МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Причини зміни типів державØ розвиток продуктивних сил і відповідна зміна виробничих відносин; Ø зміна соціальної (зокрема, класової) структури суспільства; зміна панівного, домінуючого в економіці класу або іншої панівної, керівної групи населення, виникнення нового співвідношення класових та інших соціальних сил; Ø перехід державної влади до представників іншого класу (частини класу, союзу класів) або іншої соціальної групи, а отже, зміна соціальної сутності держави. При цьому слід пам'ятати, що хоча й має місце залежність держави насамперед від панівної, чи домінуючої, групи (класу) в суспільстві, проте держава є відносно самостійним утворенням. Внаслідок цього, існували, існують і будуть існувати держави так званого перехідного типу. Вони, як правило, виражають волю кількох спільностей (класів, націй, верств, груп) або ж волю частини певної спільності. Форми переходу від одного до іншого типу держав Рушійна сила послідовної зміни історичних типів держав – класова боротьба, а сам цей процес визначений соціально-економічним розвитком суспільства.Зміна типу держави означає зміни в політичній надбудові суспільства, що викликані розвитком самого способу виробництва та продуктивних сил. Сам же процес зміни історичних типів держави характеризується об’єктивністю: у цілому він не залежить від волі і свідомості людей, різні суб’єктивні фактори можуть лише прискорити чи сповільнити його, але не перервати чи повернути його в інший бік. Кожен наступний тип держави є історично більш прогресивним, ніж попередній. Питання для самоконтролю: 1. В чому заклечається потреба існування та сутність держави? 2. Яку основу регулювання суспільства підтримує держава: класову чи загальнонаціональну? 3. В чому заклечається класовість діяльності держави? 4. Сутність загальнонаціональної політики? 5. Механізм формування та способи здійснення державної влади. 6. В чому заклечається монополія держави на політичну владу. 7. Основні типи держав. 8. Шляхи розбудови держави в різних країнах. Форма (устрій) держави План «Демократія – це форма правління, при якій можна говорити все, про що думаєш, навіть тоді коли взагалі не думаєш» Томас Джеферсон, автор Декларації про незалежність США, 3-й президент США, один із «батьків-засновників» США 1. Поняття та елементи форми держави 1.1. Фактори, що зумовлюють багатоманітність форм держави 2. Форми правління 2.1. Монархія: ознаки та різновиди 2.2. Республіканська форма правління: головні ознаки та види 2.2.1. Парламентські, президентські, президентсько-парламентські (змішані) республіки: юридичні ознаки та особливості 2.3. Форма державного правління в Україні 2.3.1. Історичний досвід України та його значення для долі самостійної Української держави і сучасного процесу становлення державності 2.3.2. Сучасні проблеми та перспективи розвитку державного правління 3. Поняття державного устрою та його різновиди 3.1. Унітарна держава, її юридичні ознаки 3.2. Федеративна держава, її юридичні ознаки та особливості устрою 3.2.1. Види федерацій: договірні та конституційні; централізовані та децентралізовані; національні та територіальні 3.2.2. Принципи розподілу повноважень між федерацією та її суб’єктами 3.3. Особливості державного устрою України 3.4. Поняття та особливості конфедерації, їх ознаки та відмінності від федерацій 3.5. Інші форми співдружностей і державних союзів 4. Політичний (державний) режим 4.1. Методи та засоби здійснення державної влади 4.1.1. Демократичний, авторитарний, тоталітарний, військово-диктаторський, фашистський, расистський режими, їх головні ознаки 4.2. Особливості тоталітарного режиму (вождизму) в СРСР 4.3. Проблеми формування політико-правового режиму в Україні Читайте також:
|
||||||||
|