Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка істотності і щільності зв’язку між ознаками в КРА. Кореляційний аналіз

Числовою мірою щільності та істотності зв’язку в КРА є коефіцієнт детермінації

, (3.15)

де загальна дисперсія результативної ознаки Y, яка обчислюється за формулою (3.3), Dффакторна дисперсія ознаки Y, яка обчислюється за формулою:

. (3.16)

Факторна дисперсія являє собою ту частину загальної дисперсії ознаки Y, яка пов’язана з варіацією факторної ознаки Х. Відповідно, величина R2 являє собою частку варіації ознаки Y, що пов’язана з варіацією ознаки Х.

Усі подальші дослідження проводяться так же, як і в дисперсійному аналізі, включаючи таблиці критичних точок (одні й ті ж для η2 та R2). При цьому число т у формулах для обчислення числа степенів вільності та k2=n–m є числом параметрів рівняння регресії, які знаходяться за даними вибірки.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. ABC-XYZ аналіз
  3. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  4. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  5. I. Аналіз контрольної роботи.
  6. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  7. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  8. III. Аналіз ринку
  9. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  10. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  11. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення параметрів рівняння регресії. Регресійний аналіз | Метод кореляції знаків Фехнера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.