Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стимулювання продажу товарів: загальні відомості

Стимулювання продажу так само як і реклама, за допомогою якої інформація про стимулювання доводиться до покупців, є елементом маркетингової системи комунікацій. З погляду маркетингових комунікацій стимулювання продажує короткочасною ефективною комунікацією між учасниками процесу продажу товарів з метою збільшення цього продажутаотримання належного зиску від такого збільшення.

Стимулювання продажу товарів можна визначити як сукупність прийомів, котрі застосовуються протягом усього життєвого циклу товару до трьох учасників ринку (споживача, оптового та роздрібного торговця і власного торгового (збутового) персоналу) з метою максимального (нехай і короткочасного) збільшення кількості нових покупців.

Іншими словами, стимулювання продажу товарів – це короткотермінові заходи для заохочення учасників маркетингових комунікацій до купівлі або подальшого перепродажу цих товарів.

Основними завданнямистимулювання є:

1) заохочення споживачів опробувати товар чи здійснити повторні закупки;

2) забезпечення швидкого зростання обсягів збуту продукції підприємства;

3) заохочення системи посередницьких торговельних організацій для реалізації продукції підприємства;

4) заохочення працівників власного збутового персоналу для реалізації продукції підприємства.

Основніприйомистимулювання:

зниження цін («перекреслені» ціни, спеціальні пропозиції товару, відшкодування витрат), тобто дозволено всі види цінових знижок незалежно від умов застосування і терміну використання. Коли знижки мають тимчасовий характер, необхідно вказати попередню ціну (так звані «перекреслені» ціни). За постійного зниження - забороняється продаж зі збитком;

розпродаж - не потребує попереднього дозволу, якщо мова йде про застарілі або сезонні товари;

знижка, яка сплачується готівкою, талони з правом на знижку (на талонах зазначаються розміри відшкодування, ім'я та адреса виробника або комерсанта, який розповсюджує талони);

додаткова кількість товару за незмінної ціни - аналогічно продажу з премією;

купони - це своєрідні запрошення до купівлі, які супроводять певні товари і є дійсними тільки для цих товарів (наприклад, в газетах);

Купони - це або чеки, які дають право оптовику на знижку за наступної купівлі відповідної кількості товару роздрібним торговцем, або картка постійного клієнта, яка дає роздрібному торговцю право на отримання певної суми винагороди за придбані ним чергові партії товару.

продаж із премією - максимальна вартість премій не може перевищувати 7% ціни (включаючи всі податки та збори) товару.

 


Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. I. Загальні збори АТ
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Загальні положення
  5. I. Загальні положення
  6. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  7. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  8. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. IX. Відомості про військовий облік




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література: 5, 6, 15, 19, 25, 27, 28, 31, 44, 52, 58, 59 | Класифікація засобів стимулювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.