МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні питанняПлан Тема 10. Порядок проведення ревізії держзакупівель 1.Основні питання перевірок державних закупівель 2.Перевірка дотримання законодавства щодо створення тендерного комітету 3.Перевірка порядку визначення процедур закупівель 4. Перевірка дотримання прозорості державних закупівель 5. Перевірка відповідності тендерної документації 6. Перевірка порядку складання звіту про результати процедури закупівлі 7. Оформлення та реалізація результатів перевірки державних закупівель 1. Основні питання перевірок державних закупівель: 1. Перевірка дотримання законодавства щодо створення тендерного комітету. 2. Перевірка річного плану закупівель та змін до нього на відповідність кошторису, державній програмі. 3. Перевірка порядку визначення процедур закупівель згідно з чинним законодавством. 4. Перевірка дотримання вимог законодавства про державні закупівлі в частині прозорості їх здійснення. 5. Перевірка відповідності тендерної документації (кваліфікаційної документації) вимогам законодавства. 6. Перевірка відповідності тендерних пропозицій (цінових пропозицій) вимогам тендерної документації (запрошенням до участі в торгах) та законодавству. 7. Перевірка документів, що підтверджують видачу тендерної (кваліфікаційної) документації, та реєстру отриманих тендерних пропозицій. 8. Перевірка наявності, відповідності затвердженій формі та достовірності складання протоколів розкриття тендерних пропозицій. 9. Перевірка дотримання порядку розгляду та оцінки тендерних пропозицій, визначення переможця, акцепту тендерних пропозицій. 10. Перевірка порядку складання звіту про результати процедури закупівлі. 11. Перевірка правильності застосування процедури закупівлі в одного учасника або торгів з обмеженою участю. 12. Перевірка процедури укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг на предмет дотримання законодавства та відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції. 13. Перевірка виконання умов договорів, наявності підстав для перерахування коштів. 14. Перевірка правильності відображення операцій із закупівлі в бухгалтерському обліку. 15. Перевірка інших документів, що стосуються діяльності тендерного комітету та закупівель, які перевіряються.
2. Під час перевірки дотримання вимог законодавства щодо створення та функціонування тендерного комітету досліджуються: накази про створення тендерного комітету, зміни до наказів про створення тендерного комітету, відповідні свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель (повторного навчання або підвищення кваліфікації), положення про тендерний комітет. Перевіряється відповідність фактичної кількості членів тендерного комітету кількості, передбаченій чинним законодавством, наявність у голови, заступника (заступників) голови тендерного комету та секретаря свідоцтв про проходження навчання. Склад тендерного комітету та положення про нього затверджуються замовником. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об’єднань підприємств, їх представники і близькі родичі. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. Дозволено створення в організації кількох тендерних комітетів — тендерний комітет при головній організації та тендерні комітети у відокремлених підрозділах. 3.Закупівлі здійснюються тільки відповідно до річного плану. Не допускається поділ предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедур закупівель. Не допускається обрання і проведення процедур закупівель без їх затвердження у річному плані державних закупівель. В обов’язковому порядку здійснюється аналіз щодо обґрунтованості та доцільності закупівель товарів, робіт і послуг . Досліджуються: річний план державних закупівель; протоколи щодо вибору процедур закупівель. Необхідно враховувати особливості відносин, що виникають у зв’язку із закупівлею товарів, робіт і послуг, та випадки (за окремим переліком), на які не поширюється дія законодавства у сфері державних закупівель.
4. Досліджуються: форма оголошення про заплановані торги та про їх результати; оголошення про заплановані закупівлі та їх результати, опубліковані у Віснику державних закупівель та у міжнародних виданнях; запрошення до участі у процедурі закупівлі. У разі проведення відкритих торгів, торгів з обмеженою участю - перевіряється наявність публікації оголошень про заплановані закупівлі та оголошень про їх результати (про попередню кваліфікацію); у разі проведення процедур запиту цінових пропозицій (котирувань) та торгів з обмеженою участю здійснюється перевірка запрошень до участі в процедурі закупівлі та досліджується повнота та правильністьі відображення в запрошеннях до участі в процедурі закупівлі необхідної інформації, передбаченої чинним законодавством.
