Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція №8. Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та АТО у НС

Мета –вивчення особливостей управління безпекою та його організаційно-правового забезпечення.

Завдання –визначити структурно-функціональна схему державного управління безпекою та захистом у НС в Україні з урахуванням правового статусу і повноважень органів влади. Проаналізувати правові норми, що регламентують організаційну структуру органів управління безпекою та захистом у НС, режими її функціонування.

Очікувані результати –у результаті вивчення теми студент повинензасвоїти основні положення про безпеку, зміст законів України, які гарантують безпечну життєдіяльність людини, охороняють цілісність природи, структуру управління та нагляду за безпекою життєдіяльності та усвідомити ,що створення в Україні безпечних умов для життєдіяльності людини залежить від правових основ и системи управління і контролю за дотриманням законодавства щодо БЖД.

План лекції:

Ø Основні поняття і терміни: управління, суб‘єкт управління, об‘єкт управління, функція прогнозування та планування, функція організації та координації, облік, аналіз та оцінка показників, контроль, фінансування та стимулювання, аварія, катастрофа, надзвичайна подія, надзвичайна ситуація, осередок ураження, зона зараження.

Ø Загальні принципи управління безпекоюжиттєдіяльності. Цілі та завдання управління. Система правового забезпечення життєдіяльності людини.

Ø Структурно-функціональна схема державного управління безпекою та захистом у НС в Україні з урахуванням правового статусу і повноважень органів влади.

Ø Класифікація НС за причинами походження, територіального поширення і обсягів заподіяних або очікуваних збитків.

Ø Критерії переходу небезпечної події у НС, одиниці виміру показників класифікаційної ознаки НС та їхні порогові значення у природному середовищі, виробничій, транспортній та інших сферах життєдіяльності.

Ø Принципи, заходи та засоби забезпечення безпеки у разі виникнення НС.

 

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Желібо Є.П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 253–278.

 

Ø Основи охорони праці: Підруч. 2-ге вид., доп. та перероб./ К.Н. Ткачук, М.О. Халімовський та ін. За ред. К.Н. Ткачука, М.О. Халімовського. – К.: Основа, 2006. – С. 48–55, 80–89.

Додатковий матеріал для вивчення:

Ø Желібо Є П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. 3-є вид./ За ред. Є.П. Желібо. – К.: Каравела, 2004. – С. 306–310.

Ø Геврик Є.О. Охорона праці: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – С. 20–30.

Ø Ю.С.Скобло, В.Г.Цапко, Д.І.Мазоренко, Л.М.Тіщенко. Безпека життєдіяльності: Навч.посіб. /За ред. В.Г.Цапка. 3-тевид. К.: Знання, 2004., С.335-344, 366-384.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  5. II. Населення
  6. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II.1 Програмне забезпечення
  8. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  9. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  10. III. Інформаційне забезпечення задачі
  11. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  12. ISO 15504. Призначення і структура стандарту




Переглядів: 1110

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що треба зробити при переломі стегнової кістки? | Практичне заняття №8. Застосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.