Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Законодавча влада в Україні

І Іісля закінчення кожного голосування за допомогою елект-роїіної системи його результати висвітлюються на інформацій­ному табло електронної системи в залі засідань та оголошують-гм головуючим на пленарному засіданні.

Таємне голосування здійснюється народним депутатом осо-"іп і о шляхом подачі бюлетенів. Рішення за результатами таєм-Ноі'о голосування вважається прийнятим, якщо за нього подано і >і ч і.шість голосів народних депутатів від конституційного скла-і v І ісрховної Ради та якщо в Конституції України не встанов-n по іншої кількості голосів народних депутатів, необхідної для мі>пйняття такого рішення. Таємне голосування вважається та­мі м, що не відбулося, якщо бюлетенів для таємного голосуван-м і народними депутатами одержано менше, ніж необхідно для прийняття відповідного рішення. У такому разі проводиться їм Ім-голосування, якщо інше не встановлено законом або якщо in иьшістю голосів народних депутатів від конституційного скла-і Верховної Ради не прийнято іншого рішення.

Верховна Рада може прийняти процедурне рішення щодо ми иіачення виду і способу голосування з питання, що розгляда-і іііся, якщо вид і спосіб голосування не встановлені законом і

Регламентом.

У ст. 40 Регламенту визначено також порядок проведення іі<шторного голосування, яке проводиться, якщо при обранні, Призначенні, наданні згоди на призначення на посаду лише од­ни і особи жоден із кількох кандидатів на посаду не одержить за (имультатами першого голосування необхідної більшості голо-і їй народних депутатів. Тоді проводиться повторне голосування щодо двох кандидатур, які одержали найбільшу кількість голо-ОІп народних депутатів при першому голосуванні. Якщо внаслі-|0К вибуття кандидатів на посаду з балотування залишається йди н кандидат на посаду, повторне голосування проводиться Щодо нього. Якщо за результатами таємного голосування рі­пи пня про надання згоди на звільнення з посади, відкликання, шііп.пення з посади, припинення повноважень або висловлен­им недовіри не прийнято, пропозиція вважається відхиленою і нон горному розгляду або новому голосуванню щодо тієї самої їм «ні на цій сесії не підлягає, крім випадків виникнення нових пі 11 гав або з'ясування обставин, які не були відомі Верховній І'.і/п при розгляді відповідної кандидатури. Якщо за результа-

 

ГлаваМІІ

тами таємного голосування кандидата не було відповідно обра но, призначено, надано згоду на його призначення на посаду, проводиться повторний розгляд цього ж питання порядку ден-ного з новим висуненням кандидатів, якщо інше не встановле­но законом. Кількість повторних розглядів таких питань не об­межується.

Верховна Рада може прийняти процедурне рішення про таємне голосування щодо кандидатур на посади списком, які і и і інше не встановлено Регламентом чи законом. У разі обрання, призначення колегіального органу списком до бюлетеня для та ємного голосування може включатися більше кандидатур, ніж потрібно для обрання, призначення (ст. 41 Регламенту).

Голосування при прийнятті рішень Верховної Ради з будмі якого питання проводиться на пленарному засіданні безпосс редньо після його обговорення, крім випадку, коли неможливо провести голосування (ст. 44 Регламенту).

Щодо дотримання дисципліни та норм етики народними депутатами на пленарному засіданні, то відповідно до ст. 51 Ре­гламенту народним депутатам забороняється вносити до залу засідань та використовувати під час проведення пленарного за­сідання плакати, лозунги, гучномовці, інші предмети, які не ма­ють на меті забезпечення законодавчої діяльності.

На пленарному засіданні народний депутат не повинен пе­решкоджати викладенню або сприйняттю виступу (вигуками, оплесками, вставанням, розмовами по мобільному телефону тощо), вживати образливі висловлювання та непристойні сло­ва, закликати до незаконних дій.

Якщо народний депутат вважає, що промовець або голову­ючий на пленарному засіданні неправильно тлумачить його сло­ва або дії, він може в письмовій формі звернутися до головую­чого на пленарному засіданні з проханням надати йому слово для пояснень чи зауважень. Головуючий на пленарному засі­данні надає народному депутату слово відразу або в кінці обго­ворення, але до голосування. В останньому випадку головуючий на пленарному засіданні відразу повідомляє народних депута­тів про надходження такого звернення від народного депутата і визначає час, коли йому буде надано слово.

Якщо народний депутат виголошує образливі слова на адре­су іншого народного депутата або депутатської фракції, голову-


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VIII | Нодавча влада в Україні 383

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.