Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконавча влада в Україні

 

керівного органу чи наглядової ради підприємства чи іншої ор­ганізації, що має на меті одержання прибутку.

Не можуть бути призначені на посади в місцеві державні ад­міністрації особи, які мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість непогашена або незнята в установ­леному законом порядку.

До відання місцевих державних адміністрацій у межах і фор­мах, визначених Конституцією і законами України, належить ви­рішення питань:

1) забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

2) соціально-економічного розвитку відповідних територій;

3) бюджету, фінансів та обліку;

4) управління майном, приватизації та підприємництва;

5) промисловості, сільського господарства, будівництва, транс­порту і зв'язку;

6) науки, освіти, культури, охорони здоров'я, фізкультури і спорту, сім'ї, жінок, молоді та неповнолітніх;

7) використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля;

8) зовнішньоекономічної діяльності;

9) оборонної роботи та мобілізаційної підготовки;

10) соціального захисту, зайнятості населення, праці та за­ робітної плати.

Місцеві державні адміністрації вирішують й інші питання, віднесені законами до їх повноважень.

Місцеві державні адміністрації здійснюють повноваження місцевого самоврядування, делеговані їм відповідними радами.

Кабінет Міністрів України в межах, визначених законами України, може передавати місцевим державним адміністраціям окремі повноваження органів виконавчої влади вищого рівня.

Передача місцевим державним адміністраціям повноважень інших органів супроводжується передачею їм відповідних фі­нансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для здійснення цих повноважень.

В управлінні відповідних місцевих державних адміністрацій перебувають об'єкти державної власності, передані їм у встанов­леному законом порядку.

У разі делегування місцевим державним адміністраціям ра­йонними чи обласними радами відповідних повноважень в їх

управлінні перебувають також об'єкти спільної власності тери-11 >|пальних громад.

Місцевим державним адміністраціям забороняється викорис-іокупати об'єкти державної власності, власності територіальних Громад, що перебувають в їх управлінні, як заставу чи інші види ■ її к'лпечення, а також здійснювати операції уступки вимоги, пе­реведення боргу, прийняття переведення боргу, дарування, по­жертвування.

Місцеві державні адміністрації в межах, визначених Консти-і у цією і законами України, здійснюють на відповідних терито­ріях державний контроль за:

1) збереженням і раціональним використанням державного млина;

2) станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, вико­нанням державних контрактів і зобов'язань перед бюджетом, на-исжним і своєчасним відшкодуванням шкоди, заподіяної дер­жаві;

3) використанням та охороною земель, лісів, надр, води, атмо-I ферного повітря, рослинного і тваринного світу та інших при­родних ресурсів;

4) охороною пам'яток історії та культури, збереженням жит-ІІОВОГО фонду;

5) додержанням виробниками продукції стандартів, техніч­них умов та інших вимог, пов'язаних з її якістю та сертифіка­ції ю;

6) додержанням санітарних і ветеринарних правил, збиран­ням, утилізацією і захоронениям промислових, побутових та ін­ших підходів, додержанням правил благоустрою;

7) додержанням архітектурно-будівельних норм, правил і і іандартів;

8) додержанням правил торгівлі, побутового, транспортно-і <). комунального обслуговування, законодавства про захист прав І поживачів;

9) додержанням законодавства з питань науки, мови, рекла­ми, освіти, культури, охорони здоров'я, материнства та дитин-ОТВа, сім'ї, молоді та неповнолітніх, соціального захисту насе-МКНЯ, фізичної культури і спорту;

10) охороною праці та своєчасною і не нижче визначеного держаною мінімального розміру оплати праці;

488

Главах

11) додержанням громадського порядку, правил технічної експлуатації транспорту та дорожнього руху;

12) додержанням законодавства про державну таємницю та інформацію;

13) додержанням законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.

Для реалізації наданих повноважень місцеві державні адмі­ністрації мають право:

1) проводити перевірки стану додержання Конституції Украї­ни та законів України, інших актів законодавства органами міс­цевого самоврядування та їх посадовими особами, керівниками підприємств, установ, організацій, їх філіалів та відділень неза­лежно від форм власності і підпорядкування по напрямах, ви­значених Законом України «Про місцеві державні адміністрації»;

2) залучати вчених, спеціалістів, представників громадсько­сті до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що входять до компетенції місцевих державних адміністрацій;

3) одержувати відповідну статистичну інформацію та інші дані від державних органів і органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських і релігійних організацій, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності;

4) давати згідно з чинним законодавством обов'язкові для виконання розпорядження керівникам підприємств, установ, організацій, їх філіалів та відділень незалежно від форм власнос­ті і громадянам з контрольованих питань, порушувати питання про їх відповідальність у встановленому законом порядку;

5) здійснювати інші функції і повноваження згідно з чин­ним законодавством.

Місцеві державні адміністрації та їх голови при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України.

Місцеві державні адміністрації та їх голови при здійснен­ні своїх повноважень відповідальні перед Кабінетом Міністрів України та підзвітні і підконтрольні йому.

Голови обласних державних адміністрацій інформують Пре­зидента України і Кабінет Міністрів України та щорічно зві­тують перед ними про виконання місцевою державною адміні­страцією покладених на неї повноважень, а також про суспільно-політичне, соціально-економічне, екологічне та інше становище

\

\

\ і


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконавча влада в Україні | Виконавча влада в Україні 489

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.