Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За денною формою навчання

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА

Юридичний факультет

Кафедра цивільного права та процесу

 

  ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор з навчальної роботи Л.І. Чорний 24 січня 2014 року  

 

 

 


ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО

Змістові модулі 3, 4

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

до семінарських занять та самостійної роботи студентів

Для підготовки фахівців

Освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр

За напрямом підготовки 6. 03040101 Правознавство

Галузі знань 0304 Право

за денною формою навчання

(НПФ 1.3.1.4.)

 

навчальний рік

_________________________________

Розроблено за формою № Н-3.04, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

від 29.03.2012 № 384


Цивільне право: змістові модулі 3, 4: Методичні рекомендації для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр за напрямом підготовки
6. 03040101 Правознавство галузі знань 0304 Право / [розр. : С. Д. Гринько,
Р. О. Стефанчук, М. В. Бориславська, Ж. Л. Чорна, О. О. Посикалюк, О. Ю. Димінська, Г. В. Анікіна]. – Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2014. – 109 с.

Розробники:

Гринько С. Д.,завідувач кафедри цивільного права та процесу, доктор юридичних наук, доцент;

Стефанчук Р. О.,професор кафедри цивільного права та процесу, доктор юридичних наук, професор, член-кореспондент Національної академії правових наук України;

Бориславська М. В.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук, доцент;

Чорна Ж. Л.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук, доцент;

Просикалюк О. О.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук;

Димінська О. Ю.,доцент кафедри цивільного права та процесу, кандидат юридичних наук;

Анікіна Г. В.,старший викладач кафедри цивільного права та процесу.

 

Затверджено кафедрою цивільного права та процесу 17 січня 2014 року, протокол № 7.

 

Завідувач кафедри С.Д.Гринько

 

“17” січня 2014 року

 

Декан юридичного

факультету В. І. Нагнибіда

 

“17” січня 2014 року

 

Схвалено методичною радою університету 23 січня 2014 року, протокол № 5

 

Голова методичної ради В.Т.Савицький

 

23 січня 2014 року

 

Ó Гринько С. Д., Стефанчук Р. О., Бориславська М. В., Чорна Ж. Л.,

Посикалюк О. О., ДимінськаО. Ю., Анікіна Г. В., 2014 рік

Ó Хмельницький університет управління та права, 2014 рік


ВСТУП

Методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи розроблені відповідно до змісту програми і робочої програми вибіркової навчальної дисципліни «Цивільне право» (частина перша)», вивчення якої передбачене освітньо-професійною програмою та навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня Бакалавр з галузі знань 0304 Право за напрямом підготовки 6. 030401 Правознавство.

Головна мета методичних рекомендацій полягає у сприянні розвитку в студентів здатності до самонавчання та самовдосконалення. Методичні рекомендації спрямовані на формування у студентів здатності самостійно мислити, поглиблене засвоєння теоретичних знань, опанування практичними навичками складання процесуальних документів. Для вироблення практичних навичок викладач на свій розсуд пропонує їм вирішити задачі, що представляють собою конкретні справи з практики судів. Студент повинен дати теоретичний аналіз ситуації.

В окремих розділах запропоновано тематику індивідуальних завдань, подано питання для підготовки до модульного контролю та приклади тестових завдань, питання до підсумкового семестрового контролю у формі заліку та екзамену, систему оцінювання поточної успішності та знань студентів за результатами модульного та підсумкового семестрового контролю, список рекомендованих джерел.

 

 


ЗМІСТ

Вступ
1. Опис навчальної дисципліни
2. Структура навчальної дисципліни
3. Зміст семінарських занять
4. Зміст самостійної роботи студентів
5. Модульний контроль
5.1Питання для модульного контролю
5.2Приклади тестових завдань
6. Індивідуальні завдання
6.1. Умови виконання завдань
6.2.Теми завдань
6.2.1. Теми науково-дослідних завдань
6.2.2. Теми рефератів
6.2.3. Тематика курсових робіт
6.3.Методичні рекомендації до виконання індивідуальних завдань
7. Підсумковий контроль
7.1. Питання для підсумкового контролю
7.2. Приклад екзаменаційного білету
8. Система оцінювання знань студентів в умовах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС)
  9. Рекомендовані джерела

1. Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів – 16 Галузь знань 0304 Право нормативна
Модулів – 8 Напрям підготовки 6. 03040101 Правознавство Рік підготовки
Змістових модулів – 8 2-й, 3-й 2-й, 3-й
Індивідуальні науково-дослідні завдання: наукові роботи, реферати Семестр
Загальна кількість годин - 576 3-6-й 1-6-й
Лекції
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4 самостійної роботи студента - 4 Освітньо-кваліфікаційний рівень: Бакалавр 150 год. 58 год.
Практичні, семінарські
144 год. 32 год.
Лабораторні
- -
Самостійна робота
282 год. 486 год.
Індивідуальні завдання: 72 год.*
Вид контролю: екзамен

 

Примітки.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання - 51% :49%.

для заочної форми навчання – 16% : 84%.

 



Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційні ресурси | Структура навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.054 сек.