МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Баланс потужності трактора та її аналіз.
Не вся потужність, що створюється двигуном, витрачається на корисну роботу агрегату; значна її частина іде на подолання різних опорів. Для того, щоб трактор мав можливість виконувати корисну роботу, ефективна потужність двигуна має дорівнювати сумі всіх потужностей, що витрачаються на подолання опору і втрат.
Де Nтр – втрати потужності в трансмісії, кВт Nб – втрати потужності на буксування, кВт Nпер – втрати потужності на пересування, кВт Nпід – втрати потужності на подолання підйому, кВт Nкр – потужність на гаку, кВт NВВП – потужність приводу робочих органів, кВт Nе – ефективна потужність трактора, кВт 1.Втрати потужності в трансмісії трактора виникають внаслідок тертя між зубами шестерень і в підшипниках, частина енергії витрачається на переміщення масла в картері.
коефіцієнт корисної дії трансмісії:
де Nк – потужність, що підводиться до ведучих коліс, кВт для колісних тракторів ηтр=0,9...0,92, для гусеничних ηтр=0,86...0,88.
2.Втрати потужності на буксування виникають як наслідок впливу шин або гусениць на ґрунт. При цьому відбуваються ґрунтові зрушення, які супроводжуються буксуванням і зменшенням поступальної швидкості трактора.
де Рд – дотична сила, кН Vт – теоретична швидкість, км/год Vр – робоча швидкість, км/год
δ – коефіцієнт буксування (для гусеничних тракторів 3...6%, для колісних – 12...20%)
де Ne – ефективна потужність ηтр – коефіцієнт корисної дії трансмісії, δ – коефіцієнт буксування де np, nx – кількість повних обертів ведучих коліс на певному шляху.
3.Витрата потужності на пересування йде на утворення колії ходовим апаратом, на подолання сил тертя в підшипниках коліс, на компенсацію ударів внаслідок трясіння трактора.
4.Витрата потужності на подолання підйому. Під час руху трактора на підйом виникає сила Рпід, яка йому чинить перепону. 5.Корисна потужність трактора, тобто потужність, що витрачається для тяги і приведення робочих органів машин.
або
Коефіцієнт корисної дії трактора. Потужність Nкр залежить від умов роботи і змінюється у значних межах. Загальну оцінку ефективності використання трактора виражає його коефіцієнт корисної дії.
Тяговий коефіцієнт корисної дії приблизно дорівнює: Для колісних тракторів — 0,65...0,75 Для гусеничних тракторів — 0,7...0,85.
Самостійна робота.Шляхи поліпшення експлуатаційнихвластивостей тракторів.
Тягові та паливно-економічні показники тракторів залежать не тільки від їх конструкції та технічного стану, але й від типу та стану ґрунту. На пухких ґрунтах втрати на самопересування трактора збільшуються, тягове зусилля зменшується. При роботі агрегату на нерівній місцевості необхідно маневрувати швидкостями. Натяг гусеничної стрічки істотно впливає натягові показники трактора, строк роботи ланок і пальців гусениць. До способу підвищення прохідності та поліпшення тягово-зчіпних властивостей відносять: 1) Раціональний підбір типорозмірів шин, 2) Використання баласту, 3) Встановлення оптимального тиску повітря в шинах, 4) Застосування допоміжних пристроїв на колесах, 5) Включення переднього ведучого моста, блокування диференціалу заднього мосту.
На самостійне вивчення винесені теми: Читайте також:
|
|||||||||
|