодження. 87. Дайте коротку характеристику охолоджуючих середовищ при загартування. Як вибирається охолоджуюче середовище для одержання необхідних експлуатаційних механічних властивостей для різних марок сталей? 88. Перерахуйте види відпуску сталі. Поясніть призначення кожного з них, структурні перетворення, що відбуваються при нагріванні при різних температурах: низько-, середньо-, високотемпературний відпуск. 89. Цементація сталі, їï призначення. Перерахуйте основні дефекти, що виникають у сталі після цементації. Коротко охарактеризуйте їх. 90. Азотування сталі, його призначення. Сталі, які азотують. 91. Ціль хіміко-термічної обробки. Види браку, причини їх виникнення. Методи попередження. 92. -95. Задача. Яку структуру набуває сталь, якщо вона була нагріта вище критичної температури й охолоджена з заданою швидкістю (табл. 3). Таблиця 3
96. Яка структура забезпечує найбільшу твердість сталі? Зазначте умови її утворення відповідно до діаграми ізотермічного розпаду аустеніту. 97. У чому полягає суть термічної обробки, яка називається поліпшенням. Яку структуру набуває сталь після поліпшення? 98. Від яких чинників залежать властивості відпущеної вуглецевої стали? 99. Опишіть різні зони зварного з'єднання у вихідному стані. 100. Зазначте причину виникнення залишкових зварювальних напруг у зварних з'єднаннях. 101. З якою цілю проводиться термічна обробка зварних з'єднань. 102. Охарактеризуйте види термічної обробки зварних з’єднань і їх застосування. 103. Дайте характеристику легованих сталей і опишіть вплив легуючих елементів на їхні властивості. 104. По яких ознаках класифікуються леговані сталі? 105. Опишіть вимоги, запропоновані до конструкційних легованих сталей. Назвіть, марки легованих конструкційних сталей і їх застосування. 106. Опишіть вимоги, запропоновані до низьколегованих сталей для виготовлення зварних конструкцій. 107. Опишіть основні види корозії металу та механізм її утворення. 108. Чим визначається корозійна стійкість сталі? 109. Як впливає на жаростійкість сталі і сплавів структура? 110. Що таке латунь? Як змінюються механічні властивості латуні в залежності від вмісту цинку? 111. Що таке бронза? Опишіть основні бронзи. 112. Перерахуйте мідні сплави, які застосовуються в машинобудуванні. Поясніть їх маркірування і зазначте їх застосування. 113. Які бронзи мають антифрикційні властивості? Приведіть марки і розшифруйте їх. 114. Назвіть декілька марок лагуні, розшифруйте їх, де вони застосовуються. 115. Як класифікуються і маркіруються алюмінієві сплави? 116. Які сплави називаються дюралюмінами? Якій термічній обробці і з якою ціллю вони піддаються? 117. Які сплави називаються силумінами? Як можна поліпшити структуру і властивості цих сплавів? 118. Чому при старінні алюмінієвих сплавів збільшується міцність? Зазначте, як впливає температура старіння на механічні властивості сплавів. 119. З якою ціллю проводиться модифікування силуміну? 120. Приведіть класифікацію титанових сплавів. Зазначте їх перевагу в порівнянні з іншими сплавами. 121. Опишіть, маркірування титанових сплавів. Дайте їм характеристику і зазначте область їх застосування. 122. Поясніть класифікацію магнієвих сплавів, і зазначте їх основні властивості. 123. Зазначте елементи, які застосовуються для легування магнію. Приведіть приклади марок магнієвих ливарних деформівних сплавів. 124. Антифрикційні сплави. Їх властивості і застосування. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|