МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок створення й реєстрації товарної біржіЗгідно ст. 279 ГК України товарна біржа створюється на основі добровільного об'< днання зацікавлених суб'єктіві осію дарювання. Створеннятоварної біржі здійснюється шляхом уюіадання :<аснонникамн УГОДИ, ЩОни.иіач.м порядок п СТВО рення, склад засновників,їхнього обов'язку, розмірі строїш сплати пайових вступнихі періодичних внесків.Аналогічні положення міститьст.5 Закону. Таким чином, укладання угоди засновниками говарноїбіржі ма< на меті (і порений говар-ноі біржі.Нона служить,п.к .імперед. для визначення порядкуіі умов погодженої діяльності засновників зі створенійбіржі Згідно ГК і Закону України товарна біржа дії нашле і лиі уставу, затверджуваного засновниками.При цьому законодавство встановлкхпенні вимоги, що пропонують*л доуставу товарної біржі. Так, устав товарної біржі повинен містити гакі положення як оклад засновників, предметі цілі дія гьностібіржі, нили фоидпі. органи управліннябіржею, орі aMi.i.Hiimi.i структурабіржі, права іі обов'язкичленів біржі і) інших питань. З урахуваннямнього варто звернути увагу гакож на загальніположення ч. 3 ст. 57 ГК України, що встановлю* загальні вимогищодо установчих документі суб'єктів господарювання. У цьому контекстінеобхідно вказати кілька особливостей створення говарноїбіржі як суб'єкта господарювання.Зо-к|н ма ГК України передбачає,що товарна біржа створюється наоснові добровільного об'єднання зацікавленихсуб'єктів господарювання. Усвою чергу стаття 1 Закону передбачає,то товарна біржа є організацмю. щопоєднує юридичнихі фізичнихосіб, які здійснюють виробничуй комерційнудіяльність. Таким чином, при визначеннікола суб'єктів, що мають правостворення товарної біржі, варто керуватися вимогами ст.55 ГК України, що визначає загальне поняття суб'єкта господарювання.Так, суб'єктамигосподарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюютьгосподарську діяльність, реалізуючн господарську компетенцію (сукупність господарських прав й обов'язків), мають відособлене майно,несуть відповідальність за своїми обов'язками в межах цього майна, крім випадків, передбаченихзаконодавством. Відповідно суб'єктами господарювання єгосподарські ор-іаш і.іції, громадяни України, іноземцій особи без громадянства, що здійснюють господарську діяльність і зарем грованівідповідно до закону як підприємці, філії, представництва й іншівідособлені підрозділи господарських організацій(структурні одиниці), створеніними для здійснення господарської діяльності. Таким чином, засновниками й членами товарної біржі можуть бути тільки особи, що мають статус суб'єкта господарювання. У той же час ГК України й Закон обмежують коло суб'єктів, які можуть виступати як засновники і члени говарноїбіржі. До суб'єктів, що не маютьправа виступати в ролі ,<а-сновників товарної біржі, належать органи державної влади й органи місцевого самоврядування, а також державного й ко-м\ пального підприємства,установи йорганізації,які повністюабо частково втримуютьсяu рахунок Державного бюджету України або місцевих бюджетів. Чинне законодавство щодо говарної біржі одночасно використовує поняття•«створення» й «реєстрація». Якщо ство- Ііі/ітовс прано РаиНл 2 Правовий статус товарної біржі
рента розуміти вши|мжому змісті, то в цей процес входятьі такі етапияк укладання угодипро Згідно ст. 7 Закону державна ре Зазначені нормативно правові акти ііе|х«д6ачають загальні положення щодо всіх суб'єктів господарювання,тому в щи час для державної реесірацПтоварної біржі діє загальний правовийрежим державної ри страцП, установленийдля всіхсуб'єктів господарювання юридичних осіб. Порядок іфОВГДГННЛдержавної реєстрації визначається ст. 25 Закону України «Про державну реєстрація)юридичних осібі фізичнихосіб-підирж мців». З урахуванням основних положень цьогонорматинпо прлноиого акту при державній реєстрації товарної біржі державному реєстраторовінадаються нас гуп ні документи: — заповнена реєстраційнакартка на про копія угоди засновників іі|ю створеннятоварної біржі; — два екземпляриуставу товарної біржі. документ, що підтверджу! сплату реєстраційного збору аа проведення державної реєстрації . [ержааному реєстраторові S0 --------------------------------------------------------- .---- .-------------------------------- га внесення в (липни державний pet і м> іапису про державну реєстрацію. Свідоцтвопро держаній реєстрацію говарноїбіржі повинне бути оформленей видана ввсиовникам не пізніше наступноюробочого дня після державної реєстрації. Варто підкреслити, що на відміну від державної реєстрації ({юндовоібіржі для |мч страцВ товарно]біржі передбачений більш спрощенийпорядок тому що не потрібне рішення якого небудь державного органа, а також не встановлений мінімальний|юзм>р статутного фонду. Так, сукупний статуї мий фондбірж Донецької області в 2004 р. склав 1283,6 тис. гри. (це н.і 24% більше, ніж в 2003 р. за рахунок створення нових бірж) |7|. Однак, з огляду на, те що товарна біржа є публічним інститутом досить обґрунтованим можна визнати пропозицію п|ю встановлення певних нормативів при формуванністатутною фондутоварної біржі. Зокрема, закожніро-ект, внесений на розгляд Верховної Ради України «Про вне-і еннязмін і доповненьу Закон України *ІІ|ю товарнубіржу» в 2003 році, передбачає формування статутного фонду в ровьгіріодного млн. гри. 4. Функції, права й обов'язки товарної біржі Товарна біржа є господарською організацією, що вико н\< пенні, .і самеринкові РЄГУДШГНВНІ(оріаш «лціиної н еьо помічні) функції векономіці завдяки виявлений» курсутоварних цін. попиту ГВ вромяшЩ. Орицьому функції (основні напрямки ДІЯЛЬНОСТІ)біржі випливанні», насамперед, і ПОНЯТТЯтоварної біржі як особливого суб'єкт а им подарюнання (ст. 279 ГК України). До таких функцій можна віднести: 1. Організація проведення торгів - це напрямок, що ни мага» належного матеріально-технічного забезпечення горгів,ро.(|и)бки правилбіржової торгівлі, проведення торгіву певному місці й у певний час,здійснення контролю за доі рим.інням правил біржово]юрпнлі всіма учасниками торгів; Біржове право Роміїл 2. Правовий статус товарної біржі
2. Розробка біржових контрактів - це напрямок, що 3. Вирішення спірних питань - ценапрямок діяльності 4. Котирування й регулювання біржових цін це виз 5. Біржове страхування (хеджуваиня) учасників 6. Гарантування виконання угод - це напрямок забезпе 7. Інформаційна функція — ценапрямок припускає на 9Z -------------------------------------------------------------------------------------------- ціни ут.ч. і на Іншихбіржах, найважливішіполі пічні й еко Читайте також:
|
||||||||
|