Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формування системи показників технологічних рішень. Визначення оптимальних параметрів технологічного процесу

Показники рівня технологічної системи підприємства П – показник продуктивності праці У – рівень технології В – показник технологічної озброєності праці  
Сучасне підприємство як технологічна система, яка складається із взаємозв’язаних між собою підсистем
Структура системи -технічна система (машини, обладнання, споруди, будівлі) -технологічна система (комплекс і послідовність операцій, процесів виробництва) - організаційна система (забезпечення раціонального використання предметів і засобів праці, раціональне використання трудових ресурсів) - економічна система (сукупність економічних процесів і методів виробництва)  
Формування і розвиток технологічних систем підприємства з дискретним виробництвом  
Формування і розвиток технологічних систем підприємства з безперервних характером виробництвом  

 

Параметри технологічних процесів
Група 1: Характеризує індивідуальні особливості конкретних технологічних процесів ü Параметри безпосередньо технологічного процесу (склад сировини, тиск, температура тощо) ü Технічні характеристики обладнання ü Технологічні схеми та ін. Дозволяє виділити конкретний технологічний процес серед низки однотипних  
Група 2: Характеризує низку однотипних технологічних процесів: ü Енергоємкість ü Орендомісткість ü Витрати матеріальних ресурсів на одиницю продукції ü Мало ємкість ü Параметри продуктивності Дозволяє порівнювати різні варіанти однотипних технологічних процесів
Група 3: Дозволяє виявити закономірності розвитку технологічних процесів. Технологічна озброєність:ТО=ТФ/КП де ТФ – технологічні фонди, грн/рік; КП – кількість працюючих і задіяних в технологічному процесі, чол.

 


Технологічні фонди – річні витрати праці минулого періоду в технологічному процесі.

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  6. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  7. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  8. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  9. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  10. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  11. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  12. II. Поняття соціального процесу.




Переглядів: 872

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники техніко-організаційного та технологічного рівня виробництва. Рівень технологічного впливу, технологічної інтенсивності, керованості, адаптації, безпеки та їх оцінка | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.