МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Прогнозування товарного ринку.Найважливішим елементом маркетингових досліджень є прогнозування товарного ринку, яке є комплексною оцінкою перспектив розвитку кон'юнктури ринку, зміни ринкових умов на майбутній період для обліку прогнозних даних в маркетингових програмах, в стратегії і тактиці маркетингу підприємства. Прогнозування ринку грунтується на аналізі фактичних даних минулого і теперішнього часового досліджуваного ринку. Мета прогнозу — визначити тенденції зміни чинників, що впливають на ринкову ситуацію, таких як: загальногосподарська кон'юнктура, структурні зміни економіки, інвестиційна активність в споживаючих товар галузях, науково-технічний розвиток цих галузей, зміна потреб покупців під впливом науково-технічного прогресу, соціальних і інших чинників, поява нових товарних ринків, зміна рівня цін, показників кредитної і валютно-фінансової сфер. Короткострокові прогнози складають на строк до 1,5 років. Головний акцент при цьому роблять на кількісній і якісній оцінках змін об'єму виробництва, попиту, пропозиції і споживання товару, рівня конкурентоспроможності і індексів цін, валютних курсів, співвідношень валют і кредитних умов. Враховують також тимчасові, випадкові чинники. Середньострокове (на 5 років) і довгострокове (на 10 - 15 років) прогнозування товарних ринків грунтується на системі прогнозів: кон'юнктури ринку, співвідношення попиту і пропозиції, міжнародної торгівлі, охорони навколишнього середовища. При середньостроковому і довгостроковому прогнозуванні не враховують тимчасові і випадкові чинники дії на ринок. В процесі комплексних досліджень ринку визначають: · об'єм ринку, його головні тенденції і сезонні чинники; · потенційні продажі вводяться на ринок або що знаходяться на ньому товарів; · склад споживачів — статевовіковий, регіональний, соціальний, по складу сім'ї і купівельній поведінці, особливостям споживання, рівню доходів; · купівельні мотиви і установки, які можна використовувати при плануванні організації збуту і реклами; · об'єми продажів виробів, їх частку в загальній місткості ринку, у тому числі по регіонах і сегментах; · конкурентоспроможність підприємства і його позиції на ринку. Визначальне значення при проведенні комплексних досліджень ринку має наявність великої кількості різноманітної інформації, тобто відомостей, які служать об'єктом обробки, передачі і зберігання. Можна виділити три головні джерела інформації про ринок: дані про виробничо-господарську діяльність підприємства і його конкурентів, результати спеціальних досліджень і спостережень, загальні соціально-економічні показники розвитку країни, регіону і т.п. Інформація повинна бути достовірною, повною, безперервною, точною і своєчасною. Комплексне дослідження ринку включає наступні основні процедури: · формування потреб і прогнозування попиту; · збір даних про товари, конкурентах і аналіз конкурентоспроможності підприємства; · сегментація ринку і позиціонування товару; · вибір стратегії маркетингу. Читайте також:
|
||||||||
|