Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок проведення роботи

1. Викладач перевіряє знання студентів за матеріалом практичного заняття усним опитуванням.

2. Протокол практичної роботи з розрахунками і висновками студент пред’являє викладачу для перевірки і оцінки за кредитно-модульною системою (тестування).

 

 

Практична робота № 4

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ ІЗ ЗНЕЗАРАЖЕННЯ ПІСЛЯ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ.

(4 години)

Мета і завдання роботи

Мета: вивчити заходи організації та проведення робіт із знезараження після надзвичайної ситуації.

Завдання: засвоїти методику визначення потреб у розчинах для дезактивації, дегазації, демеркуризації та дезінфекції. Знати технічні засоби для їх внесення.

 

Завдання на підготовку до практичної роботи

Студент повинен вивчити теоретичний матеріал у відповідності зі списком наведеної літератури. Підготувати протокол виконання роботи. У протоколі вказати назву, мету, завдання роботи.

Знати: мету і зміст майбутньої роботи; способи знезараження; призначення та ефективність дезактивуючих, дегазуючих та дезінфікуючих розчинів.

Уміти:вибирати відповідно надзвичайної ситуації дезактивуючі, дегазуючі та дезінфікуючі розчини; знати їх рецептуру, склад, застосування та технічні засоби, які використовуються для дегазації НХР (небезпечні хімічні речовини).

 

Список літератури

1. Методичні вказівки до виконання практичної роботи «Організація та проведення робіт із знезараження після надзвичайної ситуації».

2. Яремко З.М. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005.- 320 с.

3. Безпека життєдіяльності: підручник / [О.І. Запорожець, Б.Д. Халмурадов, В.І. Применко та ін.] - К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 448 с.

4. Цивільна оборона. Підручник / О.П.Депутат, I.В.Коваленко, I.С.Мужик; За ред. полковника П. I. Кашина. -Львів: ІІП «Василькевич К.І.», 2005. - 340 с.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  7. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  8. II. Організація і проведення спортивних походів
  9. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  10. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  11. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  12. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ручні порошкові вогнегасники ВП-1 «Момент», «Турист», «Супутник». | Загальні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.