Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки

Ключовими термінами, на розумінні яких базується засвоєння навчального матеріалу теми, є: принцип реального виконання зобов`язання, принцип належного виконання зобов`язання, переадресування виконання, передоручення виконання, заміна осіб у зобов`язанні, цесія, уступка права вимоги, цемент, цесіонарій, перевід боргу, предмет виконання, альтернативне зобов`язання, факультативне зобов`язання, спосіб виконання, місце виконання, строк виконання, прострочка виконання, дострокове виконання.

З метою глибокого засвоєння навчального матеріалу при самостійному вивченні теми студенту варто особливу увагу зосередити на положеннях таких нормативних актів:

Цивільний кодекс України;

Господарський кодекс України;

Закон України від 22.11.1996 «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань».

 

 

Семінарське заняття 15

Тема 26. Загальні положення про зобов’язання

Питання для усного опитування та дискусії

1. Припинення зобов`язань: поняття та підстави припинення.

2. Окремі способи припинення зобов`язань:

ü Зарахування;

ü Домовленість сторін. Новація. Відступне. Прощення боргу.

ü Неможливість виконання.

ü Поєднання боржника та кредитора в одній особі.

ü Смерть фізичної або ліквідація юридичної особи.

3. Правові наслідки порушення зобов`язання. Відповідальність за порушення зобов`язання.

Ситуативні завдання

Студенти вирішують ситуації за поданою фабулою з теми заняття:

1. Вирішіть задачі:

Задача № 1

Лукін за рішенням суду про поділ спадкового майна одержав право на витребування від своєї мачухи книжкової шафи з книгами, дивана та інших речей домашньої обстановки на загальну суму 3 тис. грн. Однак за рішенням того ж суду Лукін зобов’язаний був сплачувати аліменти на користь мачухи у розмірі 150 грн. щомісяця. Громадянин Л. був згоден провести залік суми аліментів за 20 місяців у зарахування вартості названих речей з тим, щоб не сплачувати аліментів протягом цього строку.

Чи може мати місце таке зарахування? Вкажіть підстави зарахування у зустрічних вимогах та випадки його недопустимості.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. В ході аудиту фінансової звітності аудитором застосовуються методичні прийоми документального та фактичного контролю.
  6. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  7. Вказівки до виконання контрольної роботи
  8. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. Вказівки до виконання контрольної роботи
  10. Вказівки до виконання контрольної роботи ( РГР ).
  11. Вказівки до виконання контрольної роботи ( РГР ).
  12. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 7 | Задача № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.