Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чисельне рішення систем звичайних диференіальних рівнянь.

Метод Рунге-Кутта 4-го порядку полягає в тому, що задача Коші для системи звичайних диференціальних рівнянь першого порядку задається рекурентною форулою такого вигляду:

, де

K1=hz(tn,xn,zn)

L1= hg(tn,xn,zn)

K2=hz(tn+1/2h,xn+1/2K1,zn+1/2L1),

L2= hg(tn+1/2h,xn+1/2K1,zn+1/2L1),

K3= hz(tn+1/2h,xn+1/2K2,zn+1/2L2),

L3= hg(tn+1/2h,xn+1/2K2,zn+1/2L2),

K4= hz(tn+h,xn+K3,zn+L3),

L4= hg(tn+h,xn+K3,zn+L3).

xn = x0 + h*n, x0 = 0, n = 0,1,2,…,N-1, h- крок, з яким проходимо по осі Ox.


6. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

 

Провести розрахунки по методу Рунге-Кутта четвертого порядку математичної моделі руху маси m , що зображена на малюнку при початкових умовах: x(0)=(mg)/(2q)

таx(0)=0

Вариант m q B

 

ТЕМА 3. Математичні моделі інженерних задач. (Математичні моделі задач механічного руху твердого тіла)


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  4. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  5. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  6. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  7. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  8. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  9. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  10. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  11. III етап. Системний підхід
  12. III ПЕРЕВОД ЧИСЕЛ ИЗ ОДНОЙ СИСТЕМЫ СЧИСЛЕНИЯ В ДРУГУЮ




Переглядів: 292

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 10 | Лабораторна робота № 11

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.