Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Торговельні агенти: загальні відомості

 

Підприємство може мати або зовнішню (іноді її називають польовою), або внутрішню, або обидві разом служби продажу товарів та послуг. Зовнішні торгові агентивиїжджають до замовників. Внутрішні торгові агенти виконують свої службові обов'язки безпосередньо на підприємстві, приймають замовлення від покупців та проводять роботу з організації продажу, тобто формують портфель замовлень, контролюють виконання цих замовлень та доставку замовлених товарів до споживачів.

Торговий персонал працює над виявленням потенційних клієнтів, налагоджуванням комунікацій із покупцями, здійсненням логістичних операцій, організацією обслуговування, збиранням інформації від споживачів щодо їхніх потреб та вимог, роботою зі сферою розподілу.

Отже, працівники торгового апарату повинні мати навички маркетингового аналізу та планування.

На думку багатьох відомих маркетологів, торговим агентам необхідно доручати виконання однієї або кількох таких функцій: залучення нових покупців, поширення інформації про товари та послуги підприємства, оформлення угод, надання послуг, збирання інформації та складання звіту за результатами візитів. Вони повинні знати, як задовольнити потреби клієнта із належним зиском для своєї фірми. Вони повинні вміти аналізувати торгову статистику, вимірювати потенціал ринку, збирати ринкову інформацію та розробляти маркетингові підходи для виконання запланованих заходів із персонального продажу.

Отже, торгові агенти мають вільно володіти навичками маркетингового аналізу.

Існує два способипідвищити ефективність роботи торгового агента:

перший — максимізація бізнесу з постійними клієнтами;

другий — пошук нових клієнтів (не слід забувати і про так званий принцип Парето: стосовно комерції він полягає в тому, що на 20% замовлень припадає 80% обсягу продажу продукції підприємства).

Оцінка результатів діяльності торгових агентів ведеться за великою кількістю показників. Наприклад, нормативом, котрий визначає бажані результати діяльності торгового агента, є квота. Найчастіше встановлюють такі видиквот: квоти на обсяги продажу, фінансові квоти, квоти на витрати, квоти на види професійної діяльності та комбіновані квоти.

Оплата праці торгових агентів має стимулювати їхню роботу (тобто залежати від отриманих ними результатів). Ця оплата за сучасних умов здійснюється за такою системою:

перша частина системи - конкретна річна або помісячна зарплата, залежно від обсягів продажу;

двома різновидами є – наперед визначена оплата, яка гарантується в будь-якому разі; оплата, що видається в аванс тієї винагороди,що матиме місце в майбутньому.

Основною частиною оплати торгового агента є комісійні винагороди.

У систему оплати праці торгових представників можуть також включатися наступні складові: компенсація витрат, додаткові виплати (страхування, оплата відпусток), заохочувальні виплати (премії, подарунки).


Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. I. Загальні збори АТ
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Загальні положення
  5. I. Загальні положення
  6. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  7. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  8. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. IX. Відомості про військовий облік




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Персональний продаж як інструмент маркетингових комунікацій | Психологічні основи комунікацій в процесі персонального продажу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.