МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зіікомодавча влада в Україніии\ іасіданнях шляхом голосування. Голосування на засіданнях Нерховної Ради України здійснюється народним депутатом України особисто. У Рішенні Конституційного Суду України від 17.10.2002 р. ' і 17 рп/2002 визначено, що Верховна Рада України правомоч-м і приймати закони і реалізовувати інші конституційно визна-ні 11 повноваження за умови присутності на її пленарних засівнії іях на момент голосування не менше тієї кількості народних н п vтатів України, яка згідно з Конституцією України необхід-иі цля прийняття відповідного рішення. І Іроект розкладу пленарних засідань сесії Верховної Ради 11.1 кожний місяць сесії готується апаратом Верховної Ради за поданнями комітетів, тимчасових спеціальних комісій та тим-ІІСОВИХ слідчих комісій з урахуванням пропозицій депутат -11.міх фракцій відповідно до затвердженого порядку денного птії Верховної Ради і подається на розгляд Погоджувальної р.іди (ч. 1 ст. 24 Регламенту). відповідно до частин 4, 5 ст. 25 Регламенту Верховної Ради V країни питання порядку денного пленарного засідання Верхо-миої Ради розглядаються в тій послідовності, в якій їх включено і" порядку денного пленарного засідання Верховної Ради. Пи-і.пііія порядку денного пленарного засідання Верховної Ради, що залишилися нерозглянутими на пленарному засіданні, роз-і її я даються Верховною Радою першими на наступному пленарному засіданні Верховної Ради. Перед відкриттям кожного пленарного засідання провощіться реєстрація народних депутатів особисто на підставі пред'явлення посвідчення народного депутата та підтвердження своєї присутності власноручним підписом, а також за допо-могою електронної системи (ч. 1 ст. 26 Регламенту). Пленарні засідання Верховної Ради відкриває, веде і закриває 111 това Верховної Ради України, а в разі його відсутності — Перинні заступник чи заступник Голови Верховної Ради України, крім випадків, передбачених Регламентом (ч. 5 ст. 26 Регламенту). У Регламенті Верховної Ради України розрізняють такі процедури обговорення питань на пленарному засіданні Верховної І'.ідп:• процедура повного обговорення питань на пленарному засіданні, яка включає: 378________________________________________ Глава VIII 1) доповідь народного депутата — ініціатора внесення про позиції або іншого суб'єкта права законодавчої ініціативи чи його представника, запитання доповідачу і відповіді на них; 2) співдоповідь визначеного головним комітетом чи тимча совою спеціальною комісією співдоповідача, запитання співдо повідачу і відповіді на них; 3) виступи народних депутатів — членів головного комітету чи тимчасової спеціальної комісії з оголошенням та обґрунтуванням окремої думки, якщо вона не була надана народним де путатам разом із висновком відповідного комітету чи тимчасової спеціальної комісії; 4) виступи по одному представнику від кожного комітету, тимчасової спеціальної комісії, до яких, крім головного комітету, направлявся проект закону чи іншого акта Верховної Ради, у разі якщо висновки цих комітетів чи тимчасових спеціальних комісій не були надані народним депутатам; 5) виступи представників депутатських фракцій, народних депутатів; 6) оголошення головуючим на пленарному засіданні про припинення обговорення та повідомлення про кількість промовців, які виступили і які записалися на виступ; 7) заключне слово доповідача і співдоповідача (співдоповідачів); 8) уточнення та оголошення головуючим на пленарному засіданні пропозицій, які надійшли щодо обговорюваного питання і будуть ставитися на голосування; • розгляд питань за скороченою процедурою обговорення здійснюється за рішенням Верховної Ради і включає: 1) виступ народного депутата — ініціатора внесення пропозиції або іншого суб'єкта права законодавчої ініціативи чи його представника з обґрунтуванням пропозиції; 2) виступ голови комітету або представника від головного комітету у разі розгляду питання, яке готувалося цим комітетом; 3) виступи представників двох депутатських фракцій на підтримку кожної пропозиції і представників двох депутатських фракцій не на підтримку пропозиції; 4) уточнення та оголошення головуючим на пленарному засіданні пропозицій, які надійшли і будуть ставитися на голосування; Читайте також:
|
||||||||
|