МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти.КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА Юридичний факультет
Кафедра екологічного права «затверджую» Заступник декана з навчальної роботи _____________ О.С. Лотюк _________________2013 р. РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЕКОЛОГІЧНЕ ПРАВО УКРАЇНИ Для студентів бакалаврів напрям підготовки 6.030401 «Право» спеціальність 6.030402 «Правознавство» спеціалізація «Правознавство»
КИЇВ-2013 Робоча програма «Екологічне право України» для студентів бакалаврів напрямупідготовки 6.030401 «Право», спеціальнoстi 6.030402 «Правознавство». «19» вересня 2013 р. – 125 с.
Розробники: д.ю.н., проф. Краснова М.В., д.ю.н., проф. Балюк Г.І., к.ю.н., доц. Позняк Е.В., к.ю.н., доц. Євстігнєєв А.С., к.ю.н., ас. Власенко Ю.В., к.ю.н., ас. Бевз О.В., к.ю.н., ас. Шараєвська Т.А., к.ю.н., ас. Шомпол О.А. Лектори: д.ю.н., проф. Краснова М.В., д.ю.н., проф. Балюк Г.І., к.ю.н., доц. Ковальчук Т.Г., к.ю.н., доц. Позняк Е.В., к.ю.н., доц. Євстігнєєв А.С.
Викладачі: к.ю.н., доц. Позняк Е. В., к.ю.н., ас. Власенко Ю.В., к.ю.н., ас. Бевз О.В., к.ю.н., ас. Шоха Т.П., к.ю.н., ас. Сушик О.В., к.ю.н., ас. Шараєвська Т.А., к.ю.н., ас. Шомпол О.А., ас. Слепченко А.А.
Робоча програма дисципліни «Екологічне право України» затверджена на засіданні кафедри екологічного права Протокол від “19” вересня 2013 р. № 1
Завідувач кафедри екологічного права ____________ (М.В. Краснова) (підпис) “_____”_________________2013 р.
Схвалено науково-методичною комісією юридичного факультету
Протокол від “16” жовтня 2013 р. № 1
Голова науково-методичної комісії ____________ (І.А. Безклубий) (підпис) “_____”_________________2013 р. ÓКраснова М.В., 2013 ÓБалюк Г.І., 2013 ÓПозняк Е.В., 2013 ÓЄвстігнєєв А.С., 2013 ÓВласенко Ю.В., 2013 ÓБевз О.В., 2013 ÓШараєвська Т.А., 2013 ÓШомпол О.А., 2013 ВСТУП Навчальна дисципліна «Екологічне право України» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» галузі знань «Право» з напряму підготовки 6.030401 «Правознавство», спеціальності – 6.030402 «Правознавство». Дана дисципліна є нормативною за спеціальністю (спеціалізацією) – 6.060100 „Правознавство”. Викладається у 2 семестрі 2 курсу в обсязі – 108 год. та у 1 семестрі 3 курсу в обсязі – 72 год. (5 кредитів ECTS) зокрема: у 2 семестрі 2 курсу: лекції – 34 год., практичні 17 год., самостійна робота – 57 год., у 1 семестрі 3 курсу: лекції – 17 год., практичні 17 год., самостійна робота – 38 год. У курсі передбачено 4 змістових модулі та 5 модульних контрольних робіт. Завершується дисципліна: у 2 семестрі 2 курсу – заліком; у 1 семестрі 3 курсу – іспитом.
