МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Серії електровозівМаневрові. Класифікація електричного рухомого складу В залежності від роду струму електрорухомий склад класифікується: • постійного струму; • змінного струму; • подвійного живлення, що може працювати як на постійному, так і на змінному струмі. В залежності від способу передачі обертального моменту тягового двигуна на тягові колісні пари електрорухомий склад поділяється на два види: • з індивідуальним приводом (якщо обертальний момент від одного тягового двигуна передається на одну тягову колісну пару); • з груповим приводом (якщо обертальний момент від одного тягового двигуна передається двом і більше тяговим колісним парам). На залізницях України та СНД застосовується індивідуальний привод. Електровози поділяються також на: • вантажні; • пасажирські; Електровози бувають різних серій. Серія визначається: літерами (наприклад, «ВЛ» — Володимир Ленін, «ЧС» — Чехословаччина, «ДЕ» — дніпропетровський електровоз), цифрами, що відповідають номеру певної серії, та індексами — літерами, що визначають модифікацію, модернізацію або певні конструктивні особливості: «к» — з кремнієвими випрямлячами, «т» — з реостатним гальмуванням, «р>> — з рекуперативним гальмуванням тощо. Так, наприклад, модернізовані електровози серії ВЛ82 позначаються ВЛ80м електровози серії ВЛ80: з кремнієвими випрямлячами — ВЛ80К, з реостатним гальмуванням — ВЛ80Т, з рекуперативним гальмуванням — ВЛ80Р, з асинхронними тяговими двигунами — ВЛ80а, з вентильними тяговими двигунами — ВЛ80в, зі ступеневим регулюванням напруги — ВЛ80С. Номери серій електровозів «ВЛ» мають в собі також інформацію про число осей і рід струму. Так для серій електровозів змінного (однофазного) струму установлена нумерація чотиривісних від ВЛ40 до ВЛ59, шестивісних — від ВЛ60 до ВЛ79, восьмивісних — від ВЛ80 до ВЛ99. Електровози постійного струму нумеруються: шестивісні — від ВЛ19 до ВЛ39, восьмивісні — від ВЛ8 до ВЛ18. На залізницях України і країн СНД в експлуатації довгий час перебували і продовжують експлуатуватись електровози постійного струму: • шестивісні вантажні ВЛ22, ВЛ23, пасажирські ЧС2, ЧС2Г; • восьмивісні вантажні ВЛ8,ВЛ10, ВЛ11, ВЛ11, пасажирські ЧС6, ЧС7, ЧС200; • дванадцятивісні вантажні — ВЛ 15. Найбільш поширені електровози змінного струму таких серій: • шестивісні вантажні ВЛ60" і пасажирські ЧС4, ЧС4Т; • восьмивісні вантажні ВЛ80", ВЛ80Т, ВЛ80С, ВЛ80а, ВЛ80В, ВЛ80Р, пасажирські ЧС8; • дванадцятивісні вантажні — ВЛ85. На залізницях України використовуються також вантажні електровози подвійного живлення ВЛ82 і ВЛ82". Вантажні електровози постійного струму від ВЛ8 до ВЛ15 випускались Тбіліським електровозобудівним заводом, вантажні електровози змінного струму усіх модифікацій серій ВЛ60, ВЛ80, ВЛ82 та ВЛ85 — Новочеркаським електровозобудівним заводом, пасажирські електровози постійного і змінного струму типу ЧС — об'єднанням «Шкода» (Чехословаччина) за заявками МШС СРСР. В даний час на Україні перебувають в експлуатації переважно електровози ВЛ8, ВЛ10, ВЛ11, ВЛ60, ВЛ80 різних модифікацій, ЧС2, ЧС7, ЧС4, ЧС8. Електровоз ВЛ8— постійного струму, вантажний, восьмивісний з чотирма двовісними візками, має систему рекуперативного гальмування, опорно-осьове підвішення тягових двигунів НБ-406Б, на розрахунковому підйомі 9% може вести поїзд масою 4200 т. Суттєвий недолік електровоза — обмеження швидкості руху до 80 км/год через недостатню надійність конструкції ходової частини (буксових вузлів, ресорного підвішування тощо). Електровоз ВЛ10— постійного струму, восьмивісний, більш технічно вдосконалений порівняно з електровозом ВЛ8, в ньому застосована передача тягових і гальмових зусиль через раму кузова за допомогою шарового шворня, який допускає поперечне переміщення візків відносно кузова до ЗО мм, ресорне підвішування виконано двоступеневим, доповнено гідравлічними амортизаторами, візки — безщелепні, букси — повідкові з гумово-металевими елементами, застосовані нові тягові електродвигуни ТЛ2К в шестиполюсному виконанні з компенсаційною обмоткою, в електровозі три схеми сполучення тягових двигунів — послідовне, послідовно-паралельне і паралельне з більш удосконаленою схемою рекуперативного гальмування; електровоз на розрахунковому підйомі 9% може провести поїзд масою 4400 т зі швидкістю 47 км/год, конструктивна швидкість 100 км/год. Електровози ВЛ11 і ВЛ11"— розроблені на основі електровоза ВЛ10, можуть працювати