Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконавча влада в Україні

 

державних адміністрацій на розгляд Кабінету Міністрів Украї­ни вносяться головами відповідних обласних державних адмі­ністрацій. На кожну посаду вноситься одна кандидатура.

У разі відхилення Президентом України поданої кандида­тури відповідно Прем'єр-міністр України чи голова обласної державної адміністрації вносять на розгляд Кабінету Міністрів України нову кандидатуру.

Голови місцевих державних адміністрацій набувають повно­важень з моменту призначення.

Повноваження голів місцевих державних адміністрацій при­пиняються Президентом України у разі:

1) порушення ними Конституції України і законів України;

2) втрати громадянства, виявлення факту подвійного гро­мадянства;

3) визнання судом недієздатним;

4) виїзду на проживання в іншу країну;

5) набрання законної сили обвинувальним вироком суду;

6) порушення вимог несумісності;

7) за власною ініціативою Президента України з підстав, пе­редбачених Законом «Про місцеві державні адміністрації» та за­конодавством про державну службу;

8) висловлення недовіри більшістю (дві третини) голосів від складу відповідної ради;

9) подання заяви про звільнення з посади за власним ба­жанням.

Повноваження голів місцевих державних адміністрацій мо­жуть бути припинені Президентом України у разі:

1) прийняття відставки голови відповідної обласної держав­ної адміністрації;

2) подання Кабінету Міністрів України з підстав, передба­чених законодавством про державну службу;

3) висловлення недовіри простою більшістю голосів від скла­ду відповідної ради.

Повноваження голів місцевих державних адміністрацій при­пиняються також у разі їх смерті.

У разі обрання нового Президента України голови місцевих державних адміністрацій продовжують здійснювати свої повно­важення до призначення в установленому порядку нових голів місцевих державних адміністрацій. Тобто строк повноважень го-

пи місцевих державних адміністрацій безпосередньо залежить під строку перебування на посту Президента України: новооб­раний Президент України має право призначити нових голів місцевих державних адміністрацій.

І Іерший заступник та заступники голів місцевих державних адміністрацій виконують обов'язки, визначені головами відпо­відних державних адміністрацій, і несуть персональну відпові­дальність за стан справ на дорученій їм ділянці роботи.

І Іерший заступник голови обласної державної адміністрації призначається на посаду головою обласної державної адмініст­рації за згодою Прем'єр-міністра України.

Заступники голови обласної державної адміністрації призна-'іаються на посаду головою обласної державної адміністрації за погодженням з відповідним віце-Прем'єр-міністром України.

Перші заступники та заступники голів районних державних адміністрацій призначаються на посади головами районних дер-іапних адміністрацій за погодженням з відповідними заступ­никами голів обласних державних адміністрацій.

Перші заступники та заступники голів місцевих державних адміністрацій заявляють про припинення своїх повноважень но-иппризначеним головам місцевих державних адміністрацій у день ЇХ призначення.

Керівники управлінь, відділів та інших структурних підроз-ЦІЛІВ місцевих державних адміністрацій очолюють відповідні підрозділи і несуть персональну відповідальність перед голова­ми иідповідних державних адміністрацій за виконання покла­дених на ці підрозділи завдань.

Керівники управлінь, відділів та інших структурних підроз-II ні і і місцевих державних адміністрацій призначаються на по-іаду та звільняються з посади головами відповідних державних адміністрацій за погодженням з органами виконавчої влади ви­щого рівня в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Голови місцевих державних адміністрацій, їх заступники, ке-рінпики управлінь, відділів, інших структурних підрозділів міс­цевих державних адміністрацій не можуть бути народними де­путатами України, суміщати свою службову діяльність з іншою, u чому числі на громадських засадах, крім викладацької, науко-ік и та творчої діяльності у позаробочий час, входити до складу

Главах


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 366

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконавча влада в Україні | Виконавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.