МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Умови виконання завданьІндивідуальні завдання передбачаються у формі реферату або у формі індивідуальних науково-дослідних завдань (ІНДЗ). Завдання у формі ІНДЗ обирається студентом добровільно на початку семестру. Виконання індивідуального завдання у формі ІНДЗ може передбачає: - підбір та опрацювання літератури за темою; - складання плану і виконання роботи (вступ, перше питання - розкриття теоретичних аспектів проблеми, виклад основних ідей та пропозицій авторів; друге питання - аналіз фактичних даних; висновки; список використаної літератури та інформаційних джерел); - презентація ІНДЗ на практичних заняттях (виступ до 5 хвилин). Завдання у формі реферату обирається студентом добровільно або закріплюється за студентом викладачем протягом семестру і виконується за усталеними вимогами. Теми завдань Теми рефератів 1. Історія арбітражно-судових органів. 2. Поняття, предмет і метод господарського процесуального права. 3. Загальні положення досудового врегулювання господарських спорів. 4. Участь у господарському процесі посадових осіб та інших працівників підприємств, установ, організацій, державних та інших органів. 5. Представництво прокуратурою України інтересів держави у господарському суді. 6. Розподіл господарських витрат. 7. Процесуальні строки в господарському судочинстві. 8. Зупинення, відновлення та продовження процесуальних строків. 9. Подання і види доказів в господарському процесі. 10. Класифікація доказів. 11. Призначення і проведення судової експертизи. 12. Поняття позовних вимог, порядок їх об’єднання та подання зустрічного позову і відзиву на позовну вимогу. 13. Забезпечення позову. 14. Загальні засади вирішення господарських спорів у першій інстанції. 15. Права господарського суду щодо прийняття рішення. 16. Порядок прийняття, форма і зміст рішення. 17.Поняття апеляції. Право апеляційного оскарження. 18. Апеляційні скарги на ухвали місцевого господарського суду. 19. Межі перегляду справи в апеляційній інстанції. 20. Касаційні скарги на ухвали господарських судів. 21. Повноваження Верховного Суду України при перегляді постанов Вищого господарського суду України. Постанова Верховного Суду України. 22. Поняття нововиявлених обставин та підстави перегляду судового рішення. 23. Виконання рішення, ухвали, постанови господарського суду. Читайте також:
|
||||||||
|