МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні питанняПлан 1. Завданняревізії операцій з утворення та використання власних надходжень 2. Перевірка розподіл видатків спеціального фонду установи 3. Перевірка надання установою платних послуг 4. Перевірка надходжень від господарської діяльності установи 5.Перевірка надходження бюджетних установ від оренди майна 6.Перевірка надходження бюджетних установ від реалізації майна
1. Перевірка передбачає контроль за вказаними документами об‘єкта контролю на предмет: законності надання бюджетною установою конкретних видів платних послуг та зарахування власних надходжень; дотримання вимоги законодавства при визначенні вартості платних послуг; повноти перерахування необхідної частки отриманих власних надходжень до бюджету; використання власні надходження бюджетної установи відповідно до визначених напрямів та чи не допускалось покриття видатків, пов'язаних з наданням платних послуг, за рахунок коштів загального фонду кошторису.
2. Слід звернути особливу увагу, чи не планує установа отримувати доходи від видів діяльності, що не включені до переліків, які затверджуються Кабінетом Міністрів та чи відповідають заплановані видатки напрямам, передбаченим Постановою № 659. Розподіл видатків спеціального фонду кошторису проводиться виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень, запланованих на цю мету в зазначеному фонді. Відповідальність за виникнення заборгованості, що склалася за видатками спеціального фонду, несе виключно розпорядник, з вини якого вона утворилась. До кошторису можуть включатись тільки видатки, які передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи. Видатки на придбання обладнання, капітальний ремонт приміщень тощо, які не є першочерговими, можуть передбачатись лише за умови забезпечення коштами невідкладних витрат та відсутності заборгованості.
3. Платні послуги бюджетними установами надаються згідно з їх функціональними повноваженнями. Плата за послуги - це кошти, які надійшли як плата за послуги, надання яких пов'язане з виконанням основних функцій та завдань бюджетних установ. Зазначені надходження використовуються на покриття витрат, пов'язаних з організацією та наданням цих послуг. Слід упевнитися, що роботи, які виконуються на платних умовах, не перешкоджають виконанню основних функцій установи і не відволікають штатних працівників від основної роботи. Тобто, для таких робіт повинні бути передбачені штатні посади і визначено час.
4. До надходжень від господарської та/або виробничої діяльності належать кошти, які бюджетні установи отримують від господарсько-виробничої діяльності допоміжних, навчально-допоміжних підприємств, господарств, майстерень тощо; квартирна плата та плата за гуртожиток; кошти від використання праці спецконтингенту; відрахування від заробітку спецконтингенту за харчування, речове майно, комунально-побутові та інші надані йому послуги тощо. Використовуються ці кошти на організацію зазначених у підгрупі видів діяльності, а також на господарські видатки бюджетних установ. При перевірці діяльності підсобних господарств, різного роду майстерень, міні-виробництв, цехів особливу увагу слід приділяти повноті відшкодування спожитих при здійсненні виробничої діяльності комунальних послуг. Досить часто мають місце випадки, коли такі видатки плануються і повністю відшкодовуються за рахунок загального фонду. При відсутності приладів обліку спожитих такими підрозділами комунальних послуг доцільно провести розрахунок обсягів таких витрат, виходячи з передбачених норм споживання, потужності приладів та часових регламентів їх роботи. Це ж може стосуватися й інших витрат таких підрозділів (заробітна плата, нарахування на неї, видатки на утримання транспорту, послуги зв'язку тощо).
5. Плата за оренду майна бюджетних установ повинна використовуватися на утримання, придбання обладнання та ремонт майна. При цьому до орендної плати не включаються витрати на утримання орендованого майна. Якщо розрахунки з постачальниками комунальних послуг здійснює безпосередньо установа-орендодавець, кошти, які сплачує орендар, повинні відображатися як відшкодування здійснених витрат за загальним фондом та відноситися на відновлення касових видатків за відповідними кодами. Якщо ж видатки здійснюються за рахунок коштів спеціального фонду, то суми відшкодувань зараховуються відповідно на рахунки спеціального фонду і відображаються як зменшення видатків за цим фондом. Необхідно звернути увагу на документальне оформлення надання земель в оренду та встановити (при наявності) випадки безоплатного використання земель. Перевірити стан оформлення та укладання договорів оренди на земельні ділянки, правильність встановлення ставок орендної плати що застосовуються на території місцевих рад із посиланням на відповідні рішення, повноту та своєчасність фактичного надходження коштів за оренду земель, встановити втрати від безоплатного надання в користування земель або по занижених ставках орендної плати.
6. Необхідно перевірити надходження бюджетних установ від реалізації майна. Суми, отримані бюджетними установами від продажу будівель і споруд, повинні вноситися в дохід того бюджету, за рахунок якого утримується дана установа. Суми, які надходять готівкою, в обов'язковому порядку належать зарахуванню на спеціальний реєстраційний рахунок в органах Держказначейства. Використання власних надходжень без попереднього зарахування їх на спеціальний реєстраційний рахунок забороняється. Бюджетна установа може отримувати благодійні внески, гранти та дарунки. Благодійні внески можуть надаватися благодійниками у грошовій формі для потреб фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи та послуги. Необхідно в обов’язковому порядку перевіряти цільове використання отриманих коштів у разі, якщо благодійником визначена мета їх використання. Кошти благодійних внесків не можуть спрямовуватись на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ і не повинні заміняти плату за надання установами і закладами платних послуг за переліками, визначеними в установленому порядку. 1. Чи існують законодавчі підстави для надання платних послуг Установами? 2. Який порядок зарахування власних надходжень?. 3. Як перевіряється дотримання законодавства при визначенні вартості платних послуг? 4. Які вимоги щодо використання грантів та благодійної допомоги 5. Які законодавчі підстави для встановлення і використання орендної плати 6. Як контролюється використання земель підревізійною установою
Читайте також:
|
||||||||
|