Внутрішня система і зовнішнє оточення страхового ринку.
До внутрішньої структури страхового ринку відносять:
1. страхові продукти (послуги з конкретних видів договорів страхування);
2. система організації продажу страхових полісів і формування попиту на страхові продукти;
3. гнучку систему тарифів (ціни, пільги, знижки, націнки, штрафи, пеня і т.ін.);
4. власну інфраструктуру страховика (агентства, контори, філіали, представництва, канали комерційного зв'язку);
5. матеріальні і фінансові ресурси, що визначають стан страховика;
6. людські ресурси компанії (кадри);
7. фінансовий стан компанії та довіру до неї з боку фінансових інститутів;
8. ліквідність страховика.
Зовнішнє середовище страхового ринку – це система взаємодіючих чинників, що оточують внутрішню систему ринку і впливають на неї.
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
- IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
- IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
- V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
- VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
- VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
- VI. Узагальнення та систематизація знань
- VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
- Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
- Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
- Автоматична система сигналізації
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|