МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні питанняПлан 1.Основні завдання ревізії розрахункової дисципліни 2.Порядок здійснення ревізії розрахункової дисципліни 3.Перевірка достовірності виникнення і правильності списання дебіторської і кредиторської заборгованості 4. Перевірка законності списання дебіторської та кредиторської заборгованості 5. Перевірка стану виконання господарських угод 6. Перевірка стану оплати комунальних послуг.
1. Основними питаннями, які підлягають перевірці є: дотримання строків та порядку проведення інвентаризації розрахунків; наявності простроченої дебіторської заборгованості та вжиття заходів для стягнення простроченої дебіторської заборгованості; наявності простроченої кредиторської заборгованості (в межах терміну позовної давності), причини її виникнення та можливі санкції за непогашення такої заборгованості; наявності дебіторської та кредиторської заборгованості, за якими минув термін позовної давності та причини її виникнення; достовірності дебіторської та кредиторської заборгованості за наявними на об’єкті контролю документами; результати зустрічних звірок з питань підтвердження заборгованості; дотримання законодавства при взятті зобов’язань за рахунок бюджетних асигнувань; відповідності сплаченої вартості товарів, робіт та послуг умовам укладених договорів; відповідність кількості та асортименту отриманих товарів, робіт та послуг умовам договорів; своєчасності розрахунків з дебіторами та кредиторами; дотримання законодавства при списанні з обліку сум заборгованостей.
2. В першу чергу, необхідно перевірити чи проведено бюджетною установою обов’язкову інвентаризацію розрахунків. У разі відсутності актів звірок, ревізором проводяться зустрічні звірки на підприємствах по розрахунках з якими рахуються суми заборгованостей, або направляються цим підприємствам відповідні запити щодо підтвердження сум заборгованостей. Також доцільно під час проведення ревізії провести зустрічні звірки у дебіторів та кредиторів чи направити їм запити щодо підтвердження останніми сум заборгованостей, які рахуються за даними обліку тривалий час і по яких не проводиться претензійно-позовна робота, сумнівних сум заборгованостей. У разі наявності розбіжностей між даними об'єкта контролю та об'єкта, на якому проводилась зустрічна звірка, з'ясувати причини таких розбіжностей. Ревізором перевіряється правильність відображення сальдо у меморіальному ордері № 4 та № 6 та перенесення його на наступний місяць, так як непоодинокі випадки, коли сальдо при підрахунку або перенесенні по одних дебіторах може бути штучно завищене, а по іншим – занижене.
3. Особливу увагу необхідно звернути на достовірність виникнення і правильність списання дебіторської і кредиторської заборгованості, перевірити склад дебіторської та кредиторської заборгованостей та встановити причини їх виникнення. Наявність кредиторської заборгованості може бути наслідком взяття бюджетних зобов'язань понад затверджені кошторисом бюджетні асигнування. Доцільно проаналізувати, чи не витрачалися установою кошти на не першочергові витрати (з їх оплатою), внаслідок чого першочергові витрати залишились не оплаченими і обліковуються у складі кредиторської заборгованості з ризикованими термінами позовної давності (близько до 3 років). Необхідно дослідити дотримання вимог законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти.
4. При перевірці законності списання дебіторської та кредиторської заборгованості необхідно з'ясувати які заходи вживались керівництвом установи для стягнення дебіторської заборгованості та вирішення питання щодо погашення кредиторської заборгованості. Списання боргу внаслідок неплатоспроможності боржника не є підставою для скасування заборгованості. Необхідно перевірити чи не мало місце списання дебіторської заборгованості по об’єктах незавершеного будівництва та чи останні не залишались у користуванні підрядника. По кожному факту списання з балансу установи дебіторської заборгованості ревізору необхідно впевнитися, що керівництвом установи вжито всі необхідні заходи для своєчасного повернення коштів (відшкодування заборгованості шляхом постачання товарів, виконання робіт, надання послуг), встановлення осіб, які винні у невжитті заходів щодо своєчасного стягнення заборгованості, чи зверталася установа до судових органів з позовами тощо. Керівник бюджетної установи затверджує акт інвентаризації розрахунків з кредиторами по заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка є безнадійною для погашення.
