МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Персональний продаж як інструмент маркетингових комунікаційОднією із складових маркетингових комунікацій є персональний продаж товарів. Проте ніде не відчувається такий сильний зв’язок продавця й покупця, як у процесі персонального продажу. Персональний продаж товарівє одним із інструментів впливу на споживача, який передбачає особисте пред'явлення товарів (ідей) покупцю або групі покупців у ході бесіди з метою продажу цих товарів. Іншими словами, персональний продаж– це індивідуальне усне пред’явлення товару чи послуги під час бесіди з конкретним споживачем з метою здійснення купівлі-продажу товару. Існують п'ять типів можливих комунікацій продавців та покупців: • торговий агент — покупець, коли торговий агент проводить бесіду сам на сам з кожним окремим потенційним або фактичним покупцем; • торговий агент — група покупців, коли торговий агент проводить торгові презентації для групи покупців; • служба продажу товарів підприємства — група покупців, коли керівник служби продажу, торговий агент і інженер з експлуатації проводять торгову презентацію товару з демонстрацією його в дії; • виробнича нарада, коли торговий агент організує зустріч керівництва підприємства з одним або кількома клієнтами; • торговий семінар, який проводить група спеціалістів виробника з потенційними або фактичними клієнтами для ознайомлення їх із новими досягненнями даного виробника. .Розрізняють наступні принципи роботи торгового персоналу з персонального продажу: 1 Знання товару. Товар має зовнішній вигляд і те, що за ним приховано, — споживну цінність. Показати глибинну споживну цінність товару — для цього потрібен талант, але цілком задовільних результатів може домогтись і той, хто не має такого таланту, але здатний навчатися. 2. Знання покупця. Для продавця покупець до першої зустрічі є «чорною скринькою». Проте існують не такі вже й складні екс- 3. Технологія продажу. Це, власне, реакція на запитання і дії покупця. Вона може бути пасивною — це означатиме, що торговому агенту варто змінити фах і зайнятися чимось 4. Управління самим собою. Цей принцип випливає з уже відомого нам принципу: «клієнт завжди правий». Хоч яким похмурим, злісним, сварливим і дурним не був би клієнт, торговий агент не може дозволити собі зірватися. Торговий агент має працювати так, щоб клієнт завжди залишався задоволеним уважним ставленням до нього. До основних управлінських рішень з персонального продажу відносять: 1. Визначення районів діяльності та чисельності торгового персоналу. 2. Організація управління торговельним персоналом. 3. Планування продажу. 4. Розробка графіків маршрутів і відвідування. 5. Використання сучасних технологій персонального подажу: - телемаркетинг – підтримування зв’язку торгового персоналу з потенційними покупцями по телефону або через інтерактивну комп’ютерну програму, підключену до бази даних; - багаторівневий маркетинг, який становить систему незалежних продавців, які охоплюють мережею персонального продажу великі ділянки ринку і працюють на комісійних засадах. 6. Навчання торгового персоналу. 7. Визначення бюджету персонального продажу ( визначається відповідно до кількості торговельних представників, необхідних підприємству для вирішення завдань просування товару на ринок).
Читайте також:
|
||||||||
|