Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МИТНИЙ КОНТРОЛЬ НА ІНШИХ ВИДАХ ТРАНСПОРТУ

Пропуск через державний кордон транспортних засобів і товарів здійснюється у пунктах пропуску через державний кордон (далі – пункти пропуску). Про в'їзд (прибуття) у пункт пропуску транспортних засобів інформація подається органу охорони державного кордону і митному органу уповноваженими представниками адміністрації порту, аеропорту(аеродрому), прикордонної залізничної станції (залежно від виду сполучення та характеру транспортних перевезень) чи перевізників (авіакомпаній, інших транспортних організацій), які здійснюють рейсові або позарейсові (чартерні) перевезення. Після в'їзду (прибуття) у пункт пропуску перевізник або вантажовласник чи уповноважена ними особа заявляє про готовність до контролю і пред'являє посадовим особам органу охорони державного кордону і митного органу документи, установлені нормативно-правовими актами та міжнародними договорами (особисті, на транспортний засіб і товари).

Посадові особи митного органу визначають на підставі поданих документів та переліку товарів, які підлягають обов'язковому санітарному, ветеринарному, фітосанітарному, радіологічному, екологічному контролю та контролю за переміщенням культурних цінностей у пунктах пропуску через державний кордон, необхідні види контролю транспортного засобу і товарів, а також місце їх здійснення у пункті пропуску. Транспортні засоби і товари пропускаються через державний кордон після здійснення відповідно до вимог нормативно-правових актів прикордонного, митного контролю, у разі автомобільного сполучення – контролю за міжнародними перевезеннями пасажирів і товарів автомобільними транспортними засобами, повітряного сполучення – контролю на безпеку, у разі морського, річкового та поромного сполучення – контролю суден з метою забезпечення безпеки плавання, а у відповідних випадках – також санітарного, ветеринарного, фітосанітарного, радіологічного, екологічного контролю, контролю за вивезенням з території України культурних цінностей, інших передбачених законодавством видів контролю.

ПОРЯДОК

здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів

Огляд автомобільних транспортних засобів і товарів здійснюється спільно посадовими особами митних органів та органів охорони державного кордону відповідно до вимог законодавства та міжнародних договорів України.

Декларування автомобільного транспортного засобу, що використовується виключно для перевезення пасажирів і товарів через митний кордон України, здійснюється без застосування вантажної митної декларації шляхом подання документів, що містять точні відомості про цей транспортний засіб (реєстраційних та інших документів, що підтверджують право керування цим транспортним засобом), а в разі переміщення ним товарів – також товаротранспортних (товаросупровідних) документів.

Без застосування вантажної митної декларації здійснюється також декларування автомобільного транспортного засобу – причепа (напівпричепа), що зареєстрований на постійній основі на території іноземної держави та тимчасово ввозиться на митну територію України (у тому числі з метою транзиту) тягачем перевізника-резидента, за умови подання митному органу договору найму (фрахтування) цього тягача іноземним власником або користувачем причепа (напівпричепа) з метою виконання міжнародного перевезення.

Декларування автомобільного транспортного засобу, що переміщується через митний кордон України як товар на підставі зовнішньоекономічного договору (контракту) купівлі-продажу, міни, оренди, лізингу тощо, здійснюється у відповідному митному режимі з поданням вантажної митної декларації, заповненої в установленому порядку.

Для здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів і товарів перевізник або експедитор чи уповноважена особа подають такі документи:

- вантажна митна декларація (в установлених законодавством випадках) на переміщувані товари;

- міжнародна автомобільна накладна (CMR) або товаротранспортна накладна;

- рахунок-фактура (інвойс), інші документи, якими підтверджується вартість товарів та які дають можливість ідентифікувати зазначені товари:

- пакувальний лист (специфікація);

- свідоцтво про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення вантажів під митними печатками і пломбами;

у разі потреби:

- книжка міжнародного дорожнього перевізника (Garnet TIR);

- вантажна відомість (каргоманіфест);

- авіаційна вантажна накладна (Air Waybill);

- коносамент (Bill of Lading);

- визначені законодавством інші документи, видані державними

органами.

Митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів у пункті пропуску здійснюється в три етапи.