5. Усі господарські відносини установи з постачальниками товарів, робіт і послуг з покупцями, замовниками та іншими дебіторами оформляються договорами. Всі договори, укладені установою з юридичними та фізичними особами в будь-якій формі (усній або письмовій) реєструються в Книзі обліку асигнувань та прийнятих зобов'язань. Договори можуть укладатись бюджетними установами (крім довгострокових) виключно в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами і витрати за договорами, укладеними без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень не вважаються бюджетними зобов'язаннями і здійснюватись не можуть. Необхідно звернути увагу, чи не проведено розрахунки за більшою, ніж встановлено в договорі ціною та чи були правові підстави збільшення ціни, чи дотримано законодавство про закупівлі товарів, робіт і послуг при внесенні таких змін. При перевірці договорів, звертається увага на визначені в них штрафні санкції за порушення договірних зобов’язань та перевіряється стан застосування їх установою та чи не застосовувались вони до самого об’єкта контролю, з’ясовуються причини застосування та їх наслідки. У разі виявлення недотримання договірних умов ревізор має право обрахувати фінансові санкції, але право стягнення належить виключно керівникам бюджетної установи. 6. Перевірка передбачає контроль за встановленням лімітів натурального споживання енергоносіїв; дотриманням чинних норм і нормативів, цін та тарифів на комунальні послуги; наявність фактів оплати завищених вартості чи обсягу наданих комунальних послуг, встановлених за наявними на об’єкті контролю документами або в ході зустрічних звірок, у разі їх проведення; своєчасність та повнотурозрахунків орендарів за спожиті ними комунальні послуги. Перевіряються укладені договори із постачальниками комунальних послуг на предмет відповідності застосування тарифів та цін, встановлених відповідними органами виконавчої влади для бюджетних установ, порівнюються затверджені бюджетні асигнування з фактичними видатками проведеними в минулому бюджетному періоді, перевіряється, чи зменшено суму асигнувань на розмір наявної дебіторської заборгованості та на суми, які повинні відшкодовуватись орендарями, чи дотримано доведені вищестоящою організацією ліміти витрат. Чи не допускається оплата комунальних послуг на декілька місяців наперед, в тому числі і в рахунок наступного бюджетного періоду. В установах, які мають власні опалювальні прилади необхідно відповідно до типу, технічної характеристики та кількості опалювальних пристроїв перевірити технічні розрахунки за природний газ. При перевірці визначення правильності плати за тепло необхідно враховувати режим роботи установи та зміну тривалості опалювального сезону. При перевірці розрахунків за газ встановити наявність газових лічильників і з'ясувати, чи вони в робочому стані. У разі їх відсутності чи якщо вони зіпсованості, потреба газу розраховується за встановленими нормативами, форма розрахунку яких обумовлена в договорі. Перевіряючи видатки на електроенергію, з'ясувати наявність в установі електролічильників та стан обліку спожитої електроенергії, перевірити правильність застосування чинних тарифів на електроенергію. Необхідно перевірити як проводяться розрахунки за комунальні послуги спожиті орендарями.
1.Назвати основні напрями ревізії розрахункової дисципліни 2.Ким проводится інвентаризація розрахунків 3.Як здійснюється зустрічна перевірка у дебіторів і кредиторів 4.Як перевіряється достовірність дебіторської і кредиторської заборгованості установи 5.Який зв’язок між кредиторською заборгованістю і кошторисними призначеннями установи 6.Яка заборгованість установи вважається безнадійною 7.Як списується безнадійна заборгованість установи 8.В якому документі реєструютьсяукладені угоди і договори 9.Які дії ревізора при виявленні фактів порушення умов угод і договорів 10. Яка послідовність контрольнихдій ревізора при ревізії оплати комунальних послуг
Тема 8. Ревізія з питання „Стан збереження та використання необоротних активів та запасів” Читайте також:
|
||||||||
|