Мета і завдання навчальної дисципліни.Підготовка фахівців з правознавства передбачає наявність у них знань про правове регулювання відносин у галузі використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки. Курс „Екологічне право України” спрямований на опанування студентами юридичного факультету теоретичних знань і формування у них практичних умінь та навичок щодо самостійного розв’язання практичних проблем, які виникають у процесі реалізації екологічної правосуб’єктності учасників екологічних правовідносин, правильного застосування норм екологічного законодавства, які об’єднуються в інтегровану спільність природоресурсного, природоохоронного (середовищеохоронного) та антропоохоронного спрямування. Вивчення цієї дисципліни закладає основи для використання студентами одержаних знань щодо опанування інших еколого-правових дисциплін, в процесі подальшого навчання, в тому числі, за програмами підготовки “спеціалістів”, “магістрів” та в аспірантурі. Предметом цієї дисципліни є екологічне право як галузь права, наука та навчальна дисципліна. В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: науково-теоретичні положення щодо формування, становлення, подальшого розвитку екологічного права України, положення законодавства, зокрема, Конституції України, основних міжнародних актів, в тому числі щодо формування системи національних правових норм у галузі використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, Законів України “Про охорону навколишнього природного середовища”, “Про тваринний світ”, “Про рослинний світ”, “Про охорону атмосферного повітря”, “Про природно-заповідний фонд України”, “Про курорти”, “Про екологічну мережу”, “Про екологічну експертизу”, „Про екологічний аудит”, положення Земельного, Водного, Лісового кодексів України, Кодексу України про надра та інших, підзаконних актів – указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства екології та природних ресурсів України та інших центральних органів виконавчої влади, які спрямовані на регулювання правовідносин щодо забезпечення системи екологічних прав громадян України, раціонального використання природних ресурсів як національного надбання, охорони навколишнього природного середовища, попередження виникнення небезпек для життя і здоров’я громадян та довкілля від проявів надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру. вміти: застосовувати одержані теоретичні знання щодо правового регулювання відносин в галузі використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки на практиці; самостійно вирішувати практичні завдання, використовуючи положення відповідних нормативно-правових актів; правильно визначати предмет та об’єкт еколого-правового конфлікту, обсяг прав та обов'язків суб’єктів екологічних правовідносин, визначати правовий механізм їх реалізації в конкретних ситуаціях.
Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі освітньо-професійної програми підготовки.Навчальна дисципліна “Екологічне право України” є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” за спеціальністю „Правознавство” напряму підготовки „Право” на юридичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Дисципліна відноситься до переліку навчальних курсів самостійного вибору вищого навчального закладу, викладається у 2 семестрі 2 курсу навчання та у 1 семестрі 3 курсу навчання.
Зв’язок з іншими дисциплінами.Для успішного вивчення даного курсу студентам необхідна наявність знань з правознавства, розуміння основних правових понять і категорій, а також наявність основ знань з окремих галузей права: конституційного, адміністративного, земельного, господарського, цивільного та інших. Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти. Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 – 4, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 5 – 7, у змістовний модуль 3 (ЗМ3) – теми 8 – 14, у змістовний модуль 4 (ЗМ4) – теми 15 – 25. Обов’язковим для заліку/іспиту є отримання студентом мінімум 10 балів протягом семестру.
Оцінювання за формами контролю[1]: (як приклад)
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум 10 балів для одержання заліку/іспиту студент зобов’язаний до початку залікового тижня підвищити свій рейтинг, інакше такий студент до заліку/іспиту не допускається. Студенти, які набрали за семестр необхідну кількість балів для отримання позитивної оцінки з дисципліни, що перевищують 60% від розрахункового рейтингу з дисципліни, мають можливість не складати залік/іспит, а отримати залік/іспит автоматично, відповідно до набраної кількості балів. За своїм бажанням студент може складати залік/іспит з метою підвищення рейтингу з дисципліни. Студенти, які протягом навчального семестру набрали кількість балів, що менше 60% від розрахункового рейтингу з дисципліни (40 балів), зобов’язані складати залік/іспит. Для студентів, які під час складання заліку/іспиту набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 60 балів для одержання заліку/іспиту обов’язково мають у двотижневий термін перескласти його. У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перездачі МКР здійснюються у відповідності до „Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу” від 1 жовтня 2010 року. При простому розрахунку отримаємо:
При цьому, кількість балів: · 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; · 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; · 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); · 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; · 75 - 84 відповідає оцінці «добре»; · 85 - 89 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); · 90 - 100 відповідає оцінці «відмінно».
Шкала відповідності(за умови іспиту) Шкала відповідності(за умови заліку)
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ, ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ І САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|