Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення витрат води

 

Чисельно витрата води в річці дорівнює добутку швидкості на площу. Оскільки швидкості в ріці міняються по площі живого перетину, варто записати витрату через елементарну площадку d = udxdy, якщо площину координат хоу сполучити із площиною живого перетину ріки, вісь х сполучити з поверхнею води й вісь у направити вертикально долілиць. Тоді повна витрата (м3/с) буде дорівнює

де В - ширина ріки; d - глибина ріки.

Чисельно витрата води в річці дорівнює об'єму, обмеженому живим перетином, поверхнею води й криволінійною поверхнею, дотичною до кінців векторів швидкостей, проведених нормально до елементарних площадок dxdy (рис. 4.4). Цей об'єм називають моделлю витрати потоку рідини.

Рис. 4.4. Модель витрати рідини:
1 - вертикальний профіль швидкостей; 2 - ізотахи;
3 – епюри розподілу поверхневих швидкостей; 4 - елементарна площадка.

Маючи у своєму розпорядженні надійний зв'язок між витратами й рівнями, можна легко визначати витрати, вимірюючи тільки рівні, що різко полегшує й прискорює роботи на створі.

 

 



Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Елементи операційних витрат
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. V. Інші витрати
  10. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  11. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимір швидкості плину води | Тема 5. Гідрологія річок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.