МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Персональний продаж як інструмент маркетингових комунікаційОднією із складових маркетингових комунікацій є персональний продаж товарів. Проте ніде не відчувається такий сильний зв’язок продавця й покупця, як у процесі персонального продажу. Персональний продаж товарівє одним із інструментів впливу на споживача, який передбачає особисте пред'явлення товарів (ідей) покупцю або групі покупців у ході бесіди з метою продажу цих товарів. Іншими словами, персональний продаж– це індивідуальне усне пред’явлення товару чи послуги під час бесіди з конкретним споживачем з метою здійснення купівлі-продажу товару. Існують п'ять типів можливих комунікацій продавців та покупців: • торговий агент — покупець, коли торговий агент проводить бесіду сам на сам з кожним окремим потенційним або фактичним покупцем; • торговий агент — група покупців, коли торговий агент проводить торгові презентації для групи покупців; • служба продажу товарів підприємства — група покупців, коли керівник служби продажу, торговий агент і інженер з експлуатації проводять торгову презентацію товару з демонстрацією його в дії; • виробнича нарада, коли торговий агент організує зустріч керівництва підприємства з одним або кількома клієнтами; • торговий семінар, який проводить група спеціалістів виробника з потенційними або фактичними клієнтами для ознайомлення їх із новими досягненнями даного виробника. .Розрізняють наступні принципи роботи торгового персоналу з персонального продажу: 1 Знання товару. Товар має зовнішній вигляд і те, що за ним приховано, — споживну цінність. Показати глибинну споживну цінність товару — для цього потрібен талант, але цілком задовільних результатів може домогтись і той, хто не має такого таланту, але здатний навчатися. 2. Знання покупця. Для продавця покупець до першої зустрічі є «чорною скринькою». Проте існують не такі вже й складні екс- 3. Технологія продажу. Це, власне, реакція на запитання і дії покупця. Вона може бути пасивною — це означатиме, що торговому агенту варто змінити фах і зайнятися чимось 4. Управління самим собою. Цей принцип випливає з уже відомого нам принципу: «клієнт завжди правий». Хоч яким похмурим, злісним, сварливим і дурним не був би клієнт, торговий агент не може дозволити собі зірватися. Торговий агент має працювати так, щоб клієнт завжди залишався задоволеним уважним ставленням до нього. До основних управлінських рішень з персонального продажу відносять: 1. Визначення районів діяльності та чисельності торгового персоналу. 2. Організація управління торговельним персоналом. 3. Планування продажу. 4. Розробка графіків маршрутів і відвідування. 5. Використання сучасних технологій персонального подажу: - телемаркетинг – підтримування зв’язку торгового персоналу з потенційними покупцями по телефону або через інтерактивну комп’ютерну програму, підключену до бази даних; - багаторівневий маркетинг, який становить систему незалежних продавців, які охоплюють мережею персонального продажу великі ділянки ринку і працюють на комісійних засадах. 6. Навчання торгового персоналу. 7. Визначення бюджету персонального продажу ( визначається відповідно до кількості торговельних представників, необхідних підприємству для вирішення завдань просування товару на ринок).
Читайте також:
|
||||||||
|