Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконавча влада в Україні

 

державних адміністрацій на розгляд Кабінету Міністрів Украї­ни вносяться головами відповідних обласних державних адмі­ністрацій. На кожну посаду вноситься одна кандидатура.

У разі відхилення Президентом України поданої кандида­тури відповідно Прем'єр-міністр України чи голова обласної державної адміністрації вносять на розгляд Кабінету Міністрів України нову кандидатуру.

Голови місцевих державних адміністрацій набувають повно­важень з моменту призначення.

Повноваження голів місцевих державних адміністрацій при­пиняються Президентом України у разі:

1) порушення ними Конституції України і законів України;

2) втрати громадянства, виявлення факту подвійного гро­мадянства;

3) визнання судом недієздатним;

4) виїзду на проживання в іншу країну;

5) набрання законної сили обвинувальним вироком суду;

6) порушення вимог несумісності;

7) за власною ініціативою Президента України з підстав, пе­редбачених Законом «Про місцеві державні адміністрації» та за­конодавством про державну службу;

8) висловлення недовіри більшістю (дві третини) голосів від складу відповідної ради;

9) подання заяви про звільнення з посади за власним ба­жанням.

Повноваження голів місцевих державних адміністрацій мо­жуть бути припинені Президентом України у разі:

1) прийняття відставки голови відповідної обласної держав­ної адміністрації;

2) подання Кабінету Міністрів України з підстав, передба­чених законодавством про державну службу;

3) висловлення недовіри простою більшістю голосів від скла­ду відповідної ради.

Повноваження голів місцевих державних адміністрацій при­пиняються також у разі їх смерті.

У разі обрання нового Президента України голови місцевих державних адміністрацій продовжують здійснювати свої повно­важення до призначення в установленому порядку нових голів місцевих державних адміністрацій. Тобто строк повноважень го-

пи місцевих державних адміністрацій безпосередньо залежить під строку перебування на посту Президента України: новооб­раний Президент України має право призначити нових голів місцевих державних адміністрацій.

І Іерший заступник та заступники голів місцевих державних адміністрацій виконують обов'язки, визначені головами відпо­відних державних адміністрацій, і несуть персональну відпові­дальність за стан справ на дорученій їм ділянці роботи.

І Іерший заступник голови обласної державної адміністрації призначається на посаду головою обласної державної адмініст­рації за згодою Прем'єр-міністра України.

Заступники голови обласної державної адміністрації призна-'іаються на посаду головою обласної державної адміністрації за погодженням з відповідним віце-Прем'єр-міністром України.

Перші заступники та заступники голів районних державних адміністрацій призначаються на посади головами районних дер-іапних адміністрацій за погодженням з відповідними заступ­никами голів обласних державних адміністрацій.

Перші заступники та заступники голів місцевих державних адміністрацій заявляють про припинення своїх повноважень но-иппризначеним головам місцевих державних адміністрацій у день ЇХ призначення.

Керівники управлінь, відділів та інших структурних підроз-ЦІЛІВ місцевих державних адміністрацій очолюють відповідні підрозділи і несуть персональну відповідальність перед голова­ми иідповідних державних адміністрацій за виконання покла­дених на ці підрозділи завдань.

Керівники управлінь, відділів та інших структурних підроз-II ні і і місцевих державних адміністрацій призначаються на по-іаду та звільняються з посади головами відповідних державних адміністрацій за погодженням з органами виконавчої влади ви­щого рівня в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Голови місцевих державних адміністрацій, їх заступники, ке-рінпики управлінь, відділів, інших структурних підрозділів міс­цевих державних адміністрацій не можуть бути народними де­путатами України, суміщати свою службову діяльність з іншою, u чому числі на громадських засадах, крім викладацької, науко-ік и та творчої діяльності у позаробочий час, входити до складу

Главах


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконавча влада в Україні | Виконавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.