в дво- і трисекційному виконанні (відповідно з осьовими формулами 2(20-20) і 3(20-20). Так, на лініях Свердловської залізниці (Росія) з важким профілем електровоз ВЛ 11 в трисекційному варіанті водив поїзди масою 6000 т. Електровоз В ЛІ 5— найпотужніший серед вантажних електровозів постійного струму, які виготовляв Тбіліський електровозобудівний завод, складається з двох шестивісних секцій, кузов кожної секції опирається на три двовісні, не зв'язані між собою, візки, ходова частина і ресорне підвішування мають ряд вдосконалень порівняно з електровозом ВЛ 11, застосовуються три групування шести тягових двигунів в кожній секції, які забезпечують більш плавне регулювання швидкості. Електровоз ЧС2— постійного струму, пасажирський, шестивісний, візки тривісні, ресорне підвішування двоступеневе, регулювання напруги — ступеневе за допомогою пускових реостатів і використання трьох видів сполучення тягових двигунів; на горизонтальному профілі з поїздами масою 1100 т (18 вагонів) реалізує швидкість до 120 км/год, конструктивна швидкість 160 км/год. Електровоз ЧС2Т— модернізований варіант електровоза ЧС2, обладнаний реостатним гальмуванням. Електровоз ЧС200— створений об'єднанням «Шкода» спеціально для організації руху пасажирських поїздів зі швидкістю 200 км/год на швидкісній лінії Москва-Ленінград (Росія), в 1976-1979 роках було виготовлено більше десятка локомотивів; електровоз постійного струму, двосекційний, має по 2 двовісних візка в кожній секції, регулювання напруги — контактно-резисторне в послідовному і паралельному сполученнях тягових двигунів, має п'ять ступенів послаблення збудження, електровоз обладнаний реостатним гальмуванням. Електровоз ЧС6 — модифікація електровоза ЧС200, який порівняно з ним має деякі відмінності, більшу силу тяги і меншу швидкість, яка в експлуатації обмежується 160 км/год. Електровоз ЧС7 — восьмивісний, за конструкцією аналогічний електровозу ЧС6, на відміну від попереднього має три види сполучення тягових двигунів, два ступеня гальмових опорів у зоні реостатного гальмування, електровоз обладнаний пристроями електропостачання для 18 пасажирських вагонів у поїзді, конструктивна швидкість 180 км/год, може провести поїзд складом 18 вагонів на підйомі 15% зі швидкістю до 90 км/год. Електровоз ВЛ60" — змінного струму, вантажний, шестивісний, одно-секційний, модифікація першого в Радянському Союзі електровоза змінного струму ВЛ60, вперше застосовані кремнієві випрямлячі, конструктивна швидкість 100 км/год, розрахунковий підйом 9% долає зі швидкістю 44 км/год і може вести поїзд масою 3350 т. Електровози типу ВЛ80 — змінного струму, вантажні, восьмивісні двосекційні, знаменували значний крок в локомотивобудуванні, на електровозах застосований новий тяговий двигун НБ-418К з компенсаційною обмоткою. На початку серійного виробництва електровозів ВЛ80 були установлені кремнієві випрямлячі (ВЛ80"), далі було запроваджено реостатне гальмування (ВЛ80Т), пізніше до них були внесені значні зміни в схемах і обладнанні, які дозволили збільшити пускові тягові і гальмові сили, повернення електроенергії при рекуперації, зручності в управлінні (ВЛ801'); застосування синхронних (вентильних) та асинхронних з короткозамкненим ротором тягових двигунів змінного струму сприяло покращенню їх роботи і подовженню терміну служби, росту потужності (ВЛ80°, ВЛ80"), конструктивна швидкість 110 км/год. Електровоз ВЛ85 — змінного струму, вантажний, дванадцятивісний, двосекційний, за ходовою частиною подібний до електровоза постійного струму ВЛ15, електрообладнання уніфіковано з типами електровозів ВЛ80'1, ВЛ80', але більш потужний, обладнаний системою автоматичного управління, поставлявся і обслуговував найбільш вантажонапружені лінії Сибіру (Росія). Електровоз ЧС4 — змінного струму, пасажирський, шестивісний з тривісними візками, має двоступеневе ресорне підвішування, букса з рамою зв'язана поводками, ступеневе регулювання напруги в тягових двигунах, ступеневе регулювання напруги на первинній обмотці трансформатора. Може забезпечувати в поїзді електричне опалення 16-17 пасажирських вагонів, конструктивна швидкість 160 км/год. Електровоз ЧС41 — варіант електровоза ЧС4 з реостатним гальмуванням, кузов має дещо більшу масу. Електровоз ЧС8— пасажирський, двосекційний змінного струму, механічна частина уніфікована з електровозом постійного струму ВЛ7, а електрообладнання — в більшості з електровозом ЧС4Т .
Читайте також:
|
||||||||
|