5. Досліджуються: тендерна документація, кваліфікаційна документація та зміни до них. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; технічна специфікація до тендерної документації не повинна містити посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник після завершення попередньої кваліфікації учасників повідомляє кожного учасника, що брав у ній участь, про результати її здійснення. Документи, подані на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог, передбачених тендерною документацією, мають бути чинними на дату розкриття або пізнішу дату. З метою виявлення учасників — пов’язаних осіб в обов’язковому порядку дослідженню підлягають статутні документи, подані учасниками у складі їх тендерних пропозицій. Доцільно звертати увагу на фінансовий стан учасників торгів, відсутність порушеної стосовно учасника справи про банкрутство або визнання банкрутом. Загальний строк проведення оцінки, порівняння та визначення переможця торгів не повинен перевищувати 30 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Для оцінки тендерних пропозицій можуть залучатися відповідні експертні організації чи окремі експерти на договірних засадах між замовником та ними відповідно до положень цивільного законодавства. Рекомендації таких експертних організацій або експертів можуть бути використані під час визначення переможця процедури закупівлі. Взаємовідносини та порядок розрахунків між сторонами договору та учасниками визначаються в тендерній документації. Один і той самий учасник не може подавати більше ніж одну цінову пропозицію при проведенні процедури закупівлі. Замовник надсилає переможцю торгів протягом п’яти календарних днів з дня акцепту повідомлення про акцепт тендерної пропозиції, строк дії якої не закінчено, а також надсилає всім учасникам процедур відкритих торгів, двоступеневих торгів і торгів з обмеженою участю письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та місцезнаходження учасника — переможця процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.
6. Досліджуються звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. З метою економії бюджетних коштів зобов’язано розпорядників бюджетних коштів обмежити кількість випадків застосування процедури закупівлі в одного учасника. У разі проведення процедур відкритих, двоступеневих торгів, редукціону та торгів з обмеженою участю з учасником, тендерну пропозицію якого було акцептовано, замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та умов акцептованої тендерної пропозиції у строк не раніше ніж через п’ять робочих днів з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам процедур відкритих торгів, двоступеневих торгів і торгів з обмеженою участю про їх результати, але не пізніше ніж через 21 робочий день з дня акцепту. У разі проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) замовник укладає не раніше ніж через три робочих дні з дня відправлення всім учасникам письмового повідомлення про результати проведення процедури і не пізніше 14 робочих днів з дня визначення переможця,договір про закупівлю з тим учасником — переможцем процедури закупівлі, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов тендерної (цінової) пропозиції учасника — переможця процедури закупівлі. Порівняльний аналіз цін здійснюється переважно при перевірках процедур закупівель у одного учасника, торгів з обмеженою участю (без проведення попередньої кваліфікації) та запиту цінових пропозицій. Під час перевірки інших документів, що стосуються діяльності тендерного комітету та закупівель, досліджуються: звернення учасників; скарги; рішення спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг щодо таких закупівель тощо.
7.Результати перевірки державних закупівель, проведеної органами ДКРС, викладаються в акті перевірки (акті перевірки з окремих питань). Акт перевірки підписується головою тендерного комітету або керівником чи іншою уповноваженою особою об'єкта контролю. У разі проведення перевірки посадовими особами органу ДКРС і залученими спеціалістами у складі групи акт перевірки підписується керівником групи. Результати перевірки державних закупівель, проведеної органами ДКРС, можуть бути оскаржені об'єктом контролю. У своїй роботі орган ДКРС може використовувати документи Комісії та документи, що подаються до Комісії органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями шляхом установлення постійної взаємодії з Комісією через структурний підрозділ з питань державних закупівель ГоловКРУ. За результатами перевірки державних закупівель посадовою особою, що здійснювала таку перевірку, на розгляд керівнику органу ДКРС може вноситись пропозиція щодо проведення перевірки всього комплексу питань фінансово-господарської діяльності об'єкта контролю шляхом інспектування або аудиту.
1. Які вимоги законодавства щодо формування тендерного комітету 2. Назвати основні вимоги щодо процедур закупівлі за державні кошти 3. Як перевіряється дотримання встановленого порядку застосування проведених процедур закупівлі 4. Проведення перевірки відповідності умов договорів результатам проведених процедур закупівлі 5. Оформлення та реалізація результатів перевірки державних закупівель Читайте також:
|
||||||||
|