МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Законодавча влада в Україні 375
4) питання про складення присяги, питання про призначні ня, обрання на посади, звільнення з посад, надання згоди in призначення і звільнення з посад, а також питання щодо здійс нення парламентського контролю, розгляд яких є виключним правом Верховної Ради у випадках, передбачених Конституції Я України та законами України; 5) щорічні та позачергові послання Президента України при внутрішнє і зовнішнє становище України; 6) проект Основних напрямів бюджетної політики на наступ ний бюджетний період та звіт про стан виконання Державної и бюджету України поточного року; 7) проекти законів про надання згоди на обов'язковість між народних договорів України та денонсацію міжнародних дот ворів України; 8) питання організації роботи Верховної Ради та її органік, 9) інші питання, передбачені в Регламенті. Проект постанови Верховної Ради про затвердження поряд ку денного сесії Верховної Ради приймається в цілому більшії' тю голосів народних депутатів від конституційного складу Вер ховної Ради (ст. 22 Регламенту). Відповідно до частин 4, 5 ст. 9 Регламенту сесії Верховно» Ради складаються із засідань Верховної Ради, засідань комігс тів, тимчасових слідчих комісій і тимчасових спеціальних комі сій, що проводяться у період між пленарними засіданнями, ро боти народних депутатів у депутатських фракціях та з виборця ми. Комітет, тимчасова спеціальна комісія чи тимчасова слідчії комісія можуть проводити свої засідання одночасно з пленарнії ми засіданнями Верховної Ради лише за процедурним рішенням Верховної Ради. Засідання Верховної Ради можуть бути пленарними, уро чистими, а також можуть проводитися у формі парламентських слухань. Відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 17.10.2002 р. № 17-рп/2002 пленарні засідання під час сесій с основною формою діяльності Верховної Ради України. Вони с регулярними зібраннями народних депутатів України у визначений час, у визначеному місці і які проводяться за встановленою процедурою. У вівторок та четвер тижня, відведеного для пленарних за-• 11.пи., якщо не прийнято (ad hoc) іншого рішення Верховної І'.і ні. протягом дня проводяться два засідання: ранкове — з 10 Ю 14 години з перервою з 12 години до 12 години ЗО хвилин і Івчірнє — з 16 до 18 години. У середу та п'ятницю проводять-| і піше ранкові засідання. Друга половина середи відводиться і її роботи народних депутатів у комітетах, тимчасових спеці-і и.них комісіях та тимчасових слідчих комісіях, депутатських фракціях. Понеділок і друга половина п'ятниці відводяться для І імостійної роботи народних депутатів, пов'язаної із здійсненням депутатських повноважень. Пленарне засідання Верховної Ради може бути продовжено мі мінуючим на пленарному засіданні понад визначений вище 11С пі' більш як на 15 хвилин. Иерховна Рада може прийняти рішення щодо одноразової ІМІни тривалості пленарного засідання. Рішення про продов-*гшія пленарного засідання після 18 години більш як на 15 хви- иіп приймається Верховною Радою на ранковому засіданні то- юж дня. У період проведення пленарних засідань, як правило, щопонеділка проводиться засідання Погоджувальної ради. Відповідно до ст. 2 Регламенту Верховна Рада проводить за-і Ідання у будинку Верховної Ради (місто Київ, вул. Грушевсь- .... і, 5). За рішенням Верховної Ради, прийнятим більшістю на- і»' ппіх депутатів України від конституційного складу Верховині Ради, її засідання можуть проводитися в іншому місці. У випадках, передбачених ч. З ст. 83 Конституції України, Пгрховна Рада збирається для проведення позачергової сесії у МІСЦІ, визначеному Головою Верховної Ради України, а у разі ІОГО відсутності — Першим заступником чи заступником Голо-нн Верховної Ради України, який виконує обов'язки Голови Вершинин Ради України. Засідання Верховної Ради ведуться державною мовою. Про-Мовець, який не володіє державною мовою, може виступати ін- .... 11 мовою. Переклад його виступу державною мовою, у разі не- обхідності, забезпечує апарат Верховної Ради. У ч. 1 ст. 84 Конституції України встановлено, що засідання Верховної Ради України проводяться відкрито. Закрите засідай-
376_________________________________________ Глава VIII ня проводиться за рішенням більшості від конституційного склі ду Верховної Ради України. Стаття 3 Регламенту визначає, що засідання Верховної І';і ди є відкритими і гласними, крім випадків, установлених Ком ституцією України та Регламентом. Відкритість засідань Верховної Ради забезпечується шляхом допуску на них у встановленому порядку представників засобі! масової інформації. Гласність засідань Верховної Ради забезпечується шляхом їх трансляції по телебаченню і радіо, публікації стенографічних бюлетенів засідань Верховної Ради, ЇЇ рішень у «Відомостях Верховної Ради України», газеті «Голос України» та інших ви даннях Верховної Ради, а також шляхом розміщення інформа ції на офіційному веб-сайті Верховної Ради. Час, обсяг, форма трансляції, обсяг друку визначаються відповідно до закону Реї ламентом, окремими постановами Верховної Ради. Згідно зі ст. 4 Регламенту закриті пленарні засідання Вер ховної Ради для розгляду окремо визначених питань проводять ся за рішенням Верховної Ради, прийнятим після скороченого обговорення більшістю голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради. На закритому пленарному засіданні Верховної Ради мають право бути присутніми: Президент України, Прем'єр-міністр України, а також особи, присутність яких визнана Верховною Радою необхідною. Головуючі і і і на закритому пленарному засіданні повідомляє народним депу татам про запрошених на це засідання осіб. Особам, які беруть участь у закритому пленарному засіданні Верховної Ради, забо роняється використовувати фото-, кіно-, відеотехніку, засоби зв'язку, звукозапису та обробки інформації. Наприкінці закритого пленарного засідання Верховна Рада після скороченого обговорення приймає рішення щодо необхідності публікації стенографічного бюлетеня, результатів голосування, прийнятого рішення та інших відомостей щодо цього засідання. Стенографування, підготовка протоколу закритого пленарного засідання Верховної Ради здійснюються відповідними структурними підрозділами апарату Верховної Ради в режимі, що унеможливлює розголошення обговорюваних на засіданні питань. Відповідно до частин 2, 3 ст. 84 Конституції України рішення Верховної Ради України приймаються виключно на її пленар- Читайте також:
|
|||||||||
|