МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переваги та недоліки засобів стимулювання збуту
5.4. Програма стимулювання: планування і контроль Стимулювання продажу як один з елементів маркетингу залежить від загальної стратегії підприємства — виробника товару, зокрема його стратегії маркетингу, ціноутворення, від зміни витрат на комунікації і т. п. Плануючи свої дії, підприємство має враховувати певні особливості стимулювання продажу товарів. Ефективність стимулювання має сенс тоді, коли його застосування пов’язується з етапом життєвого циклу товару та з чітко визначеними цілями такого стимулювання. Використання деякіх засобів стимулювання збуту є досить коштовним, тому програму стимулювання треба ретельно спланувати. Планування стимулювання продажу товарів відбувається за тими самими правилами, що й планування реклами, тому що заходи зі стимулювання товару є одним з елементів рекламного звернення. Планування стимулювання продажу товарів включає такі етапи: 1) дослідження товарів підприємства-виробника та його конкурентів, покупців та їхніх потреб; 2) визначення та розробка цілей стимулювання продажу товарів на підприємстві; 3) визначення методу розрахунку бюджету; 4) визначення концепції стимулювання продажу; 5) вибір засобів стимулювання; 6) конкретизація завдань стимулювання; 7) розробка бізнес-плану стимулювання продажу товарів. Планування таких заходів передбачає також контроль за цими заходами та їхньою ефективністю. Перевірка рентабельності запланованих заходів може здійснюватися через проведення тестів до, в період уживання та після вжиття заходів. Для цього вибирають кілька торгових точок і аналізують динаміку продажу товару у відповідні періоди.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|