Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконавча влада в Україні 489

її.і відповідній території, вносять пропозиції з питань удоскона­лення чинного законодавства України і практики його реаліза­ції, системи державного управління.

Місцеві державні адміністрації при здійсненні своїх повно-нажень у сфері управління взаємодіють з відповідними міністер-■ гвамй та іншими центральними органами виконавчої влади.

Управління, відділи та інші структурні підрозділи місцевих ісржавних адміністрацій підзвітні та підконтрольні відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.

Голови місцевих державних адміністрацій координують ДІ­ЯЛЬНІСТЬ територіальних органів міністерств та інших централь­них органів виконавчої влади та сприяють їм у виконанні по-і МДЄНИХ на ці органи завдань.

З питань здійснення повноважень місцевих державних адмі-і їм і рацій керівники територіальних органів міністерств та інших і и і пральних органів виконавчої влади підзвітні і підконтрольні

II МІОВ&М відповідних місцевих державних адміністрацій.

У разі визнання міністерством, іншим центральним органом ииконавчої влади незадовільною роботу відповідного управлін­ня, відділу, іншого структурного підрозділу місцевої державної адміністрації або їх керівників міністр чи керівник іншого цент­рального органу виконавчої влади звертається з відповідним умотивованим поданням до голови місцевої державної адміні-і грації. Голова місцевої державної адміністрації зобов'язаний І т. і глянути це подання і не пізніше ніж у місячний термін прий­няти рішення та дати обґрунтовану відповідь.

Голова місцевої державної адміністрації має право порушу- МТИ перед міністерствами, іншими центральними органами ви- і апчої влади вмотивовані питання про відповідність займа­ нні посаді керівників їх територіальних органів, на підставі чо-

III міністерство, інший центральний орган виконавчої влади має v місячний термін прийняти рішення та дати обґрунтовану від­ повідь.

()бласні державні адміністрації в межах своїх повноважень спрямовують діяльність районних державних адміністрацій та ги іісіиоють контроль за їх діяльністю.

і ((лови районних державних адміністрацій регулярно інфор­мують про свою діяльність голів обласних державних адміні­страцій, щорічно та на вимогу звітують перед ними.

ГлаваХ

Голови обласних державних адміністрацій мають право ска­совувати розпорядження голів районних державних адміністра­цій, що суперечать Конституції України та законам України, рі­шенням Конституційного Суду України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, голів обласних держав­них адміністрацій, а також міністерств, інших центральних ор­ганів виконавчої влади.

Керівники управлінь, відділів та інших структурних підроз­ділів обласної державної адміністрації мають право скасовува­ти накази керівників відповідних управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, що суперечать законодавству України та актам органів виконавчої

влади вищого рівня.

За наявності підстав, передбачених законодавством, голови обласних державних адміністрацій можуть порушувати питан­ня перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України про притягнення до дисциплінарної відповідальності голів ра­йонних державних адміністрацій.

За результатами роботи районної державної адміністрації го­лова обласної державної адміністрації може застосовувати вста­новлені законодавством заходи заохочення до посадових осіб районної державної адміністрації.

Місцеві державні адміністрації здійснюють повноваження, делеговані їм відповідними обласними, районними радами.

Делегування радами повноважень місцевим державним адміністраціям супроводжується передачею фінансових, мате­ріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійс­нення.

Місцеві державні адміністрації підзвітні та підконтрольні відповідним радам у частині делегованих повноважень.

Голови місцевих державних адміністрацій мають право вно­сити на розгляд відповідних рад питання, пов'язані з виконан­ням делегованих повноважень, та інші пропозиції.

Голови обласних державних адміністрацій мають право до­радчого голосу на засіданнях обласних рад. Голови районних державних адміністрацій мають право дорадчого голосу на засі­даннях районних рад.

Голови місцевих державних адміністрацій щорічно звітують перед відповідними радами з питань виконання бюджету, про-

Грам соціально-економічного та культурного розвитку терито­рій і делегованих повноважень.

Обласна та районна ради можуть висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого, з урахуванням пропозицій органу виконавчої влади вищого рів­ня, Президент України приймає рішення і дає відповідній раді

І Уґрунтовану відповідь.

Якщо недовіру голові обласної чи районної державної адмі-ністрації висловили дві третини від складу відповідної ради, 11 резидент України приймає відставку голови відповідної міс­цевої державної адміністрації.

Місцеві державні адміністрації на відповідній території взає­модіють з сільськими, селищними і міськими радами, їх вико­навчими органами та сільськими, селищними і міськими гало­нами, сприяють у здійсненні ними власних повноважень місце­вого самоврядування, зокрема у вирішенні питань економічно­го, соціального та культурного розвитку відповідних територій, іміцнення матеріальної та фінансової бази місцевого самовря­дування, контролюють виконання наданих їм законом повнова­жень органів виконавчої влади, розглядають та враховують у СВОЇЙ діяльності пропозиції депутатів, органів місцевого само­врядування та їх посадових осіб.

У разі розгляду місцевою державною адміністрацією пи­тань, які зачіпають інтереси місцевого самоврядування, про це повідомляється заздалегідь відповідним органам місцевого са­моврядування. Представники цих органів та посадові особи те­риторіальних громад мають право брати участь у розгляді таких питань місцевою державною адміністрацією, висловлювати за­уваження і пропозиції.

Голови місцевих державних адміністрацій, їх заступники, керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевої державної адміністрації або їх представники мають пра­во бути присутніми на засіданнях органів місцевого самовря­дування та бути вислуханими з питань, що стосуються їх ком­петенції.

Місцеві державні адміністрації не мають права втручатися у ідінсіїення органами місцевого самоврядування власних пов­новажень.

Главах


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 366

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконавча влада в Україні | Виконавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.