Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прогнозування товарного ринку.

Найважливішим елементом маркетингових досліджень є прогнозування товарного ринку, яке є комплексною оцінкою перспектив розвитку кон'юнктури ринку, зміни ринкових умов на майбутній період для обліку прогнозних даних в маркетингових програмах, в стратегії і тактиці маркетингу підприємства. Прогнозування ринку грунтується на аналізі фактичних даних минулого і теперішнього часового досліджуваного ринку. Мета прогнозу — визначити тенденції зміни чинників, що впливають на ринкову ситуацію, таких як: загальногосподарська кон'юнктура, структурні зміни економіки, інвестиційна активність в споживаючих товар галузях, науково-технічний розвиток цих галузей, зміна потреб покупців під впливом науково-технічного прогресу, соціальних і інших чинників, поява нових товарних ринків, зміна рівня цін, показників кредитної і валютно-фінансової сфер.

Короткострокові прогнози складають на строк до 1,5 років. Головний акцент при цьому роблять на кількісній і якісній оцінках змін об'єму виробництва, попиту, пропозиції і споживання товару, рівня конкурентоспроможності і індексів цін, валютних курсів, співвідношень валют і кредитних умов. Враховують також тимчасові, випадкові чинники. Середньострокове (на 5 років) і довгострокове (на 10 - 15 років) прогнозування товарних ринків грунтується на системі прогнозів: кон'юнктури ринку, співвідношення попиту і пропозиції, міжнародної торгівлі, охорони навколишнього середовища. При середньостроковому і довгостроковому прогнозуванні не враховують тимчасові і випадкові чинники дії на ринок.

В процесі комплексних досліджень ринку визначають:

· об'єм ринку, його головні тенденції і сезонні чинники;

· потенційні продажі вводяться на ринок або що знаходяться на ньому товарів;

· склад споживачів — статевовіковий, регіональний, соціальний, по складу сім'ї і купівельній поведінці, особливостям споживання, рівню доходів;

· купівельні мотиви і установки, які можна використовувати при плануванні організації збуту і реклами;

· об'єми продажів виробів, їх частку в загальній місткості ринку, у тому числі по регіонах і сегментах;

· конкурентоспроможність підприємства і його позиції на ринку.

Визначальне значення при проведенні комплексних досліджень ринку має наявність великої кількості різноманітної інформації, тобто відомостей, які служать об'єктом обробки, передачі і зберігання. Можна виділити три головні джерела інформації про ринок: дані про виробничо-господарську діяльність підприємства і його конкурентів, результати спеціальних досліджень і спостережень, загальні соціально-економічні показники розвитку країни, регіону і т.п. Інформація повинна бути достовірною, повною, безперервною, точною і своєчасною. Комплексне дослідження ринку включає наступні основні процедури:

· формування потреб і прогнозування попиту;

· збір даних про товари, конкурентах і аналіз конкурентоспроможності підприємства;

· сегментація ринку і позиціонування товару;

· вибір стратегії маркетингу.


Читайте також:

  1. Аварійне та довгострокове прогнозування хімічної обстановки
  2. Аналіз товарного асортименту та номенклатури
  3. Багатокрокове прогнозування
  4. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  5. Бюджетне планування та прогнозування.
  6. Бюджетне прогнозування
  7. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  8. Види ринку.
  9. Визначення потреби організації у персоналі як основа для прогнозування і планування його розвитку
  10. Вихід з ринку.
  11. Внутрішня система і зовнішнє оточення страхового ринку.
  12. Генезис форм господарювання. Натуральне виробництво: сутність і риси. Товарне виробництво: сутність, умови виникнення, розвиток та форми. Суперечності товарного виробництва.




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення товару і комплексне дослідження ринку. | Формування потреб і прогнозування попиту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.