 

Перший етап – попередні операції.

 

Для здійснення митного контролю перевізник або експедитор чи уповноважена особа подають посадовій особі митного органу для реєстрації документи. На зареєстрованих документах проставляється відбиток штампа "під митним контролем". Після цього здійснюється перевірка комплектності поданих документів, цілісності накладеного митного забезпечення, а також загальний огляд автомобільних транспортних засобів і товарів.

 

Другий етап – здійснення інших видів контролю.

 

У разі коли автомобільні транспортні засоби і товари підлягають відповідно до законодавства також іншим видам контролю (крім прикордонного), посадова особа митного органу передає посадовій особі відповідного контролюючого органу подані перевізником (експедитором) чи уповноваженою особою товаросупровідні (товаротранспортні) документи. Після здійснення інших видів контролю товаротранспортні (товаросупровідні) документи з проставленими посадовими особами контролюючих органів відмітками про результати контролю повертаються посадовій особі митного органу для подальшого здійснення митного контролю.

 

Третій етап – закінчення митного контролю.

 

Митний контроль та митне оформлення автомобільних транспортних засобів і товарів закінчується після здійснення всіх передбачених законодавством видів контролю щодо цього автомобільного транспортного засобу і товарів. Посадова особа митного органу приймає у разі потреби на підставі результатів попередньої перевірки поданих для реєстрації документів рішення про проведення митного огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, що перебувають під митним контролем. Про результати огляду складається акт за формою, встановленою Держмитслужбою.

Після здійснення інших видів контролю митний орган згідно із законодавством справляє податки і збори (обов'язкові платежі), що підлягають сплаті в пунктах пропуску через державний кордон.

У разі коли після закінчення митного контролю та митного оформлення є підстави вважати, що автомобільні транспортні засоби і товари переміщуються через митний кордон з порушенням норм Митного кодексу України та інших законодавчих актів з питань митної справи, керівник митного органу або його заступник може прийняти рішення про переогляд автомобільного транспортного засобу і товару. За згодою перевізника або експедитора чи уповноваженої особи митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів може здійснюватися в зонах митного контролю вантажних митних комплексів, автотерміналів, автопортів відповідно до передбачених етапів.

Переміщення автомобільних транспортних засобів і товарів із зони митного контролю пункту пропуску в зону митного контролю вантажного митного комплексу, автотерміналу, автопорту або у зворотному напрямку здійснюється під контролем митного органу з повідомленням про це органу охорони державного кордону.

За наявності обґрунтованих причин посадова особа митного органу на будь-якому етапі митного контролю може відмовити в митному оформленні чи пропуску автомобільних транспортних засобів і товарів через митний кордон. У цьому разі митний орган зобов'язаний видати заінтересованій особі картку відмови в митному оформленні (із зазначенням причини) в порядку, встановленому Держмитслужбою.

Пропуск через митний кордон транзитних вантажів та автомобільних транспортних засобів, що здійснюють транзитні перевезення, а також контроль за їх переміщенням здійснюються в спрощеному режимі у встановленому законодавством та міжнародними договорами порядку.

У разі виявлення порушень митних правил або законодавства на будь-якому етапі здійснення митного контролю та митного оформлення автомобільних транспортних засобів і товарів посадова особа митного органу зобов'язана вжити заходів, передбачених законодавством.

 

ПОРЯДОК

здійснення митного контролю залізничних транспортних засобів

Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають таке значення:

відправка – товар (вантаж), прийнятий до перевезення від одного вантажовідправника за однією залізничною накладною на одній станції відправлення на адресу одного вантажоодержувача на одну станцію призначення;

залізнична накладна – основний перевізний документ установленої форми, що подається залізниці вантажовідправником разом з товаром (вантажем) і супроводжує товар (вантаж) на всьому шляху перевезення до станції призначення. Накладна є обов'язковою двосторонньою письмовою формою угоди про перевезення товару (вантажу), яка укладається між вантажовідправником і залізницею на користь третьої сторони – вантажоодержувача та одночасно є договором на заставу товару (вантажу) для забезпечення гарантії внесення належної провізної плати та інших платежів за перевезення;

