Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Переваги та недоліки засобів стимулювання збуту

Засоби Переваги Недоліки
1. Знижки -високий рівень стимулювання сфери торгівлі та споживачів; -ефективний засіб збільшення обсягів збуту. -потребують точного розрахунку; -можуть зашкодити іміджу товару.
2. Зниження цін - вигода для споживачів; - засіб для мотиваціх купівлі; -короткотермінове збільшення обсягів збуту. -легко копіюється конкурентами; -зашкоджує іміджу товарів.
3. Семплінг -дають змогу споживачам безпосередньо ознайомитись з товаром, випробувати його; -приваблюють нових споживачів; -знижують ризик купівлі. -товар надається безкоштовно(великі витрати); -складність у визначенні перспектив збуту.  
4. Купони: 4.1.безпосередньо надання споживачам     4.2.розміщення в газетах та журналах     4.3. розсилання поштою   4.4.розміщення на упаковці -особистий контакт; -селективність; -високий рівень сприйняття споживачами.   -широта охоплення споживачів; -швидкість і зручність; -порівняно невеликі витрати.   -цілеспрямоване привертання уваги споживачів до товару.   -високий рівень привертання уваги; -стимулює повторні покупки. -висока вартість; -трудомісткість. -низький рівень сприйняття споживачами; -потребує точного планування.. -тривалий період від розсилання до одержання відповіді; -залежність від якості письмового звернення.   -потребує точного планування.
5. Премії -контингент постійних покупців; -активність споживачів; -підвищують престиж торгової марки. -потребують точного планування.
6. Гарантії -сприяють формуванню нових ринків; -підвищують престиж підприємства. -тривале очікування результатів.
7. Упакування -наочність та зручність користування; -збільшення обсягу реалізації. -низька міра цілеспрямованості; -шкодить престижу товарної марки.
8. Конкурси, лотереї, ігри -привернення уваги нових покупців; -підвищують імідж і популярність підприємства. -висока вартість; -вузьке коло споживачів, які беруть участь; -потребують творчих рішень.
9.Демонстрації, дегустації -наочність; -високий рівень привертання уваги. -висока вартість; -потребують підготовки; -використання спеціального персоналу.
10.Конференції продавців -підвищують кваліфікацію торговельних працівників. -висока вартість.
11. Заліки -підвищують популярність товару; -сприяють збільшенню обсягів збуту. -висока вартість.
12. Картки лояльності, картки постійних клієнтів -нагромадження інформації про покупців; -закріплення споживачів за торговельним закладом. -організації спеціальних інформаційних маркетингових систем.

5.4. Програма стимулювання: планування і контроль

Стимулювання продажу як один з елементів маркетингу залежить від загальної стратегії підприємства — виробника товару, зокрема його стратегії маркетингу, ціноутворення, від зміни витрат на комунікації і т. п.

Плануючи свої дії, підприємство має враховувати певні особливості стимулювання продажу товарів. Ефективність стимулювання має сенс тоді, коли його застосування пов’язується з етапом життєвого циклу товару та з чітко визначеними цілями такого стимулювання. Використання деякіх засобів стимулювання збуту є досить коштовним, тому програму стимулювання треба ретельно спланувати.

Планування стимулювання продажу товарів відбувається за тими самими правилами, що й планування реклами, тому що заходи зі стимулювання товару є одним з елементів рекламного звернення.

Планування стимулювання продажу товарів включає такі етапи:

1) дослідження товарів підприємства-виробника та його конкурентів, покупців та їхніх потреб;

2) визначення та розробка цілей стимулювання продажу товарів на підприємстві;

3) визначення методу розрахунку бюджету;

4) визначення концепції стимулювання продажу;

5) вибір засобів стимулювання;

6) конкретизація завдань стимулювання;

7) розробка бізнес-плану стимулювання продажу товарів.

Планування таких заходів передбачає також контроль за цими заходами та їхньою ефективністю. Перевірка рентабельності запланованих заходів може здійснюватися через проведення тестів до, в період уживання та після вжиття заходів. Для цього вибирають кілька торгових точок і аналізують динаміку продажу товару у відповідні періоди.

 

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  4. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  5. Але в реклами є і недоліки.
  6. Амортизація основних засобів
  7. Амортизація основних засобів
  8. Амортизація основних засобів
  9. Амортизація основних засобів і нематеріальних активів.
  10. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  11. Амортизація основних засобів.
  12. Аналіз ефективності використання основних засобів.




Переглядів: 4516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація засобів стимулювання | Література: 6, 7, 9, 11, 14, 21, 22, 23, 27, 37, 43, 49

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.