Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Міждисциплінарні зв’язки

Навчальна дисципліна є дисципліною, що використовує досягнення та методи фундаментальних та прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки, менеджменту тощо.

Цілі та результати навчання

У процесі вивчення навчальної дисципліни студентами передбачається досягти такі цілі:

¨ одержативідповіднісучасним вимогам теоретичні і прикладні знання із правових, економічних і організаційних питань захисту людини від впливу негативних факторів середовища мешкання і праці за звичайних та екстремальних умов;

¨ ідентифікувати потенційні небезпеки, тобто розпізнавати їх вид, визначати просторові та часові координати, величину та ймовірність їх прояву;

¨ визначати небезпечні, шкідливі та вражаючі фактори, що породжуються джерелами цих небезпек;

¨ прогнозуватиможливість і наслідки впливу небезпечних та шкідливих факторів на організм людини, а вражаючих факторів на безпеку системи «людина – життєве середовище»;

¨ використовувати нормативно-правову базу захисту особистості та навколишнього середовища, медичне забезпечення, захист у надзвичайних ситуаціях тощо;

¨ розробляти заходи та застосовувати засоби захисту від дії небезпечних, шкідливих та вражаючих факторів;

¨ запобігати виникненню надзвичайних ситуацій, а у разі їх виникнення приймати адекватні рішення та виконувати дії, спрямовані на їх ліквідацію;

¨ планувати заходи щодо створення здорових і безпечних умов життя та діяльності у системі «людина – життєве середовище»;

Після вивчення курсу студенти повинні :

 

¨ знати:

1) сучасніпроблеми і головні завдання безпеки життєдіяльності та вміти визначити коло своїх обов’язків з питань виконання завдань професійної діяльності з урахуванням ризику виникнення небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання;

2) організаційно-правові заходи забезпечення безпечної життєдіяльності;

¨ вміти:

1) оцінити середовище перебування щодо особистої безпеки, безпеки колективу, суспільства, провести моніторинг небезпечних ситуацій та обґрунтувати головні підходи та засоби збереження життя, здоров’я та захисту працівників в умовах загрози і виникнення небезпечних та надзвичайних ситуацій

2) приймати рішення щодо безпеки в межах своїх повноважень;

3) обґрунтуватита забезпечити виконання у повному обсязі заходів з колективної та особистої безпеки;

4) забезпечуватикоординацію зусиль виробничого колективу в попередженні виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

5) надати допомогу та консультації працівникам та населенню з практичних питань безпеки життєдіяльності та захисту у надзвичайних ситуаціях;

6) аналізуватимеханізми впливу небезпек на людину, визначати характер взаємодії організму людини з небезпеками середовища існування з урахуванням специфіки механізму токсичної дії небезпечних речовин, енергетичного впливу та комбінованої дії вражаючих факторів

 

 


Читайте також:

  1. Вивчення сімейної поведінки, як і міжособистісні стосунки та міжпоколінні зв’язки, знаходиться в центрі уваги макросоціологічних досліджень.
  2. Вигляд гортані у розрізі для демонстрації серединної перснеподібної зв’язки
  3. Господарські зв’язки та відносини, що їх засвідчує. Їх класифікація. Міжгалузеві і внутрішньогалузеві зв’язки.
  4. Джерела забезпечення і договірні зв’язки з постачальниками.
  5. Договірні взаємовідносини і партнерські зв’язки в підприємницькій діяльності
  6. Зв’язки Бальзака з Україною.
  7. Зв’язки економічної науки з іншими
  8. Зв’язки з громадськістю в кризових ситуаціях та управління ними
  9. Зв’язки з громадськістю в кризових ситуаціях та управління ними
  10. Зв’язки з громадськістю в системі маркетингових комунікацій, їх особливості, порівнюючи з рекламою.
  11. Зв’язки з громадськістю і журналістика
  12. Зв’язки з громадськістю і маркетинг




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ. | ЗМІСТ ТИПОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.