МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що відображають закони соціальної динаміки?а) стабільність соціальної структури суспільства; б) етапи, причини, характер і типи зміни соціальної структури суспільства в) процеси соціалізації та стратифікації.
22. Під структурою соціологічного знання розуміють: а) ступінь узагальнення соціологічного знання; б) рівень соціологічного знання; в) певним чином упорядковану систему знань про суспільство як динамічно функціонуючий соціальний організм.
23. Теоретична соціологія відрізняється від прикладної: а) за метою, яку ставить перед собою соціологія; б) за методом дослідження; в) за об’єктом дослідження.
24. Загальнотеоретична соціологія займається: а) збиранням та первинним аналізом та узагальненням первинних даних; б) вивченням глибинних, сутнісних моментів розвитку суспільства в цілому і місця в ньому людини; в) вивченням окремих сфер суспільного життя, соціальних груп і інститутів.
З якими науками безпосередньо взаємодіє соціологія? а) біологією; б) економікою; в) філософією; г) історією; д) політологією.
26. Під функціями соціології розуміють: а) зв'язок соціології з іншими науками; б) суспільне призначення, роль соціології, яку вона виконує в суспільстві; в) цілі та завдання соціології. У чому полягає суть теоретичної функції соціології? а) перетворенні соціальних інститутів; б) зборі первинної соціологічної інформації; в) поповненні та збагаченні соціологічного знання, в розробці концепцій, ключових понять і категорій соціології на основі дослідження соціальної дійсності; г) поширення впливу на свідомість та поведінку людей з метою формування .їх певних соціальних якостей.
28. Прогностична функція соціології полягає у: а) визначенні методів виникнення соціальної реальності; б) прийнятті управлінського рішення; в) аналізі науково обґрунтованої перспективи розвитку особистості, спільності, соціальної групи, суспільства.
29. Зазначте фактори, які обумовлюють особливе місце соціології в системі суспільних наук: а) наявність загальної соціологічної теорії (або теорії суспільства), яка виступає як теорія і методологія всіх інших суспільних і гуманітарних наук; б) безпосередній зв'язок з технічними та природничими науками; в) методи соціального виміру, які розробляються соціологічно і використовуються іншими суспільними науками.
Читайте також:
|
||||||||
|