календарний штемпель станції – штемпель з найменуванням (кодом) залізничної станції та датою, відбиток якого проставляється працівниками залізничної станції на перевізних документах, що підтверджує виконання залізницею операцій з приймання товару (вантажу) до перевезення, його прибуття на станцію призначення, вивантаження та оформлення видачі;

прикордонна передавальна станція - остання перед кордоном із суміжною державою дільнична чи сортувальна залізнична станція, на якій виконуються операції з огляду вагонів, оформлення перевізних документів, а також здійснюються всі передбачені законодавством види контролю для товарів (вантажів), що переміщуються залізничним транспортом;

технологічний процес роботи станції – документ, у якому визначається порядок організації роботи станції, зокрема послідовність і строки виконання операцій з огляду залізничних транспортних засобів, їх завантаження і розвантаження, оформлення перевізних документів.

 

Митний контроль залізничних транспортних засобів і товарів (вантажів), що ввозяться на митну територію України

Посадові особи прикордонної передавальної станції інформують митний орган про перетинання митного кордону залізничним транспортним засобом.

 

Для здійснення митного контролю посадові особи прикордонної передавальної станції подають до митного органу такі документи:

 

- передатна відомість (багажний список);

- залізничні накладні;

- перевізні документи;

- товаросупровідні документи;

- інші документи, передбачені Митним кодексом України, іншими законодавчими актами з питань митної справи та міжнародними договорами.

Посадові особи митного органу і прикордонної передавальної станції проводять перевірку кількості та номерів залізничних транспортних засобів, що надходять, цілісності пломб, запірно-пломбувальних пристроїв, збереження товарів (вантажів) на відкритому рухомому складі в порядку і строки, встановлені технологічним процесом роботи станції, погодженим з відповідним митним органом, та здійснюють інші форми митного контролю, передбачені Митним кодексом України та іншими законодавчими актами з питань митної справи.

Посадова особа митного органу реєструє подані для здійснення митного контролю документи, перевіряє відповідність даних, зазначених у них, даним, що містяться в передатній відомості, а також комплектність необхідних товаросупровідних документів.

За результатами митного контролю посадова особа митного органу приймає рішення про:

- здійснення митного оформлення товарів (вантажів);

- направлення товарів (вантажів) на митну територію України у митницю призначення під митним контролем;

- повернення товарів (вантажів) за межі митного кордону (у тому числі за заявою вантажовласника або вантажоперевізника);

- неможливість пропуску товарів (вантажів) на митну територію України.

 

У разі прийняття рішення про неможливість пропуску товарів (вантажів) на митну територію України такі товари (вантажі) перебувають під митним контролем та під охороною залізниці до їх вивезення за межі митної території України.

У разі прийняття рішення про направлення товарів (вантажів) у митницю призначення під митним контролем посадова особа митного органу здійснює їх митне оформлення та проставляє на основних товаросупровідних документах відбиток штампа "під митним контролем".

 

Митний контроль залізничних транспортних засобів і товарів (вантажів), що вивозяться за межі митної території України

Після здійснення митного контролю і митного оформлення залізничних транспортних засобів і товарів (вантажів) митні органи дають дозвіл на відправлення їх до митниці призначення для пропуску за межі митної території України. Зазначені документи з відмітками митних органів та оформлена вантажна митна декларація передаються на станцію відправлення для прийняття товарів (вантажів) до перевезення.

Наявність у цих документах відбитка календарного штемпеля станції, що приймає товари (вантажі) до перевезення, свідчить про зобов'язання залізниці щодо перевезення цих товарів (вантажів) та дотримання митних правил, установлених законодавством.

Посадова особа прикордонної передавальної станції інформує митний орган про прибуття товарів (вантажів) на станцію та подає документи для здійснення митного контролю.

Залізничний транспортний засіб з товарами (вантажами), який не був прийнятий суміжною державою і повернувся на прикордонну передавальну станцію, перебуває на коліях станції під митним контролем та охороною залізниці на підставі перевізних документів, згідно з якими він переміщувався за межі митної території України, до з'ясування обставин повернення і прийняття рішення щодо подальшого перевезення товарів (вантажів).

