МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1.3. Тяговий баланс тракторів.
1. Сили, що діють на трактор. 2. Умови руху МТА. Рівняння руху агрегату. 3. Дотична сила трактора, її значення. 4. Рушійна сила трактора , її утворення. Тяговий баланс трактора . Самостійна робота. 1. Зчіпні властивості тракторів та шляхи їх поліпшення. 2. Вплив умов експлуатації на тяговий баланс трактора. 3. Тягова характеристика трактора, її використання для експлуатаційних розрахунків.
1. Сили, що діють на трактор в агрегаті. Сила, що прикладена до трактора, рухає його. Вона являє собою реакцію ґрунту на ведучі колеса в напрямку руху і дорівнює найменшій з двох сил: дотичної сили тяги Рдот або силі зчеплення Ртах. Сила опору руху машин R-Pкp. (Ркр - сила тяги трактора). Сила опору руху трактора Рпер є наслідком деформації ґрунту ходовим апаратом і тертя в ньому. Реакція ґрунту Rосн на ходовий апарат трактора виникає під дією ваги трактора GT. Сили інерції Рі виникають при нерівномірному русі трактора. Результуюча сила інерції спрямована паралельно шляху в бік, зворотній прискоренню. Сила опору повітря виникає при русі трактора. В результаті маємо сили, що діють на трактор: Рд - рушійна сила (дотична сила тяги), Ркр - сила тяги трактора, Рf - сила опору руху трактора, Рi- сила інерції, Pw - сила опору повітря, Рпід - сила подолання підйому.
2. Умови руху МТА. Для руху агрегата потрібна зовнішня сила, спрямована у бік переміщення. Вона виникає при взаємодії ведучих коліс або гусениць з ґрунтом і обмежується, з одного боку, силою зчеплення трактора з ґрунтом Fтах, а з іншого боку - дотичною силою Рд, що створюється двигуном. Реакція ґрунту при найбільш допустимому буксуванні ходового апарата називається максимальною силою зчеплення Fтах. Її значення залежить від щільності ґрунту: чим щільніший грунт, тим більше сила Fтах.
Рівняння руху агрегату Машинно-тракторний агрегат в динамічному відношенні являє собою систему твердих тіл, пов'язаних між собою жорсткими і пружними елементами. Рух і робота агрегату відбуваються в результаті взаємодії рушійної сили Рр, тягового опору Ркр машин і сил опору руху трактора Рпер, ваги трактора,Qтр, машини Qм, реакцій ґрунту і реакцій між окремими машинами агрегату тощо. Отже, рух і робота агрегату можливі лише при певному співвідношенні швидкості і сил, що діють на агрегат. Це співвідношення виражається рівнянням руху: , де --прикорення агрегату, м/с2; Рр –сила, що рухає агрегат, кН; -сума сил опору руху, Кн; т –приведена маса агрегату, кг. Усі величини, що входять у це рівняння, в процесі руху агрегату безперервно змінюються. На ці параметри впливають і коливання крутного моменту двигуна через нерівномірність подачі палива, і зміни властивостей основи (ґрунту) і деякі інші фактори. Рівняння руху є основою для усіх розрахунків по комплектуванню агрегатів і режиму їх роботи.
Читайте також:
|
||||||||
|