Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регуляторна характеристика двигуна і її використання.

 

Режими роботи двигуна в різних експлуатаційних умовах легко простежити на регуляторній характеристиці.

Ділянка АВ характеристики називається регуляторною гілкою.

Ділянка ВС – безрегуляторною, або перевантаження. Характер протікання безрегуляторної гілки визначається особливістю будови коректора.

На характеристиці можна виділити точки, які відповідають таким режимам роботи двигуна.

А – максимальній частоті обертання колінчастого вала двигуна на холостому ходу nmax;

 

nmin
nн
nmax
Мкр
Мн
A
Q
E
Мкр
Мкр max
C
n
B
Q, кг/год

 

В – на кривій крутного моменту проти nн – номінальному крутному моменту під час роботи на регуляторі, номінальній потужності і найбільшій годинній витраті палива;

С – на кривій крутного моменту проти nmin (мінімальна частота обертання колінчастого вала двигуна на безрегуляторній гілці характеристики) – максимальному крутному моменту.

Оскільки на двигунах сучасних тракторів встановлені всережимні регулятори, то практично, крім основного режиму, що відповідає повній подачі палива можна мати проміжні режими.

Кількість проміжних режимів визначають за кількістю можливих положень важеля подачі палива, а при плавному регулюванні подачі таких режимів багато.

Застосування всережимного регулятора сприяє економії палива, особливо під час недовантаження.

Якщо під час руху на встановленій передачі на якійсь ділянці загінки навантаження зменшується, а підвищення швидкості обмежене, то переходять на проміжний режим, досягаючи зменшення витрати палива.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. V.3. Общая характеристика кадрового состава муниципальной службы в республике Коми на 2004 год.
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  9. Анализ устойчивости по логарифмическим частотным характеристикам.
  10. Аналіз розриву», його характеристика
  11. Анатомо-біомеханічна характеристика положень і рухів тіла
  12. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.




Переглядів: 1073

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експлуатаційні режими роботи двигуна. | Баланс потужності трактора та її аналіз.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.