Митні органи мають право проводити митний огляд та переогляд залізничних транспортних засобів і товарів (вантажів) з метою перевірки законності переміщення, відповідності даних, наведених у перевізних та товаросупровідних документах, фактичним.

Підприємства залізниці, які переміщують через митний кордон товари (вантажі), на вимогу митного органу здійснюють завантаження, розвантаження, перевантаження, усунення пошкоджень упаковки, розпакування, упакування та перепакування товарів (вантажів), що підлягають митному контролю, а також відкривають приміщення, місткості та інші місця, де можуть перебувати такі товари (вантажі).

Митний контроль та митне оформлення предметів, що належать пасажирам, і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон, здійснюються посадовими особами митних органів у зонах митного контролю в межах пунктів пропуску:

- в оглядових залах, на перонах вокзалів залізничних станцій, у вагонах поїздів міжнародного пасажирського сполучення;

- у приміщеннях для огляду товарів (вантажів), що переміщуються через митний кордон у несупроводжуваному багажі, та вантажобагажу – у багажних відділеннях залізничних станцій;

- в інших місцях уздовж маршруту руху залізничного транспортного засобу, визначених за погодженням з Держмитслужбою, Адміністрацією Держприкордонслужби і Мінтрансом.

Посадка і висадка пасажирів, що пройшли митний контроль та митне оформлення, а також завантаження і розвантаження товарів (вантажів), відправлення пасажирських поїздів з місць стоянки здійснюються з дозволу митного органу і органу охорони державного кордону.

 

ПОРЯДОК

здійснення митного контролю повітряних транспортних засобів

Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають таке значення:

авіаційна вантажна накладна – документ, що свідчить про укладення договору про повітряне перевезення товарів, прийняття товарів до перевезення та визначає умови перевезення;

генеральна декларація – документ, форма якого визначена Міжнародними стандартами та рекомендованою практикою "Спрощення формальностей", що містить відомості про власника повітряного судна або виконавця рейсу, а також реєстраційний номер повітряного судна або його військовий знак, номер і дату виконання рейсу, назви аеропортів відправлення, проміжних посадок, час прибуття тощо;

вантажна відомість (каргоманіфест) – документ, у якому зазначаються номери авіаційних вантажних накладних, кількість вантажних місць, вага товарів, що завантажуються на борт (вивантажуються з борту) повітряного судна, що перебуває під митним контролем, та інші відомості, що використовуються під час переміщення товарів;

Митний контроль за міжнародними авіаційними перевезеннями здійснюється митним органом, розташованим у міжнародному аеропорту, у взаємодії з органами державної влади, на які відповідно до законодавства покладено функції здійснення інших видів контролю під час переміщення товарів через державний кордон (далі – контролюючі органи).

 

У разі виявлення порушень митних правил або законодавства на будь-якому етапі здійснення митного контролю та митного оформлення повітряних суден і товарів посадова особа митного органу зобов'язана вжити необхідних заходів, передбачених законодавством.

Визначення (зміна) місця стоянки повітряного судна для проведення митного контролю здійснюється адміністрацією міжнародного аеропорту за погодженням з митним органом і органом охорони державного кордону. У разі аварії, стихійного лиха або іншої надзвичайної ситуації адміністрація міжнародного аеропорту самостійно приймає рішення про зміну місця стоянки повітряного судна та невідкладно повідомляє про це митний орган і орган охорони державного кордону.

 

Митний контроль повітряних суден, що виконують міжнародні рейси, і товарів здійснюється:

- таких, що прибувають на митну територію України, – після проведення прикордонного контролю;

- таких, що вибувають з митної території України, – до початку прикордонного контролю.

У разі нетривалої стоянки повітряного судна відповідно до затвердженого розкладу руху митний контроль здійснюється одночасно з прикордонним контролем.

Адміністрація міжнародного аеропорту щодня інформує митний орган (у строки та за формою, погодженою з митним органом) про план польотів повітряних суден на добу та протягом доби – про його поточне виконання.

Час початку митного контролю повітряного судна, що прибуває на митну територію України (вибуває з митної території України), встановлюється з урахуванням розкладу руху повітряного судна.

Декларування повітряного судна, що використовується виключно для перевезення пасажирів і товарів через митний кордон України, здійснюється без подання вантажної митної декларації. Відомості про таке повітряне судно зазначаються в генеральній декларації.

