МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
За денною формою навчанняМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА Юридичний факультет Кафедра цивільного права та процесу
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО Змістові модулі 3, 4
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до семінарських занять та самостійної роботи студентів Для підготовки фахівців Освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр За напрямом підготовки 6. 03040101 Правознавство Галузі знань 0304 Право за денною формою навчання (НПФ 1.3.1.4.)
навчальний рік _________________________________ Розроблено за формою № Н-3.04, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.03.2012 № 384 Цивільне право: змістові модулі 3, 4: Методичні рекомендації для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр за напрямом підготовки Розробники: Гринько С. Д.,завідувач кафедри цивільного права та процесу, доктор юридичних наук, доцент; Стефанчук Р. О.,професор кафедри цивільного права та процесу, доктор юридичних наук, професор, член-кореспондент Національної академії правових наук України; Бориславська М. В.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук, доцент; Чорна Ж. Л.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук, доцент; Просикалюк О. О.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук; Димінська О. Ю.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук; Анікіна Г. В.,старший викладач кафедри цивільного права та процесу.
Затверджено кафедрою цивільного права та процесу 17 січня 2014 року, протокол № 7.
Завідувач кафедри С.Д.Гринько
“17” січня 2014 року
Декан юридичного факультету В. І. Нагнибіда
“17” січня 2014 року
Схвалено методичною радою університету 23 січня 2014 року, протокол № 5
Голова методичної ради В.Т.Савицький
23 січня 2014 року
Ó Гринько С. Д., Стефанчук Р. О., Бориславська М. В., Чорна Ж. Л., Посикалюк О. О., ДимінськаО. Ю., Анікіна Г. В., 2014 рік Ó Хмельницький університет управління та права, 2014 рік ВСТУП Методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи розроблені відповідно до змісту програми і робочої програми вибіркової навчальної дисципліни «Цивільне право» (частина перша)», вивчення якої передбачене освітньо-професійною програмою та навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр з галузі знань 0304 Право за напрямом підготовки 6. 030401 Правознавство. Головна мета методичних рекомендацій полягає у сприянні розвитку в студентів здатності до самонавчання та самовдосконалення. Методичні рекомендації спрямовані на формування у студентів здатності самостійно мислити, поглиблене засвоєння теоретичних знань, опанування практичними навичками складання процесуальних документів. Для вироблення практичних навичок викладач на свій розсуд пропонує їм вирішити задачі, що представляють собою конкретні справи з практики судів. Студент повинен дати теоретичний аналіз ситуації. В окремих розділах запропоновано тематику індивідуальних завдань, подано питання для підготовки до модульного контролю та приклади тестових завдань, питання до підсумкового семестрового контролю у формі заліку та екзамену, систему оцінювання поточної успішності та знань студентів за результатами модульного та підсумкового семестрового контролю, список рекомендованих джерел.
ЗМІСТ
1. Опис навчальної дисципліни
Примітки. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання - 51% :49%. для заочної форми навчання – 16% : 84%.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|