Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зпконодавча влада в Україні

 

СЛЯ ПрИЙНЯТТЯ ЗаКОНу В ЦІЛОМУ ВНеСеННЯ ДО ЙОГО ТЄКС'

ту будь-яких змін (за винятком виправлення граматичних чи технічних помилок) допускається лише за пропозицією Голови Верховної Ради України в порядку, визначеному Регламентом (ст. 126).

За результатами розгляду законопроекту у третьому читан ні Верховна Рада може прийняти рішення про:

1) прийняття закону в цілому і направлення його на піди Президенту України;

2) перенесення голосування щодо законопроекту в цілому зв'язку з прийняттям рішення про перенесення розгляду закоїк проекту або до подання Кабінетом Міністрів України проекті актів, прийняття яких передбачено в законопроекті, що розгл дається;

3) схвалення тексту законопроекту в цілому і винесення йог на всеукраїнський референдум;

4) відхилення законопроекту. Відповідно до ст. 125 Регламенту текст закону, прийняти

Верховною Радою, не пізніш як у десятиденний строк оформ ляється головним комітетом, візується головою комітету та кс рівником секретаріату цього комітету чи особами, які викону ють їх обов'язки, керівником юридичного підрозділу та керіи ником підрозділу, на який в установленому порядку покладем функцію з оформлення на підпис Голові Верховної Ради У краї ни прийнятих Верховною Радою актів, і подається на підпи Голові Верховної Ради України. Якщо текст закону завізовані із зауваженнями, вони разом із текстом закону подаються Голо ві Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України підписує поданий на під­пис закон не раніше двох і не пізніше п'яти днів з дня його по­дання, крім випадків, передбачених Регламентом.

У разі виявлення порушень законодавчої процедури, перед­баченої Регламентом, наслідком чого може бути скасування ре зультатів голосування, а також у разі подання на підпис Голом і Верховної Ради України тексту закону, не ідентичного тексту законопроекту, прийнятого Верховною Радою, народний депу тат у дводенний строк може письмово звернутися до Гол он 11 Верховної Ради України з обґрунтованою пропозицією про вис сення уточнень до прийнятого закону. У цьому разі Голова Вер

нош юї Ради України не підписує закон без розгляду зазначених пропозицій Верховною Радою у порядку, передбаченому Регла­ментом (ст. 48).

Підписаний закон Голова Верховної Ради України невід-і і.ідно направляє Президентові України.

Відповідно до ст. 126 Регламенту у разі виявлення у пода­ному на підпис тексті закону редакційних неточностей або яв­них неузгодженостей між його положеннями Голова Верховної І'.іди України може внести на розгляд Верховної Ради пропози­ції щодо усунення таких неточностей чи неузгодженостей.

Питання щодо усунення неузгодженостей чи редакційних «точностей у прийнятому законі розглядається Верховною Ра­дою без попереднього включення його до порядку денного пле­нарного засідання Верховної Ради у день внесення його Голе­ною Верховної Ради України за умови попереднього отримання м.іродними депутатами документів, необхідних для розгляду пи-і.піня та прийняття рішення. Пропозиції, внесені Головою Вер­ховної Ради України, не підтримані більшістю голосів народ­них депутатів від конституційного складу Верховної Ради, вва­жаються відхиленими. Після завершення розгляду пропозицій І олови Верховної Ради України нове голосування щодо прий­ми і ія закону в цілому не проводиться.

У разі прийняття Верховною Радою хоча б однієї з пропози-ін іі, внесеної Головою Верховної Ради України, головний комі-о і ла участю юридичного та редакційного підрозділів апара-і v Верховної Ради протягом трьох днів готує і подає на підпис уточнений текст закону.

У разі відхилення Верховною Радою всіх пропозицій Голо­ті Верховної Ради України він зобов'язаний у той же день під­пік аги раніше поданий йому для підпису текст закону.

Відповідно до ст. 94 Конституції України Президент Украї-ни протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує Ного, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або

... ісртає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими

пропозиціями до Верховної Ради України для повторного роз-

і п яду.

У разі якщо Президент України протягом установленого ■ і року не повернув закон для повторного розгляду, закон вва-

Глава VIII

жається схваленим Президентом України і має бути підписаний та офіційно оприлюднений.

Якщо під час повторного розгляду закон буде знову при її нято Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу, Президент України зобов'язаний його підписати та офіційно оприлюднити протягом десяти дії і її У разі якщо Президент України не підписав такий закон, він НІ відкладно офіційно оприлюднюється Головою Верховної Ради України і опубліковується за його підписом.

Закон набирає чинності через десять днів з дня його офіцій ного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.

Відповідно до Рішення Конституційного Суду України під 07.07.1998 р. № П-рп/981 перебіг п'ятнадцятиденного строку, передбаченого ч. 2 ст. 94 Конституції України, а також десятії денного строку, передбаченого ч. 4 ст. 94 Конституції України, треба обчислювати в календарних днях.

Строки підписання та офіційного оприлюднення Президеп том України законів України, визначені частинами 3 та 4 ст. 94 Конституції України, починаються з наступного дня після їх отримання Президентом України. Якщо закінчення п'ятнадпя тиденного строку, передбаченого ч. 2 ст. 94 Конституції Укрмї ни, а також десятиденного строку, передбаченого ч. 4 ст. 94 Кон ституції України, припадає на вихідний або святковий день, то днем закінчення цього строку є наступний робочий день.

Встановлена в ч. 4 ст. 94 Конституції України вимога щодо повторного прийняття закону Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу пошп рюється лише на закони, пропозиції Президента України до яких повністю або частково відхилені. Ця вимога стосується прий няття закону в цілому. Якщо пропозиції Президента України до закону у пропонованій ним редакції враховано повністю, по

1 Рішення Конституційного Суду України від 07.07.1998 р. № 11-рп/!Ж у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіціини го тлумачення частин 2 і 3 ст. 84 та частин 2 і 4 ст. 94 Конституції України (справа щодо порядку голосування та повторного розгляду законів Верховною Радою України) // Офіційний вісник України. — 1998. — № 27 (23.07.98). Ст. 1009.

 


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 252

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Законодавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.