Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прогнозування товарного ринку.

Найважливішим елементом маркетингових досліджень є прогнозування товарного ринку, яке є комплексною оцінкою перспектив розвитку кон'юнктури ринку, зміни ринкових умов на майбутній період для обліку прогнозних даних в маркетингових програмах, в стратегії і тактиці маркетингу підприємства. Прогнозування ринку грунтується на аналізі фактичних даних минулого і теперішнього часового досліджуваного ринку. Мета прогнозу — визначити тенденції зміни чинників, що впливають на ринкову ситуацію, таких як: загальногосподарська кон'юнктура, структурні зміни економіки, інвестиційна активність в споживаючих товар галузях, науково-технічний розвиток цих галузей, зміна потреб покупців під впливом науково-технічного прогресу, соціальних і інших чинників, поява нових товарних ринків, зміна рівня цін, показників кредитної і валютно-фінансової сфер.

Короткострокові прогнози складають на строк до 1,5 років. Головний акцент при цьому роблять на кількісній і якісній оцінках змін об'єму виробництва, попиту, пропозиції і споживання товару, рівня конкурентоспроможності і індексів цін, валютних курсів, співвідношень валют і кредитних умов. Враховують також тимчасові, випадкові чинники. Середньострокове (на 5 років) і довгострокове (на 10 - 15 років) прогнозування товарних ринків грунтується на системі прогнозів: кон'юнктури ринку, співвідношення попиту і пропозиції, міжнародної торгівлі, охорони навколишнього середовища. При середньостроковому і довгостроковому прогнозуванні не враховують тимчасові і випадкові чинники дії на ринок.

В процесі комплексних досліджень ринку визначають:

· об'єм ринку, його головні тенденції і сезонні чинники;

· потенційні продажі вводяться на ринок або що знаходяться на ньому товарів;

· склад споживачів — статевовіковий, регіональний, соціальний, по складу сім'ї і купівельній поведінці, особливостям споживання, рівню доходів;

· купівельні мотиви і установки, які можна використовувати при плануванні організації збуту і реклами;

· об'єми продажів виробів, їх частку в загальній місткості ринку, у тому числі по регіонах і сегментах;

· конкурентоспроможність підприємства і його позиції на ринку.

Визначальне значення при проведенні комплексних досліджень ринку має наявність великої кількості різноманітної інформації, тобто відомостей, які служать об'єктом обробки, передачі і зберігання. Можна виділити три головні джерела інформації про ринок: дані про виробничо-господарську діяльність підприємства і його конкурентів, результати спеціальних досліджень і спостережень, загальні соціально-економічні показники розвитку країни, регіону і т.п. Інформація повинна бути достовірною, повною, безперервною, точною і своєчасною. Комплексне дослідження ринку включає наступні основні процедури:

· формування потреб і прогнозування попиту;

· збір даних про товари, конкурентах і аналіз конкурентоспроможності підприємства;

· сегментація ринку і позиціонування товару;

· вибір стратегії маркетингу.


Читайте також:

  1. Аварійне та довгострокове прогнозування хімічної обстановки
  2. Аналіз товарного асортименту та номенклатури
  3. Багатокрокове прогнозування
  4. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  5. Бюджетне планування та прогнозування.
  6. Бюджетне прогнозування
  7. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  8. Види ринку.
  9. Визначення потреби організації у персоналі як основа для прогнозування і планування його розвитку
  10. Вихід з ринку.
  11. Внутрішня система і зовнішнє оточення страхового ринку.
  12. Генезис форм господарювання. Натуральне виробництво: сутність і риси. Товарне виробництво: сутність, умови виникнення, розвиток та форми. Суперечності товарного виробництва.




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення товару і комплексне дослідження ринку. | Формування потреб і прогнозування попиту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.