Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава III. Умови допущення до міжнародного руху автомобілів і причепів

Стаття 35. Реєстрація

1. a) Положення цієї Конвенції застосовуються до автомобілів, що знаходяться в міжнародному русі, і до причепів, інших, ніж зчеплений з автомобілем легкий причіп, які зареєстровані однієї з Договірних Сторін або одним з її територіальних підрозділів, причому водій автомобіля повинен мати свідоцтво про реєстрацію, видане на підтвердження факту реєстрації, або відповідним компетентним органом цієї Договірної Сторони або її територіального підрозділу, або від імені Договірної Сторони або її територіального підрозділу уповноважених нею на те об’єднанням. У свідоцтві про реєстрацію повинні бути, принаймні, зазначені:

порядковий номер, іменований реєстраційним номером, складові елементи якого вказані в Додатку 2 до цієї Конвенції;

дата першої реєстрації транспортного засобу;

прізвище, ім’я та місце проживання власника свідоцтва;

назву або фабрична марка заводу – виробника транспортного засобу;

порядковий номер шасі (заводський або серійний номер заводу – виробника);

дозволена максимальна маса, якщо мова йде про транспортний засіб, призначений для перевезення вантажів;

маса без навантаження, якщо мова йде про транспортний засіб, призначений для перевезення вантажів;

термін дії, якщо він обмежений.

Зазначені у свідоцтві дані пишуться виключно латинськими літерами або словами, або повторюються одним із цих способів.

Стаття 36. Реєстраційний номер

1. На кожному автомобілі, що знаходиться в міжнародному русі, повинен міститися спереду і ззаду реєстраційний номер; однак на мотоциклах цей номер повинен поміщатися тільки ззаду.

2. На кожному зареєстрованому причепі, що знаходиться в міжнародному русі, повинен міститися ззаду реєстраційний номер. Якщо автомобіль буксирує один або кілька причепів, то єдиний причіп або останній причіп, якщо вони не зареєстровані, повинні мати реєстраційний номер автомобіля, з яким вони зчеплені.

3. Складові елементи та спосіб нанесення реєстраційного номера, зазначеного у цій статті, повинні відповідати приписам Додатка 2 до цієї Конвенції.

Стаття 37. Відмітний знак держави реєстрації

1. На кожному автомобілі, що знаходиться в міжнародному русі, повинен міститися ззаду, крім його реєстраційного номера, відмітний знак держави, в якій він зареєстрований.

Стаття 39. Технічні вимоги та огляд транспортних засобів

1. Кожен автомобіль, кожен причіп і кожен склад транспортних засобів, що перебувають у міжнародному русі, повинні задовольняти положеннями Додатка 5 до цієї Конвенції. Крім того, вони повинні бути у справному стані.

2. У національному законодавстві має бути наказано проведення періодичних технічних оглядів:

a) автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів і мають, крім сидіння водія, більше 8 місць для сидіння;

b) автомобілів, що використовуються для перевезення вантажів, дозволена максимальна маса яких перевищує 3500 кг, а також причепів до таких транспортних засобів.

3. Національне законодавство повинне, по можливості, поширювати положення пункту 2 на інші категорії транспортних засобів.


Читайте також:

  1. II. Умови вибору професії.
  2. VІ УМОВИ ЗАДАЧ
  3. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  4. А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів
  5. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  6. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  9. Автором теорії поетапного формування розумових дій є
  10. Аналітичні умови рівноваги довільної просторової системи сил
  11. Аналітичні умови рівноваги системи збіжних сил
  12. Аналітичні умови рівноваги часткових випадків систем сил




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава II. Правила дорожнього руху | Глава IV. Водії автомобілів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.