Педагогіка вищої школи»
ПРОГРАМА
практичної підготовки та стажування
магістрів спеціальності:
Педагогіка вищої школи»
Запоріжжя
Розглянуто кафедрою
управління навчальним закладом та
педагогіки вищої школи
протокол № 7 від 24.03.2010 р.
| Рекомендовано науково-методичною комісією з педагогіки вищої школи та управління навчальним закладом протокол № 7 від 26. 03. 2010 р.
|
Ухвалено до друку вченою радою
Класичного приватного університету
протокол № від 2010 р.
Рецензенти: В.Й. Бочелюк – доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри практичної психології КПУ;
С.С. Волкова– кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізичної реабілітації КПУ.
ПРОГРАМА
практичної підготовки та стажування
магістрів спеціальності:
8.000005 - «Педагогіка вищої школи»
Укладачі: Л.О. Сущенко, к.пед.н., ст. викладач
О.А. Черепєхіна, к.психол.н., доцент
ЗМІСТ
Читайте також: - Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
- Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
- Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
- Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
- В системі вищої освіти і науки України
- Вальдорфська педагогіка
- Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
- Видатки бюджету на фінансування вищої освіти
- ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
- Вікова педагогіка
- Віра — це почуття і усвідомлення певного ідеалу як вищої сутності, до якої у вічному потязі перебуває людина. Тому віра — це беззастережне прийняття людиною обраного нею ідеалу.
- Входження України в європейський простір вищої освіти
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|