Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Подання і розгляд законопроектів, що впливають на показники бюджету,

Та введення в дію таких законів

Важливим етапом бюджетного процесу є подання і розгляд законопроектів, які впли­вають на показники бюджету, а також введення в дію таких законів. Такі законопроекти, у разі їх прийняття можуть впливати на обсяг дохідної чи видаткової частини Державно­го бюджету України. Тому необхідне обрахування масштабів впливу таких законопроек­тів, визначення можливостей їх застосування у практичній діяльності. Зміни в законодав­стві можуть викликати як збільшення дохідної чи зменшення видаткової частин бюджету, так і навпаки — зменшення надходжень доходів та збільшення обсягу видатків.

Тому в законодавчому порядку визначено, що кожен такий законопроект, внесе­ний до Верховної Ради України, повинен пройти відповідну експертизу. Встановле­но, що внесені до Верховної Ради України законопроекти протягом п'яти днів на­правляється до Кабінету Міністрів України для здійснення експертизи щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні від­носини.

Кабінет Міністрів України у двотижневий строк з дня отримання законопроекту подає до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету експертний висновок, підготовлений Міністерством фінансів України за участю інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади. Експертний висновок до законопроекту має містити інформацію щодо повноти та достовірності даних, викладених у фінансово- економічному обґрунтуванні, впливу законопроекту на показники бюджету (з обов'язковим визначенням вартісної величини такого впливу), можливостей фінан­сового забезпечення у відповідному бюджетному періоді, відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, та пропозиції щодо його розгляду. Закони України або їх окремі положення, які впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збільшують витра­ти бюджету) і приймаються після 15 липня року, що

передує плановому, вводяться в дію не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим.

Спеціальну процедуру за якою відбувається розгляд проекту закону про Держав­ний бюджет України та проектів законів про внесення змін до закону про Держав­ний бюджет України, визначено Регламентом Верховної Ради України (стаття 39 Бюджетного кодексу України).

Питання для самоконтролю

1. З якою метою формується резервний фонд?

2. Хто приймає рішення про виділення коштів з резервного фонду Державного бюд­жету?

3. Хто приймає рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету Автоном­ної Республіки Крим?

4. Хто приймає рішення про виділення коштів з резервного фонду місцевого бюдже­ту?

5. На скільки відсотків резервний фонд бюджету не може перевищувати обсяг ви­датків загального фонду відповідного бюджету?

6. З якою періодичністю Кабінет Міністрів України звітує перед Верховною Радою України про витрачання коштів резервного фонду?

7. Хто визначає порядок використання коштів резервного фонду бюджету?

8. Хто встановлює порядок відшкодування витрат, пов 'язаних з транспортуванням, зберіганням, експертною оцінкою, сертифікацією конфіскованого або зверненого в дохід держави судом майна?

9. Хто здійснює повернення за рішенням суду конфіскованої (вилученої) національної та іноземної валюти?

10. Хто виконує рішення суду про стягнення (арешт) коштів державного бюджету та місцевих бюджетів?

11. Хто встановлює порядок безспірного списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів?

12. Що є підставою для здійснення безспірного списання коштів державного бюдже­ту та місцевих бюджетів?

13. За рахунок яких коштів здійснюється погашення бюджетних зобов'язань розпо­рядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов 'язання ?

14. Хто встановлює порядок оцінки конфіскованого або зверненого в дохід держави судом майна?

15. Хто подає законопроект про зміни показників бюджету в поточному та/або нас­тупних бюджетних періодах?

16. Які документи необхідно додати до законопроекту, прийняття якого призведе до зміни показників бюджету в поточному та/або наступних бюджетних періодах?

17. У які терміни кожен законопроект, внесений до Верховної Ради України, направ­ляється до Кабінету Міністрів України ?

18. У які терміни кожен законопроект, внесений до Верховної Ради України, направ­ляється до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету?

19. У який строк з дня отримання законопроекту Кабінет Міністрів України подає до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету експертний висновок ?

20. У який строк з дня отримання експертного висновку Кабінету Міністрів Украї­ни Комітет Верховної Ради України з питань бюджету ухвалює висновок щодо впливу відповідного законопроекту на показники ?

21. Що може бути підставою для прийняття Верховною Радою України рішення що­до відхилення законопроекту або його повернення суб'єкту права законодавчої ініціати­ви на доопрацювання?

22. Якими нормативно-правовими актами встановлюються розміри державних со­ціальних гарантій?


Читайте також:

  1. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  2. III. Строки подання скарг
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Подання нового матеріалу
  5. IV. Розгляд зразка виробу.
  6. IV. Розгляд зразка виробу.
  7. IV. Розгляд зразка виробу.
  8. IV. Розгляд зразків виробу.
  9. IV. Розгляд зразків виробу.
  10. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  11. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  12. V. Порядок подання скарги




Переглядів: 453

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безспірне списання коштів бюджету та відшкодування збитків, завданих бюджету | Тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.