 

Для здійснення митного контролю командир повітряного судна подає такі документи:

- генеральну декларацію;

- зобов'язання командира судна про зворотне вивезення за межі митної території України (ввезення на митну територію України) повітряного судна за формою, встановленою Держмитслужбою;

- список запасів споживання;

- каргоманіфест;

- авіаційні вантажні та поштові накладні;

- товаросупровідні документи;

- документи, передбачені Митним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами з питань митної справи та міжнародними договорами України (в разі необхідності).

 

Зобов'язання командира повітряного судна про зворотне вивезення за межі митної території України (ввезення на митну територію України) такого повітряного судна не подається митному органу в разі:

- здійснення міжнародних регулярних польотів на підставі міжнародних договорів України про повітряне сполучення;

- перевезення вищих посадових осіб і офіційних державних делегацій;

- переміщення через державний кордон повітряних суден з метою забезпечення ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії, катастрофи, епідемії;

- переміщення через державний кордон повітряних суден у зв'язку з проведенням Збройними Силами та іншими військовими формуваннями України за її межами або військовими формуваннями іноземних держав на території України заходів у рамках міжнародних договорів України, що передбачають відповідний механізм державного контролю за переміщенням таких повітряних суден.

 

Контроль за зворотним вивезенням повітряного судна за межі митної території України (ввезенням на митну територію України) здійснюється митними органами на підставі інформації про виліт повітряного судна з аеропорту та приліт його в аеропорт України, яка щоденно подається Держмитслужбі та Адміністрації Держприкордонслужби на безоплатній основі Державіаадміністрацією.

Декларування повітряного судна, що переміщується через митний кордон України як товар на підставі зовнішньоекономічного договору (контракту) купівлі-продажу, міни, оренди, лізингу тощо, здійснюється у відповідному митному режимі з поданням вантажної митної декларації, заповненої у встановленому порядку.

Митний огляд чи переогляд повітряних суден здійснюється тільки в присутності представника перевізника.

У разі коли митний і прикордонний контроль повітряного судна здійснювались одночасно, складається акт за формою, встановленою Держмитслужбою разом з Адміністрацією Держприкордонслужби та Мінтрансом.

Вибуття повітряного судна з митної території України дозволяється адміністрацією міжнародного аеропорту тільки після здійснення на цьому повітряному судні всіх передбачених законодавством видів контролю з дозволу митного органу і органу охорони державного кордону.

 

Митний контроль товарів, що ввозяться на митну територію України.

Вивантаження товарів з борту повітряного судна після закінчення прикордонного контролю здійснюється уповноваженими представниками міжнародного аеропорту, перевізника або власника товарів на підставі авіаційних вантажних накладних, каргоманіфесту, товаросупровідних документів з дозволу митного органу та під його контролем.

Уповноважені представники міжнародного аеропорту, перевізника та митного органу заносять до каргоманіфесту відомості про вивантаження товарів, що надійшли без документів, та про пошкоджені місця (записи дублюються в авіаційних вантажних накладних).

Відомості про кількість місць, прийнятих до перевезення, засвідчуються підписами уповноважених представників міжнародного аеропорту, перевізника та митного органу.

У разі вивантаження з повітряного судна товарів, пошти без розміщення на складі посадова особа митного органу робить відповідні відмітки в каргоманіфесті.

Товари з накладеним митним забезпеченням, які надійшли у спеціалізованих авіаційних контейнерах з пристроями для пломбування, переміщуються на склад із занесенням до каргоманіфесту даних про їх кількість та номерів накладеного забезпечення.

Каргоманіфест, авіаційні вантажні накладні та товаросупровідні документи завіряються відбитком штампа "під митним контролем" посадовою особою митного органу, яка дала дозвіл на вивантаження товарів з борту повітряного судна і перевезення їх на склад.

На підставі цих документів здійснюється контроль за переміщенням товарів з борту повітряного судна на склад.

Операції з переміщення товарів з борту повітряного судна на склад контролюються посадовими особами митного органу документально або безпосередньо.

