Після визначення кількості машин в агрегаті необхідно відрегулювати кожну машину відповідно до режиму роботи і вимог технологічного процесу, записати в спеціальну картку значення регулювальних параметрів, положення регулювальних пристроїв та інше. Це потрібно для того, щоб після транспортування машини в поле (у транспортному положенні) порушені регулювання можна було легко відновити.
Висока точність регулювань на норму висіву, глибину загортання насіння дає змогу скоротити витрати насіннєвого матеріалу, підвищити якість роботи, продуктивність агрегату і збільшити врожайність культур.
У разі потреби трактор регулюють також для виконання даної операції (зміна колії, тиск у шинах, розміщення начіпного пристрою). Надалі готують агрегат і приєднують машини (якщо їх декілька) до трактора чи зчіпки, безпосередньо на краю загінки в полі.
Налагодження машин у полі.
Для пересування агрегату в полі без перекошень і забезпечення стійкості руху потрібно так приєднувати всі машини, щоб вони розміщувались симетрично відносно його поздовжньої осі, а напрям ліній тяги збігався з напрямами руху.
Місце приєднання машин визначають на основному брусі зчіпки, починаючи від його середини (поздовжньої осі агрегату). При непарній кількості машин в ряду одну з них приєднують до середини бруса а інші – по обидва боки від неї, кожну на відстані, що дорівнює спец. руки захвату (з урахуванням стикового міжряддя).
При парній кількості машин від середини бруса в обидва боки відмічають відстані, що дорівнюють половині захвату машини, а далі мітки ставлять через проміжки, які відповідають захвату машини. Аналогічно роблять на брусі секції робочих органів, багато секційної машини. При ешелованому агрегатуванні у першому ряду ставлять більшу кількість машин, у другому – меншу, цим зменшують кількість продовжувачів.
При неточному розмішені машин по фронту зчіпки будуть перекоси.
Великий вплив на стійкість руху МТА має розставлення робочих органів кожної машини на однакову глибину обробітку.