МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виключите зайве. Методологічний розділ програми соціологічного дослідженнямістить: а) список інтерв’юерів; б) терміни проведення дослідження; в) визначення об’єкта дослідження; г) уточнення основних понять; д) формулювання основних гіпотез; е) формулювання проблеми дослідження; є) системний аналіз об’єкта; ж) обґрунтування вибірки; з) визначення основних методів збору та аналізу даних; і) визначення предмета дослідження.
4. Вибіркова сукупність: а) вся сукупність людей — носіїв проблеми; б) частина генеральної сукупності, обрана за певними правилами; в) великі сукупності людей, які різняться своїми соціально-демографічними характеристиками; г) вся кількість об’єктів дослідження; д) вся кількість суб’єктів дослідження
5. Інструментарій – це: А) процедура приписування кількісної визначеності досліджуваним якісним ознакам; Б) набір спеціально розроблених документів методичного характеру, пристосованих до соціологічних методів, за допомогою яких забезпечується збирання і фіксація соціологічних даних; В) теоретичне уточнення основних понять; Г) операція розкладання теоретичного змісту поняття на емпіричні еквіваленти. 6. До інструментарію соціологічного дослідження належать: а) методи вирішення проблемної ситуації; б) засоби збору та аналізу первинної інформації; в) методи соціологічного дослідження.
7. Метод соціологічного дослідження — це: а) система принципів; б) сукупність технічних засобів; в) сукупність спеціальних прийомів; г) правила та способи збору первинної інформації.
8. Дослідження, яке дозволяє встановлювати тенденції, характер зміни настроїв, орієнтацій суспільної думки, представити в динаміці картину досліджуваних явищ має назву: А) крапкове дослідження; Б) когортне дослідження; В) суцільне дослідження; В) панельне дослідження.
9. Який з розділів програми соціологічного дослідження містить у собі стратегічний і робочий плани дослідження: А) організаційного; Б) методичного; В) до методологічного.
10. Визначите, до якого розділу програми соціологічного дослідження належать наступні компоненти: визначення вибіркової сукупності, визначення методів збору первинної соціологічної інформації, логічна схема обробки первинної соціологічної інформації: А) організаційного; Б) методичного; В) до методологічного.
11. Залежно від складності і масштабу розв’язувальних завдань виділяють три основних види соціологічних досліджень. Виключите зайве: А) розвідувальне (пілотажне, зондажне); Б) описове; В) вибіркове; Г) аналітичне.
12. Суперечність між наявністю потреби і відсутністю засобів її задоволення – це: А) гіпотеза; Б) проблема; В) проблемна ситуація.
13. Властивість вибірки відображати характеристики досліджуваної генеральної сукупності: А) валідність; Б) ранжування; В) обгрунтованість; Г) репрезентативність. 14. Принцип випадкового відбору має назву: А) рандомізація; Б) репрезентативність; В) валідність; Г) ранжування.
15. Відбір об’єктів з конкретним набором характеристик відповідно до заданих пропорцій – це: А) серійна вибірка; Б) стратифікована вибірка; В) випадкова вибірка; Г) квотна вибірка. 16. Соціометрія – це: А) збір первинних даних у вигляді у вигляді реєстрації (запису) результатів цілеспрямованого і безпосереднього сприйняття подій, явищ; Б) опис системи міжособистісних відносин у малих групах; В) вивчення імовірної поведінки людей на макросоціологічному рівні;
17. Обґрунтоване наукове припущення, яке висунуте для пояснення певного явища і потребує перевірки: А) проблема; Б) гіпотеза; В) проблемна ситуація; Г) аксіома.
18. До видів опитування відносять: А) інтерв’ю; Б) контент-аналіз; В) анкетування; Г) аналіз документів; Д) експертне опитування.
19. Квантифікація – це: А) процедура приписування кількісної визначеності досліджуваним якісним ознакам; Б) набір спеціально розроблених документів методичного характеру, пристосованих до соціологічних методів, за допомогою яких забезпечується збирання і фіксація соціологічних даних; В) теоретичне уточнення основних понять; Г) операція розкладання теоретичного змісту поняття на емпіричні еквіваленти.
20. Дослідження, що проводять у спеціально створених умовах має назву: А) когортне; Б) польове; В) лабораторне; Г) вибіркове.
21. Дослідження, що проводиться у природних умовах (звичних для життєдіяльності) має назву: А) польове; Б) лабораторне; В) суцільне; Г) когортне.
21. Інтерв’юером називають: а) особу, яка ставить запитання; б) особу, якій ставлять запитання.
Читайте також:
|
||||||||
|