 

Переміщення товарів на склад здійснюється транспортними засобами міжнародного аеропорту або перевізника спеціально встановленими адміністрацією аеропорту транспортними коридорами (маршрутами), погодженими з митним органом.

Підставою для вивантаження товарів з транспортного засобу міжнародного аеропорту або перевізника для розміщення на складі є наявність на каргоманіфесті відбитка штампа "під митним контролем", проставленого посадовою особою митного органу, яка контролює розміщення товарів на складі.

У разі пошкодження товарів, їх упаковки або маркування на складі уповноважені представники міжнародного аеропорту, перевізника та/або власника товару складають у присутності посадової особи митного органу акт про це за формою, встановленою Держмитслужбою.

Вивезення товарів за межі складу дозволяється у разі:

- оформлення товарів відповідно до заявленого митного режиму;

- направлення товарів під митним контролем до митниці призначення:

- вивезення за межі митної території України товарів, ввезення яких на митну територію України заборонено, а також у разі відмови інших контролюючих органів пропустити товари на митну територію України;

- в інших випадках, передбачених законодавством, за письмовим дозволом керівника митного органу.

 

Митний контроль товарів, що вивозяться за межі митної території України.

Товари розміщуються на складі на підставі авіаційної вантажної накладної, товаротранспортних і товаросупровідних документів з дозволу митного органу та під його контролем.

Документи, що є підставою для розміщення товарів на складі, реєструються в митному органі.

Підставою для вивезення товарів із складу для подальшого їх завантаження на борт повітряного судна та вивезення за межі митної території України є каргоманіфест, авіаційні вантажні накладні, товаросупровідні документи та документи, що свідчать про завершення митного оформлення.

У разі коли зауважень щодо відповідності товарів даним, зазначеним в авіаційних вантажних накладних, товаросупровідних документах і каргоманіфесті, немає, посадова особа митного органу проставляє відбиток штампа "під митним контролем" на каргоманіфесті і дає дозвіл на вивезення товарів із складу для завантаження на борт повітряного судна.

Переміщення товарів із складу у спеціальних авіаційних контейнерах з накладеним митним забезпеченням для завантаження на борт повітряного судна здійснюється із занесенням до каргоманіфесту даних про їх кількість та номерів накладеного забезпечення.

Після завантаження зазначених у каргоманіфесті товарів на транспортний засіб представника аеропорту або перевізника для вивезення із складу для завантаження на борт повітряного судна уповноважений представник міжнародного аеропорту або перевізника робить у каргоманіфесті запис про кількість прийнятих до перевезення місць і засвідчує його своїм підписом. Один примірник каргоманіфесту передається до митного органу, посадова особа якого надала дозвіл на вивезення товарів із складу.

Операції з переміщення товарів із складу і завантаження на борт повітряного судна контролюються посадовими особами митного органу шляхом перевірки документів та відомостей, необхідних для такого контролю, або з використанням інших форм контролю, передбачених Митним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами з питань митної справи.

 

Митний контроль предметів, що перевозяться пасажирами на борту повітряного судна

Митний контроль і митне оформлення предметів, що перевозяться пасажирами на борту повітряного судна, здійснюються посадовими особами митного органу в зоні митного контролю.

Вивантаження предметів, що перевозяться пасажирами як багаж, доставка їх у зону митного контролю після прибуття повітряного судна здійснюються уповноваженими представниками міжнародного аеропорту або перевізника під контролем митного органу.

Предмети, що перевозяться пасажирами, які прямують транзитом через територію України, як багаж, переміщуються уповноваженими представниками міжнародного аеропорту або перевізника під контролем митного органу і завантажуються на борт повітряного судна, яке здійснюватиме їх подальше перевезення. У разі відсутності такого повітряного судна товари доставляються в зону митного контролю, де перебувають під контролем митного органу до прибуття повітряного судна, яке здійснюватиме їх подальше перевезення.

Предмети, що перевозяться пасажирами як багаж, переміщуються на борт повітряного судна після закінчення їх митного оформлення з дозволу митного органу.

Посадка пасажирів на борт повітряного судна проводиться з дозволу митного органу та органу охорони державного кордону за погодженням з командиром повітряного судна або уповноваженою особою перевізника.

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ | ТАРИФНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.