МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Законодавча влада в Україні 385
Відповідно до ст. 52 Регламенту на пленарному засідати Верховної Ради промовець не повинен вживати образливих віт словлювань, непристойних слів, закликати до незаконних дій У разі порушення промовцем такої вимоги головуючий на плвнарному засіданні попереджає його про неприпустимість таки» висловлювань і закликів або припиняє його виступ, а в разі повторного порушення — позбавляє права виступу на даному плвнарному засіданні. Якщо головуючий на пленарному засіданні звертається де промовця, то останній має негайно зупинити свій виступ. Якщо промовець не зробив цього, головуючий на пленарному засідаи ні припиняє його виступ. Головуючий на пленарному засіданні надає промовцю додатковий час для виступу такої тривалості, на яку його виступ бу ло перервано, за винятком випадків застосування до промов цн заходів впливу, встановлених Регламентом. Якщо промовець виступає без дозволу головуючого на плв*нарному засіданні, мікрофон може бути вимкнено без попере дження. Якщо промовець перевищує час, відведений для виступу, або висловлюється не з обговорюваного питання чи виступаї не з тих підстав, з яких йому надано слово, головуючий на плв нарному засіданні попереджає його про це, а в разі подальшого порушення вимог Регламенту — позбавляє його слова. Ту частину виступу промовця, яку виголошено після позбавлення йот слова, не включають до стенограми пленарного засідання Вер ховної Ради. Відповідно до ст. 54 Регламенту пленарне засідання Верхом-ної Ради протоколюється. Підготовку протоколу пленарного за сідання Верховної Ради забезпечує апарат Верховної Ради. Про токол пленарного засідання Верховної Ради підписує головуючий на пленарному засіданні. Кожна зміна головуючого на пленарному засіданні фіксується у протоколі пленарного засідання Вер ховної Ради. У протоколі пленарного засідання Верховної Ради зазначаються порядковий номер скликання Верховної Ради, сесії, при токолу, дата і місце проведення пленарного засідання, кількість присутніх народних депутатів; прізвище та ініціали головуючи го на пленарному засіданні, а також членів Тимчасової президії першої сесії до обрання Голови Верховної Ради України; окремії кожне питання порядку денного із зазначенням посади, прі-тшца та ініціалів доповідача, співдоповідача, прізвищ, ініціалів і номерів посвідчень народних депутатів, які взяли участь в об-иніоренні питання, та належність їх до депутатських фракцій; результати голосування проектів законів, постанов, інших актів Иерховної Ради, доручень Верховної Ради, пропозицій народних депутатів і прийняті рішення, у тому числі процедурні. Відповідно до ст. 55 Регламенту пленарне засідання Вер-хі юної Ради стенографується. Ведення стенограми, видання стенографічного бюлетеня пленарного засідання Верховної Ради ідпїснює апарат Верховної Ради. Стенограма і стенографічний бюлетень пленарного засідання Верховної Ради мають повніємо відображати хід обговорень, результати голосування проекції законів, постанов, інших актів Верховної Ради і прийняті рішення, у тому числі процедурні. Вони мають містити інформацію про номер, день, час, місце проведення та порядок денний Пленарного засідання, а також прізвище головуючого на пленарному засіданні. До стенографічного бюлетеня пленарного засідання додатки по включаються: 1) дані про поіменну реєстрацію присутніх на пленарному і.к іданні народних депутатів; 2) список народних депутатів, відсутніх на пленарному засі-і.ипіі з поважних причин; 3) результати поіменного голосування; 4) повні результати голосування; 5) висновки комітетів, тимчасових спеціальних комісій, тим-'і.нових слідчих комісій щодо питань, якщо вони надавалися народним депутатам; 6) тексти невиголошених виступів народних депутатів; 7) текст окремої думки народних депутатів щодо прийнятих Перховною Радою законів, постанов, інших актів Верховної Ради; 8) списки членів депутатських фракцій після їх реєстрації, а також після внесення змін до їх складу; 9) оголошені тексти запитів народних депутатів. Звуковий запис виступів на пленарному засіданні Верховні н Ради зберігається в установленому порядку протягом одно-ю року. І .'І Конституційне право України Читайте також:
|
||||||||
|