Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нодавча влада в Україні 383

мчим на пленарному засіданні попереджає цього народного де­ ну і вта про неприпустимість таких висловлювань або припиняє іінк і виступ. Народний депутат або представник депутатської І;

'|.|..и.ції, на адресу яких було виголошено образливі слова, може нігрпутися до головуючого на пленарному засіданні з вимогою ■0 падання слова для репліки. Головуючий на пленарному за­вданні надає слово для репліки народному депутату або пред-

■ Цвнику депутатської фракції відразу після звернення або після .. мнсршення обговорення питання.

Я кщо народний депутат, депутатська фракція, на адресу

■ п х були виголошені образливі слова, вважають, що конфлікт Ь ш і черпано і порозуміння між народними депутатами не до-

■ II пуго, то вони письмово звертаються до комітету, до предме- 11 відання якого належать питання регламенту, який розглядає

■ питання на своєму засіданні. У таких випадках за висновком мім нету, до предмета відання якого належать питання регла­ менту, Верховна Рада без обговорення може прийняти рішення «11 •< > позбавлення народного депутата права брати участь у пле­ нарних засіданнях (до п'яти пленарних засідань). Це рішення до- і" ідиться до відома виборців через газету «Голос України».

Якщо під час пленарного засідання народний депутат учи-иіпі дії, що містять ознаки злочину, обговорення питань зупи­нім ться. Головуючий на пленарному засіданні повідомляє Вер-шіниу Раду про факт, що відбувся, і оголошує перерву в пленар­ному засіданні або закриває його і звертається до комітету, до предмета відання якого належать питання регламенту, з пропо-ш і їй ю розглянути це питання і внести пропозиції щодо вжиття німповідних заходів. Якщо зазначені дії вчинено до відкриття п непарного засідання, під час його перерви чи після закриття, опитуючий на пленарному засіданні повідомляє Верховну Ра­ну про них після перерви або після відкриття найближчого пле­нарного засідання.

Якщо під час розгляду питань порядку денного пленарного ■сідання Верховної Ради виникає ситуація щодо різного розу­міння народними депутатами застосування тієї чи іншої нор­ми Регламенту, що загрожує зривом пленарного засідання, на ііпеьмове звернення двох депутатських фракцій про порушення норм Регламенту головуючий на пленарному засіданні оголо­шу» перерву.

Глава VH


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законодавча влада в Україні | Законодавча влада в Україні 385

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.