МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дезінфікуючі речовини і розчиниДо таких речовин і розчинів слід віднести: - формальдегід – безбарвний задушливий газ, що розчиняється у воді, 35-40% водяний розчин формальдегіду — формалін. Формалін має різкий запах, активно діє на вегетативні і спорові форми мікробів і використовується для дезінфекції техніки, 313, одягу, взуття, зберігається в металевих бочках і скляних бутлях по 40 л; - фенол – тверда речовина жовто-коричневого кольору, добре розчиняється у воді. Водний розчин фенолу (90%) називається карболовою кислотою, 3-5% розчин знищує вегетативні форми мікробів. Фенол є отрутою, зберігається в бочках і скляних бутлях; - крезол - темно-бура масляна рідина із запахом фенолу, слабко розчиняється у воді, добре в кислоті і лузі. Використовується у вигляді 5% мильно-крезольного розчину для знищення вегетативних форм мікробів. Крезол є отрутою; - лізол - чорно-бура масляниста рідина. У воді розчиняється добре. Використовується у вигляді 5% водного розчину, зберігається в 100 л металевих бочках; - нафталізол - суміш 35% крезолу і 65-відсоткового нафтенового мила 10% водний розчин нафталізолу має дезінфікуючі і миючі властивості. Для дезінфекції об’єктів, які заражені споровими формами мікробів, використовують розчини: 10-% монохлораміну Б і 17-20% формальдегіду; 5-% водяної суспензії ДТС-ГК при температурі повітря +50 С. Для приготування дегазуючих розчинів при аварії на хімічно небезпечному об’єкті з виливом СДОР потрібні рецептура, правила застосування, норми витрат. Всі потрібні дані для виконання цієї роботи редставлено у таблицях 8.1. та 8.2. Задача. Визначити потреби у розчинах, які використовуються для дегазації небезпечної хімічної речовини (НХР) та технічні засоби для їх внесення. Для розрахунку потреби у розчинах користуються даними табл. 8.2.
4. Контрольні запитання 1. Що таке знезараження? 2. Дезактивація, способи проведення та їх ефективність. 3. Дезінфекція, способи проведення та їх ефективність. 4. Дезактивуючі речовини і розчини, їх застосування. Порядок проведення роботи 1. Викладач перевіряє знання студентів за матеріалом практичного заняття усним опитуванням. 2. Кожний студент отримує індивідуальне завдання (табл. 8.3). Варіант завдання обирається за порядковим номером студента в списку групи. 3. Розрахунки і висновки по виконаній роботі студент робить самостійно. 4. Протокол практичної роботи з розрахунками і висновками студент пред’являє викладачу для перевірки і оцінки за кредитно-модульною системою (тестування). Таблиця 8.1. Читайте також:
|
||||||||
|